F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Pic wygrał sprint GP2 w Monako
    Michal2_F1, 28 maja 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Charles Pic (Addax) wygrał sobotni sprint GP2 Series na torze Monte Carlo. Francuz, który ruszał z pole position, prowadził od startu do mety i po raz drugi w tym sezonie odniósł zwycięstwo w tej serii. Kierowca zespołu Barwa Addax finiszował 3,3s przed Josefem Kralem (Arden), który do końca wyścigu musiał walczyć z Romainem Grosjeanem (DAMS).

    Kral skorzystał z czystej strony toru na starcie, przesuwając się z trzeciego na drugie miejsce i następnie zaczął naciskać prowadzącego Pica. Jednakże po półmetku wyścigu zawodnik Arden zaczął tracić dystans do lidera, a dodatkowo musiał mocno bronić się przed Grosjeanem. Ostatecznie ta sztuka udała mu się i Czech minął linię mety 0,5s przed Francuzem.

    Grosjean także ma powody do radości, ponieważ dzięki świetnemu startowi, gdzie zyskał dwie pozycje, był w stanie zająć trzecią pozycję na mecie, co dało mu prowadzenie w klasyfikacji generalnej. Kierowca DAMS dodatkowo wykręcił najszybsze okrążenie w czołowej dziesiątce i właśnie ten dodatkowy punkt pozwolił mu stać się liderem GP2.

    Czwarty był Filippi, który najpierw skorzystał z kary przejazdu przez boksy za falstart dla Parente, następnie na 24 kółku skorzystał z błędu w szykanie za tunelem popełnionego przez Valssechiego, a na cztery okrążenia przed metą właśnie w tym miejscu wyprzedził Chiltona. Reprezentant Carlina na następnym kółku został także pokonany przez Valsecchiego i w takiej kolejności zawodnicy ukończyli zawody.

    Samochód bezpieczeństwa wyjeżdżał na tor aż dwa razy. Pierwszą neutralizację ogłoszono po tym, jak Kevin Mirocha (Ocean) zatrzymał swój bolid na prostej startowej z powodu awarii i na torze pojawił się olej. Niedługo potem po raz drugi spowolniono wyścig, tym razem przyczynił się do tego Marcus Ericsson (iSport). Szwed zbyt mocno pojechał po krawężnikach na szykanie, następnie uderzył w bandę i nawet pojawił się ogień w jego samochodzie.

    Prowadzący do tego wyścigu w klasyfikacji generalnej Bird był autorem najszybszego czasu jednego kółka, ale jako że był poza czołową dziesiątką, to nie otrzymał punktu za ten wyczyn i razem z Grosjeanem mają obecnie po 23 punkty. Jedno oczko mniej ma zwycięzca tego wyścigu Pic, a za nimi sklasyfikowani są van der Garde i Valsecchi (2 i 3 punkty straty).

    GP2 Series > 2011 > Monako (sprint), Monte Carlo - 3,340 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 3Charles PicBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault3045:50,4986
    2. 14Josef KralArden InternationalDallara GP2/11 Renault30+0:03,3325
    3. 11Romain GrosjeanDAMSDallara GP2/11 Renault30+0:03,8854
    4. 17Luca FilippiSuper Nova RacingDallara GP2/11 Renault30+0:14,5873
    5. 27Davide ValsecchiTeam AirAsiaDallara GP2/11 Renault30+0:27,0722
    6. 24Max ChiltonCarlinDallara GP2/11 Renault30+0:29,6261
    7. 1Fabio LeimerRapaxDallara GP2/11 Renault30+0:29,846
    8. 25Oliver TurveyCarlinDallara GP2/11 Renault30+0:30,372
    9. 4Giedo van der GardeBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault30+0:30,859
    10. 16Fairuz FauzySuper Nova RacingDallara GP2/11 Renault30+0:31,585
    11. 15Jolyon Palmer (D)Arden InternationalDallara GP2/11 Renault30+0:32,317
    12. 18Kevin Ceccon (D)Scuderia ColoniDallara GP2/11 Renault30+0:32,790
    13. 9Sam BirdiSport InternationalDallara GP2/11 Renault30+0:33,147
    14. 20Rodolfo GonzalezTrident RacingDallara GP2/11 Renault30+0:38,695
    15. 18Michael HerckScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault30+0:40,518
    16. 8Alvaro ParenteRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault30+0:40,687
    17. 23Johnny Cecotto JrOcean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault30+0:41,131
    18. 7Dani ClosRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault30+0:42,611
    19. 5Jules BianchiLotus ARTDallara GP2/11 Renault30+0:51,544
    20. 26Luiz RaziaTeam AirAsiaDallara GP2/11 Renault291 okr.
    21. 12Pal Varhaug (D)DAMSDallara GP2/11 Renault291 okr.
    Niesklasyfikowani
    21Stefano ColettiTrident RacingDallara GP2/11 Renault20
    10Marcus EricssoniSport InternationalDallara GP2/11 Renault8
    2Julian Leal (D)RapaxDallara GP2/11 Renault3
    22Kevin Mirocha (D)Ocean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault2
    6Esteban Gutierrez (D)Lotus ARTDallara GP2/11 Renault0
    Najszybsze okrążenie: Sam Bird (iSport International) - 1:22,713 na 24 okrążeniu
    Premia za najszybsze okrążenie w Top 10: Romain Grosjean (DAMS) +1 pkt.
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Kamikadze2000, 28.05.2011 19:10[!]
    Pierwsza trójka normalnie bajka!!! Więcej takich!!! :))
    yaper, 28.05.2011 19:28[!]
    Byłem pewien, że Grosjean szybko nadrobi do liderów ogólnej klasyfikacji i słowo stało się ciałem, nawet po tak fatalnych kwalifikacjach. Well done Romain!

    Poza tym bez rewelacji. Pic jest zbyt dobry, aby łatwo stracić PP na tego typu torze. Ładny weekend w wykonaniu Krala i Filippiego.

    Gutierrez porażka. Chyba wystrachał się wypadkiem swojego kolegi.
    renegade, 28.05.2011 19:43[!]
    Jak tam Bianchi, bo nie ogladalem? ;-)
    Maraz, 28.05.2011 20:08[!]
    Don't ask, trzyma "formę" ;) Wyprzedził kogoś w czasie neutralizacji i dostał DT.
    jednooki_cyklop, 28.05.2011 22:08[!]
    A co się stało z Estebanem?
    SirKamil, 29.05.2011 00:43[!]
    Bianchi i ART to niekwestionowana porażka początku sezonu. Sypie się interes młodemu Todtowi.

    a Grosjean powinien dostać drugą szansę w F1 w przyzwoitym zespole. Kropka.
    THC-303, 29.05.2011 07:30[!]
    Super Pic, Addax na mistrza.
    Obaj kierowcy ART jeżdżą fatalnie w tym sezonie.
    Pięciu kierowców w 3 punktach w WDC... miodzio :)
    Kamikadze2000, 29.05.2011 10:45[!]
    Grosjean to czysty diament! Czasami puszczają mu nerwy, ale to świetny kierowca, który w F1 powinien byc dawno! Niestety miał torchę pecha. Moim zdaniem Francuz nie zdominował rywalizacji tylko dlatego, iż jeździ w przeciętnym zespole. Varhaug przy nim po prostu nie istnieje!!! Dlatego też liczę na jego sukces w GP2 w postaci tytułu mistrzowskiego, gdyż tylko to właściwie otworzy mu drogę "królowej motorsportu"! Osobiście chciałbym go u boku Kovalainena, za Trullego. Nie mam wątpliwości, że Włoch straci posadę! Jedyną niewymuszoną "wadą" jest... niezbyt duże wsparcie finansowe. Nie stoi za nim najbogatszy człowiek świata czy rząd ojczysty. Mam nadzieje, że wszystko dla niego ułoży się dobrze! :)) Co do Bianchiego, chyba potrzebna jest mu praca z psychologiem! Jest bardzo szybki i pod względem czystego talentu jest chyba w trójce, ale niestety koleś po prostu się spala! Popełnia co nie miara błędów, zarówno mechaniczny (kolizje), jak i przepisowe (ignorowanie żółtych flag). Nadal uważam, że trafi do Ferrari, a w przyszłym roku zdominuje GP2! Musi jednak trochę nad sobą popracowac, a psychika jest tu najważniejsza! ;)

    @THC-303 - tak jest, jeżeli chodzi o generalkę konstruktorów, Addax to jedyny kandydat. Jak już napisałem Varhaug nie liczy się w walce o punkty, natomiast Ericsson popełnia mnóstwo błędów! Tylko hiszpańska ekipa posiada równy skład, aczkolwiek RE ma dwóch dobrych kierowców - Closa i Parente, którego osobiście na stałe chciałbym widziec w tej stajni! Pzdr
    THC-303, 29.05.2011 11:37[!]
    @Kamikadze 2000
    Parente miał przerwę, 'musi wejść' do bolidu. Zresztą, nie wiadomo ile jeszcze pojeździ. Vietoris był moim zdaniem najlepszy z tej "trójki" RE. Bo i Parente i Clos to dla mnie kierowcy z półki Filippi/Zuber itp. Dobrzy, ale bez szans na mistrzostwo czy choćby walkę o takowe do końca. Paretne nie jest wystarczająco równy, a Clos wystarczająco szybki. Oczywiście moim zdaniem :)

    DAMS Grosjeana może być słabszy, ale tak doświadczony kierowca robi różnice. Wiadomo, że łatwiej miałby w ART, Addax czy iSport, ale w DAMS też nie jest skazany na porażkę z Birdem czy Addaxami, a gdyby jeździł gdzie indziej nie musiałby wszystkich pożreć na śniadanie. Btw: myślę, że miedzy tą czwórką rozegra się walka o mistrza. Wszystkich czterech lubię, więc cieszy mnie to :)

    Pozdrawiam :)
    Kamikadze2000, 29.05.2011 17:35[!]
    @THC-303 - toteż potwierdza klasę Grożka, który moim zdaniem jest od nich po prostu llepszy! Pzdr! :))
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca