F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Valsecchi wygrywa również w niedzielnym sprincie
    Łukasz Godula, 22 kwietnia 2012<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Davide Valsecchi przebił się z ósmego miejsca na starcie i wygrał dzisiaj niesamowicie ekscytujący sprint GP2. Kierowca ekipy DAMS zaatakował na ostatnim okrążeniu Estebana Gutierreza, który objął prowadzenie po karze dla Fabio Leimera, a pod koniec wyścigu borykał się ze zużywającymi się oponami.

    Valsecchi nie zapowiadał się na zwycięzcę dzisiejszego wyścigu, gdyż początkowo spokojnie podążał za parą Calado-Gutierrez, którzy ostro walczyli o wygraną. Calado przeskoczył na pierwsze miejsce podczas startu, przed Leimera i Gutierreza. Protegowany Saubera szybko wyprzedził Leimera, a potem zaatakował Calado, który mocno zablokował koło w pierwszym zakręcie na trzecim okrążeniu. W kolejnym zakręcie walczący zawodnicy zetknęli się, przez co Gutierrez stracił część przedniego skrzydła, a Leimer go przeskoczył.

    Kolejnym kierowcą przed Leimerem był Calado, którego wyprzedził na piątym kółku, a zaraz za nim zrobił to Gutierrez i od tego czasu Leimer wyglądał na pewnego zwycięzcę wyścigu, jednak sędziowie nałożyli na niego karę przejazdu przez boksy za ignorowanie żółtych flag, co zmusiło go do oddania pozycji lidera na sześć okrążeń do mety.

    Od tego momentu Valsecchi rozpoczął swoją szarżę. Wyprzedził Maxa Chiltona i Calado, po czym przeskoczył na drugie miejsce po karze dla Leimera, a jako że oszczędzał opony we wczesnej fazie wyścigu, mógł szybko rozprawić się z przewagą Gutierreza, goniąc go po sekundę na okrążeniu.

    Na ostatnim okrążeniu Meksykanin bronił wewnętrznej w pierwszym zakręcie, ale Valsecchi był w stanie lepiej wyjść z tego wirażu oraz wyprzedzić Gutierreza przed kolejnym zakrętem. Po tym manewrze Włoch zmierzał już po niesamowite zwycięstwo. Calado dojechał do mety na trzeciej pozycji, przed Luizem Razią oraz Chiltonem.

    Partner Valsecchiego, Felipe Nasr niemal przyćmił wyczyn zwycięzcy, po tym jak startując z pit lane, zakończył rywalizację na szóstej pozycji. Jolyon Palmer również zaliczył niesamowite zawody, startując z ostatniego rzędu zdołał dojechać na siódmej lokacie, po drodze tocząc zaciętą walkę. Tom Dilmann na pewno nie zaliczy tego wyścigu do udanych, gdyż przed drugim okrążeniem formującym (spowodowanym zgaszeniem silnika przez Nasra) zgasił swój silnik i musiał wystartować z pit lane, a zajmował trzecią pozycję po odwróceniu wczorajszej ósemki.

    GP2 Series > 2012 > Bahrajn 1 (sprint), Sakhir - 5,412 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 3Davide ValsecchiDAMSDallara GP2/11 Renault2239:22,36315
    2. 10Esteban GutierrezLotus GPDallara GP2/11 Renault22+0:00,39912
    3. 9James Calado (D)Lotus GPDallara GP2/11 Renault22+0:10,61710
    4. 23Luiz RaziaArden InternationalDallara GP2/11 Renault22+0:12,4638
    5. 26Max ChiltonMarussia CarlinDallara GP2/11 Renault22+0:13,5736
    6. 4Felipe Nasr (D)DAMSDallara GP2/11 Renault22+0:15,4144
    7. 8Jolyon PalmeriSport InternationalDallara GP2/11 Renault22+0:22,9502
    8. 22Simon Trummer (D)Arden InternationalDallara GP2/11 Renault22+0:30,4251
    9. 12Giedo van der GardeCaterham RacingDallara GP2/11 Renault22+0:31,976
    10. 21Tom Dillmann (D)RapaxDallara GP2/11 Renault22+0:32,545
    11. 2Dani ClosBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault22+0:32,632
    12. 5Fabio LeimerRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault22+0:32,856
    13. 20Ricardo TeixeiraRapaxDallara GP2/11 Renault22+0:36,275
    14. 15Fabio Onidi (D)Scuderia ColoniDallara GP2/11 Renault22+0:36,477
    15. 27Rio Haryanto (D)Marussia CarlinDallara GP2/11 Renault22+0:39,988
    16. 7Marcus EricssoniSport InternationalDallara GP2/11 Renault22+0:40,386
    17. 17Julian LealTrident RacingDallara GP2/11 Renault22+0:47,410
    18. 25Nigel Melker (D)Ocean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault22+0:56,196
    19. 18Fabrizio CrestaniVenezuela GP LazarusDallara GP2/11 Renault22+0:59,488
    20. 11Rodolfo GonzalezCaterham RacingDallara GP2/11 Renault22+1:52,968
    21. 19Giancarlo Serenelli (D)Venezuela GP LazarusDallara GP2/11 Renault22+1:53,295
    22. 1Johnny Cecotto JrBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault211 okr.
    23. 14Stefano ColettiScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault202 okr.
    Niesklasyfikowani
    6Nathanael Berthon (D)Racing EngineeringDallara GP2/11 Renault15
    24Brendon HartleyOcean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault2
    16Stephane Richelmi (D)Trident RacingDallara GP2/11 Renault0
    Najszybsze okrążenie: Giedo van der Garde (Caterham Racing) - 1:45,650 na 3 okrążeniu (+2 pkt.)
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


    Źródło: autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
    Kamikadze2000, 23.04.2012 12:19[!]
    @SirKamil - obecnie jak masz kasę, to możesz jeździc. Dla mnie żartem był Yamamoto, Ide czy teraz Kartikeyan. W sumie de la Rosa też. Jeżeli Valsecchi wygra lub będzie na podium, to zasłuży. Jeszcze nie skończył 25 lat, a więc nie należy do najstarszych.

    W HRT wolałbym zdecydowanie Davide czy Daniego, aniżeli Naraina i Pedro. Wiek działa tu na ich korzyśc.
    SirKamil, 23.04.2012 12:52[!]
    To jasne, że jest dla F1 lepszą opcją, niż kilku inny zawodników, choćby z racji swojego paszportu (ale to tak w skromnym dodatku bo powiedzmy sobie szczerze- Włochów obchodzi tylko Ferrari i Włoch w czołówce) a przez "żart" miałem na myśli realne szanse dostania się do F1. Poza tym, że z tego co słyszałem gość jest nieco trudny w obejściu, to musiałby mieć od kilku (>5-6?) melonów na przywitanie się z tyłem stawki. Na coś więc trzeba już trochę więcej- kilkanaście melonów i trochę więcej talentu. Generalnie z tej stawki w F1 widzę w porywach dwóch panów... Estebana potencjalnie przez mecenat Slima i Nasra, bo F1 będzie zwyczajnie potrzebować jakiegoś porywającego Brazylijczyka a wtedy nie będzie trudno o pieniądze.
    Kamikadze2000, 23.04.2012 13:46[!]
    @SirKamil - masz racje. Choc Valsecchi "romansował" z Caterhamem. Podobnie Razia. Obaj Brazylijczycy mogą miec wsparcie pochodzące od firm paliwowych. Gutierrez to wiadomo - Slim. Raczej pewne jest, iż zastąpi Pereza, który odejdzie do Ferrari. VDG może także wejśc oraz Clos. Oczywiście wszystko w głównej mierze dzięki kasie, ale motorsport właśnie się na tym opiera. Pzdr :)
    Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca