F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Grosjean powiększa przewagę w GP2 po wygranej na Hungaroringu
    Michal2_F1, 30 lipca 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Romain Grosjean odniósł swoje piąte zwycięstwo w tym sezonie w serii GP2 na torze Hungaroring dzięki karze przejazdu przez boksy dla Marcusa Ericssona w końcowej fazie dzisiejszych zawodów.

    Ericsson prowadził w wyścigu od pierwszego okrążenia po przeskoczeniu startujących z pierwszego rzędu Luiza Razię i Lucę Filippiego na dojeździe do zakrętu numer 1. Od tego momentu kierowca iSport kontrolował sytuację, natomiast Razia, reprezentujący zespół AirAsia, utrzymywał za sobą trzeciego Grosjeana w pierwszym przejeździe.

    Ericsson utrzymał prowadzenie podczas rundy postojów, ale kiedy opuszczał swoje stanowisko serwisowe został wypuszczony tuż przed Razię i sędziowie zajęli się tym incydentem. Minęło osiem okrążeń, zanim Szwed otrzymał karę przejazdu przez boksy i po jej odbyciu spadł na P6. Jeszcze przed zjazdem na odbycie kary, Grosjean zbliżył się na 1,5s, ale Ericsson w żadnym momencie nie był zagrożony utratą prowadzenia.

    Tak więc Francuz przejechał ostatnie okrążenie na bezpiecznym pierwszym miejscu, natomiast za jego plecami kierowca Coloni – Filippi przeżywał ciężkie chwile z powodu mocno zużytych opon. Włoch zjechał na obowiązkowy postój wcześniej niż większość czołówki i teraz zaczął przez to tracić. Filippi tuż po zakończeniu rundy pit-stopów zaczął nawet zbliżać się do Grosjeana, ale kiedy jego opony zużyły się został wyprzedzony przez Charlesa Pica (Addax), Razię, Giedo van der Garde (Addax) i na koniec także przez Ericssona.

    Pic minął Razię, kiedy jechali za wolniejszymi samochodami, wykonującymi dłuższy pierwszy przejazd i kiedy znalazł się przed Włochem, jechał bardzo dobrym tempem, próbując nieskutecznie dopaść Grosjeana przed metą. Ostatnie pozycje punktowane i równocześnie miejsca w pierwszym rzędzie do jutrzejszego sprintu powędrowały do starych rywali z F3 Euro Series – Julesa Bianchiego (ART) i Christiana Vietorisa (Racing Engineering).

    Jechali oni na 10 i 11 miejscu po postojach, ale poradzili sobie z wyprzedzeniem Sama Birda (iSport), Daniego Closa (Racing Engineering) i Fabio Leimera (Rapax) w zaciętej walce o premiowane punktami lokaty. Bird, który wykonał wczesny postój na 10 okrążeniu zyskał kilka miejsc, jednak w końcówce znalazł się w kłopotach z powodu degradacji tylnych opon, co zmusiło go do wykonania drugiego pit-stopu, po którym spadł na dalsze pozycje.

    GP2 Series > 2011 > Węgry (główny), Hungaroring - 4,381 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 11Romain GrosjeanDAMSDallara GP2/11 Renault381h00m36,33410
    2. 3Charles PicBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault38+0:02,6418
    3. 26Luiz RaziaTeam AirAsiaDallara GP2/11 Renault38+0:08,1076
    4. 4Giedo van der GardeBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault38+0:15,1615
    5. 10Marcus EricssoniSport InternationalDallara GP2/11 Renault38+0:18,8644
    6. 19Luca FilippiScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault38+0:21,6363
    7. 5Jules BianchiLotus ARTDallara GP2/11 Renault38+0:24,8912
    8. 8Christian VietorisRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault38+0:35,0591
    9. 14Josef KralArden InternationalDallara GP2/11 Renault38+0:43,516
    10. 7Dani ClosRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault38+0:46,289
    11. 1Fabio LeimerRapaxDallara GP2/11 Renault38+0:46,685
    12. 18Michael HerckScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault38+0:51,910
    13. 12Pal Varhaug (D)DAMSDallara GP2/11 Renault38+0:52,107
    14. 22Kevin Mirocha (D)Ocean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault38+0:52,826
    15. 25Michaił AloszynCarlinDallara GP2/11 Renault38+0:53,120
    16. 27Davide ValsecchiTeam AirAsiaDallara GP2/11 Renault38+0:53,335
    17. 9Sam BirdiSport InternationalDallara GP2/11 Renault38+0:56,655
    18. 24Max ChiltonCarlinDallara GP2/11 Renault38+0:56,776
    19. 17Adam CarrollSuper Nova RacingDallara GP2/11 Renault38+0:57,839
    20. 2Julian Leal (D)RapaxDallara GP2/11 Renault38+0:58,286
    21. 21Stefano ColettiTrident RacingDallara GP2/11 Renault38+1:10,982
    22. 15Jolyon Palmer (D)Arden InternationalDallara GP2/11 Renault371 okr.
    Niesklasyfikowani
    20Rodolfo GonzalezTrident RacingDallara GP2/11 Renault21
    6Esteban Gutierrez (D)Lotus ARTDallara GP2/11 Renault4
    16Fairuz FauzySuper Nova RacingDallara GP2/11 Renault0
    23Johnny Cecotto JrOcean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault0
    Pole position: Luiz Razia (Team AirAsia) - 1:30,411 (+2 pkt.)
    Najszybsze okrążenie: Sam Bird (iSport International) - 1:32,950 na 32 okrążeniu
    Premia za najszybsze okrążenie w Top 10: Luca Filippi (Scuderia Coloni) +1 pkt.
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

    Źródło: autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    nij0, 30.07.2011 19:38[!]
    Ale Filippi zepsuł start :/ Wątpie żeby Groszek nie zdobył tytułu w tym roku...
    yaper, 30.07.2011 19:39[!]
    Grosjean: Yes, that's what I'm talkin' about!
    Ja: I know bro, I know. :)
    marrcus, 30.07.2011 19:54[!]
    toking about łot
    Ericsson pif-paf
    Masio, 30.07.2011 20:40[!]
    Romek swoją jazdą pokazuje, że w tym roku tytuł należy się dla niego. ;)
    Szkoda Ericssona. Gdyby nie ta kara, to wygrałby ten wyścig. :(
    ger@, 30.07.2011 20:58[!]
    Dlaczego premia za najszybsze okrążenie TOP10 = +0 pkt?
    kapi777, 30.07.2011 21:36[!]
    Świetny wyścig :) Świetna jazda Ericssona i Fillipiego, szkoda tej kary dla Marcusa ale cóż.
    Czekam na jutrzejszy sprint ;]
    Kamikadze2000, 31.07.2011 01:04[!]
    Romain po profesorsku - zwyciężył po raz piąty w sezonie! Absolutny number one tego roku, ale to według mnie żadne zaskoczenie! Bałem się jedynie o formę bolidu, ale jak widac, Francuz daje radę tym pojazdem! Rewelacją wyścigu moim zdaniem Ericsson! Genialny start i świetny pierwszy stint. Kara niestety zasłużona, ale dla mechaników. Kierowca nie ponosi absolutnie za to winy. No ale cóż - takie są przepisy... ;/ Gdyby nie to, mielibyśmy wspaniałą walkę o zwycięstwo! Bird i Filippi - ogromne problemy z oponami. Na szczęście dla tego drugiego, ma solidne punkty. ;) O ile Charles to wielki talent i po nim oczekuje świetnych rezultatów, o tyle obawiałem się o Razię. Na szczęście nie zawiódł moich oczekiwań. :) @ger@ - aby dostac punkty za NO, trzeba byc w czołowej dzisiatce. Takie są przepisy. I w sumie jest to słuszna decyzja. Równie dobrze Gonzalez mógłby powalczyc o NO, gdyby póżno zjechał i założył świeże oponki na praktycznie pustym baku. Stąd też taka zasada. pzdr ;)
    Shaitan, 31.07.2011 09:59[!]
    Filippi miał problemy, bo w pierwszej fazie drugiego stintu próbował mocno naciskać Romka, co zupełnie było bez sensu. Gdyby nie łakomił się na wyprzedzenie Francuza kiedy opony miał świeże, tylko myślał o utrzymaniu opon, to dojechałby pewnie na P2.
    Szkoda kary dla Ericssona, bo byłaby świetna walka, a tak Romek dostał nagrodę za solidną jazdę i bez wysiłku zyskał pozycję nad Szwedem.

    Mocno wierzyłem przed sezonem w tytuł dla Romaina i wygląda na to, że się nie zawiodę. Jeździ świetnie i co najważniejsze jest regularnie szybki i świetnie dba o opony. Tylko jakiś kataklizm, albo fotel w R31 mogą odebrać mu tytuł, choć myślę, że to drugie mu nie grozi, bo poczekają z wymianą Heidfelda aż Romek sobie Mistrza zapewni.
    Kamikadze2000, 31.07.2011 11:29[!]
    @Shaitan - możesz byc pewny tego, że Romain nie opuści Belgii i Włoch. Jeżeli już Francuz miałby zastąpic Heidfelda, to w azjatyckiej części sezonu. pzdr :)
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca