|
|
|
|
|
|
Haryanto wygrywa drugi wyścig GP2 w Bahrajnie | |
Rio Haryanto odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w GP2, podczas wyścigu sprinterskiego na torze w Bahrajnie.
Indonezyjczyk był dziś siódmy na starcie, jednak w trakcie pierwszego okrążenia udało mu się przeskoczyć na trzecie miejsce, aby potem uporać się z Mitchem Evansem na czwartym kółku oraz przebić się na prowadzenie po ataku na Juliana Leala cztery okrążenia później.
Później kierowca Camposa powiększał swoją przewagę, w czym pomagała mu zacięta walka za jego plecami. Na drugie miejsce przedarł się po starcie z ósmego pola Stoffel Vandoorne, który początkowo oszczędzał opony i atakował w drugiej połowie rywalizacji, gdy inni mieli z nimi problemy.
Gdy Belg znalazł się na drugim miejscu wydawało się nawet, że będzie w stanie powalczyć z Haryanto, jednak Indonezyjczyk również miał opony w dobrym stanie i zdołał utrzymywać przewagę na stałym poziomie. Podium uzupełnił Nathanael Berthon, za którym uplasowali się Alexander Rossi, Julian Leal oraz Nobuharu Matsushita. Siódma lokata wpadła w ręce Roberta Visoiu, natomiast czołową dziesiątkę uzupełnili Andre Negrao, Jordan King i Arthur Pic.
•GP2 Series > 2015 > Bahrajn 1 (sprint), Sakhir - 5,412 km | | | | | P. | # | Kierowca | Nar. | Zespół | Samochód | Okr. | Czas/strata | Pkt. |
|
1. | 15 | Rio Haryanto | | Campos Racing | Dallara GP2/11 Renault | 23 | 41:35,490 | 15 |
2. | 5 | Stoffel Vandoorne | | ART Grand Prix | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:03,004 | 12 |
3. | 26 | Nathanael Berthon | | Lazarus GP | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:05,639 | 10 |
4. | 8 | Alexander Rossi | | Racing Engineering | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:06,258 | 8 |
5. | 3 | Julian Leal | | Carlin | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:13,945 | 6 |
6. | 6 | Nobuharu Matsushita (D) | | ART Grand Prix | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:15,923 | 4 |
7. | 19 | Robert Visoiu (D) | | Rapax | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:19,794 | 2 |
8. | 20 | Andre Negrao | | Arden Motorsport | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:20,159 | 1 |
9. | 7 | Jordan King (D) | | Racing Engineering | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:21,101 | |
10. | 14 | Arthur Pic | | Campos Racing | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:25,690 | |
11. | 23 | Richie Stanaway (D) | | Status Grand Prix | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:32,040 | |
12. | 10 | Artiom Markiełow | | Russian Time | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:33,200 | |
13. | 17 | Daniel de Jong | | MP Motorsport | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:34,335 | |
14. | 18 | Siergiej Sirotkin (D) | | Rapax | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:34,361 | |
15. | 2 | Alex Lynn (D) | | DAMS | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:35,050 | |
16. | 21 | Norman Nato (D) | | Arden Motorsport | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:39,501 | |
17. | 9 | Mitch Evans | | Russian Time | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:39,501 | |
18. | 27 | Zoel Amberg (D) | | Lazarus GP | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:41,084 | |
19. | 22 | Marlon Stockinger (D) | | Status Grand Prix | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:43,390 | |
20. | 11 | Raffaele Marciello | | Trident Racing | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:47,545 | |
21. | 3 | Marco Sorensen | | Carlin | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:49,715 | |
22. | 1 | Pierre Gasly | | DAMS | Dallara GP2/11 Renault | 23 | +0:56,504 | |
|
Niesklasyfikowani | |
| 16 | Sergio Canamasas | | MP Motorsport | Dallara GP2/11 Renault | 4 | | |
| 12 | Rene Binder | | Trident Racing | Dallara GP2/11 Renault | 2 | | |
| |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|