|
|
|
|
|
|
•IndyCar Series > 2015 > GP of Sonoma, Sonoma - 3,838 km | | | | | P. | # | Kierowca | Nar. | Zespół | Samochód | Okr. | Czas/strata | Pkt. |
|
1. | 9 | Scott Dixon | | Chip Ganassi Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 85 | 2h09m14,262 | 100 |
2. | 28 | Ryan Hunter-Reay | | Andretti Autosport | Dallara DW12 Honda | 85 | +0:06,111 | 80 |
3. | 83 | Charlie Kimball | | Chip Ganassi Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 85 | +0:07,128 | 70 |
4. | 10 | Tony Kanaan | | Chip Ganassi Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 85 | +0:08,903 | 64 |
5. | 5 | Ryan Briscoe | | Schmidt Peterson Motorsports | Dallara DW12 Honda | 85 | +0:10,075 | 60 |
6. | 2 | Juan Pablo Montoya | | Team Penske | Dallara DW12 Chevrolet | 85 | +0:11,255 | 56 |
7. | 1 | Will Power | | Team Penske | Dallara DW12 Chevrolet | 85 | +0:12,488 | 52 |
8. | 14 | Takuma Sato | | A.J. Foyt Enterprises | Dallara DW12 Honda | 85 | +0:16,089 | 48 |
9. | 18 | Rodolfo Gonzalez | | Dale Coyne Racing | Dallara DW12 Honda | 85 | +0:20,801 | 44 |
10. | 77 | Michaił Aloszyn | | Schmidt Peterson Motorsports | Dallara DW12 Honda | 85 | +0:22,575 | 40 |
11. | 27 | Marco Andretti | | Andretti Autosport | Dallara DW12 Honda | 85 | +0:23,671 | 38 |
12. | 25 | Oriol Servia | | Andretti Autosport | Dallara DW12 Honda | 85 | +0:24,451 | 36 |
13. | 8 | Sebastian Saavedra | | Chip Ganassi Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 85 | +0:24,778 | 34 |
14. | 98 | Gabby Chaves (D) | | Bryan Herta Autosport | Dallara DW12 Honda | 85 | +0:25,536 | 32 |
15. | 3 | Helio Castroneves | | Team Penske | Dallara DW12 Chevrolet | 85 | +0:26,066 | 30 |
16. | 22 | Simon Pagenaud | | Team Penske | Dallara DW12 Chevrolet | 85 | +0:27,319 | 28 |
17. | 4 | Stefano Coletti (D) | | KV Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 85 | +0:35,164 | 26 |
18. | 15 | Graham Rahal | | Rahal Letterman Lanigan | Dallara DW12 Honda | 85 | +0:36,484 | 24 |
19. | 41 | Jack Hawksworth | | A.J. Foyt Enterprises | Dallara DW12 Honda | 85 | +0:38,940 | 22 |
20. | 11 | Sebastien Bourdais | | KV Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 85 | +0:42,596 | 20 |
21. | 21 | Josef Newgarden | | CFH Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 84 | 1 okr. | 18 |
22. | 26 | Carlos Munoz | | Andretti Autosport | Dallara DW12 Honda | 84 | 1 okr. | 16 |
23. | 19 | Tristan Vautier | | Dale Coyne Racing | Dallara DW12 Honda | 82 | 3 okr. | 14 |
24. | 20 | Luca Filippi | | CFH Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 80 | 5 okr. | 12 |
25. | 7 | James Jakes | | Schmidt Peterson Motorsports | Dallara DW12 Honda | 63 | 22 okr. | 10 |
| |
Pole position: Will Power (Team Penske) - 1:16,260 (+2 pkt.) Najszybsze okrążenie: Helio Castroneves ( Team Penske) - 1:19,491 na 5 okrążeniu Premia za prowadzenie przez najwięcej okrążeń: Scott Dixon ( Chip Ganassi Racing) +3 pkt. Objaśnienie skrótów: D - debiutant Klasyfikacje generalne | Kalendarz wyścigów |
|
•IndyCar Series > Wszystkie wyścigi rozegrane na torze Sonoma | | | | | Data | Wyścig | Okr. | Zwycięzca | |
|
18.09.2016 | GP of Sonoma | 85 | 2h00m12,942 - S. Pagenaud ( Team Penske) | wyniki | | |
30.08.2015 | GP of Sonoma | 85 | 2h09m14,262 - S. Dixon ( Chip Ganassi Racing) | wyniki | | |
24.08.2014 | GP of Sonoma | 85 | 2h09m21,806 - S. Dixon (Chip Ganassi Racing) | wyniki | opis | |
25.08.2013 | Indy GP of Sonoma | 85 | 2h20m46,823 - W. Power (Team Penske) | wyniki | opis | |
26.08.2012 | Indy GP of Sonoma | 85 | 0h01m17,271 - R. Briscoe (Team Penske) | wyniki | opis | |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|