F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Power odniósł czwarte zwycięstwo w IndyCar
    Marek Roczniak, 19 lipca 2010<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Will Power (Penske) wygrał wczorajszy wyścig IndyCar Series na ulicach Toronto, wyprzedzając w końcowej fazie wyścigu jadącego przez większą część dystansu na prowadzeniu zdobywcę pole position – Justina Wilsona (Dreyer & Reinbold).

    Power spadł na pierwszym okrążeniu z drugiej na szóstą pozycję, ale z biegiem wyścigu, który jak to zwykle w Toronto był naszpikowany kolizjami i okresami neutralizacji, powrócił do czołówki, tocząc walkę z Wilsonem i Dario Franchittim (Ganassi). Tymczasem jadący początkowo na trzeciej pozycji kolega Powera z zespołu Penske – Helio Castroneves odpadł z wyścigu na 22 okrążeniu po kolizji z Vitorem Meirą.

    Po ostatnich pit-stopach czołówki na 30 okrążeń przed końcem wyścigu, wykonanych przy zielonej fladze, liderem był Wilson przed Powerem i Franchittim. Jednakże podczas restartu po kolejnej neutralizacji, będącej następstwem kolizji Alexa Taglianiego z Raphaelem Matosem 20 okrążeń przed metą, Wilson popełnił błąd w ostatnim zakręcie i stracił prowadzenie na rzecz Powera. Jakby tego było mało, Brytyjczyk wykręcił następnie bączka w ósmym zakręcie i spadł na odległe miejsce.

    Power do końca wyścigu utrzymał za sobą Franchittiego i odniósł czwarte zwycięstwo w tym sezonie, umacniając się na prowadzeniu w mistrzostwach. Na najniższym stopniu podium stanął Ryan Hunter-Reay, finiszując przed kolegą z zespołu Andretti Autosport – Tonym Kanaanem i powracającym do zespołu Newman/Haas Grahamem Rahalem. W pierwszej szóstce znalazła się też Danica Patrick, zatem dla zespołu Michaela Andrettiego był to jeden z bardziej udanych wyścigów w tym sezonie. Wilson dzięki serii spektakularnych manewrów wyprzedzania odrobił sporo strat po poślizgu, ale na rozpracowanie Patrick zabrakło mu okrążeń i musiał zadowolić się siódmym miejscem.

    IndyCar Series > 2010 > Honda Indy Toronto, Toronto - 2,831 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 12Will PowerVerizon Team PenskeDallara Honda851h47m15,25550
    2. 10Dario FranchittiTarget Chip Ganassi RacingDallara Honda85+0:01,27540
    3. 37Ryan Hunter-ReayAndretti AutosportDallara Honda85+0:01,76035
    4. 11Tony KanaanAndretti AutosportDallara Honda85+0:03,53832
    5. 02Graham RahalNewman/Haas RacingDallara Honda85+0:09,73430
    6. 7Danica PatrickAndretti AutosportDallara Honda85+0:11,94328
    7. 22Justin WilsonDreyer & Reinbold RacingDallara Honda85+0:12,37826
    8. 26Marco AndrettiAndretti AutosportDallara Honda85+0:16,33624
    9. 78Simona de Silvestro (D)HVM RacingDallara Honda85+0:21,53222
    10. 4Dan WheldonPanther RacingDallara Honda85+0:23,15320
    11. 14Vitor MeiraA.J. Foyt EnterprisesDallara Honda85+0:25,89619
    12. 06Hideki MutohNewman/Haas RacingDallara Honda85+0:26,28718
    13. 15Paul TracyKV Racing TechnologyDallara Honda841 okr.17
    14. 32Mario MoraesKV Racing TechnologyDallara Honda841 okr.16
    15. 24Tomas ScheckterDreyer & Reinbold RacingDallara Honda841 okr.15
    16. 36Bertrand Baguette (D)Conquest RacingDallara Honda841 okr.14
    17. 77Alex TaglianiFAZZT Race TeamDallara Honda841 okr.13
    18. 6Ryan BriscoeTeam PenskeDallara Honda832 okr.12
    19. 8Ernesto VisoKV Racing TechnologyDallara Honda823 okr.12
    20. 9Scott DixonTarget Chip Ganassi RacingDallara Honda7114 okr.12
    21. 2Raphael Matosde Ferran Luczo Dragon RacingDallara Honda6421 okr.12
    22. 34Mario Romancini (D)Conquest RacingDallara Honda3154 okr.12
    23. 19Alex Lloyd (D)Dale Coyne RacingDallara Honda2659 okr.12
    24. 3Helio CastronevesTeam PenskeDallara Honda2164 okr.12
    25. 5Takuma Sato (D)KV Racing TechnologyDallara Honda1570 okr.10
    26. 18Milka DunoDale Coyne RacingDallara Honda877 okr.10
    Pole position: Justin Wilson (Dreyer/Reinbold #22) - 1:00,271 (+1 pkt.)
    Najszybsze okrążenie: Will Power (Team Penske #12) - 1:01,393 na 41 okrążeniu
    Premia za prowadzenie przez najwięcej okrążeń: Justin Wilson (Dreyer/Reinbold #22) +2 pkt.
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

    Źródło: Autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    mbg, 19.07.2010 12:10[!]
    wyścig był tak ciekawy że nawet oglądając live timing miałem dreszczyki emocji. Wilson się podpalił, za to Power zrobił co do niego należało. Brawa dla Simony za bezbłędną jazdę.
    Twarzer, 19.07.2010 13:39[!]
    Wyscig byl potworny. Safety Car na 17 okrazeniu. 5 okrazen SC, restart, wypadek w 1szym zakrecie, SC, restart, wypadek w 1szym zakrecie, SC, restart, wypadek w 1szym zakrecie, SC, restart, wypadek w 1szym zakrecie. Dopiero 20 okrazen potem zaczeli jechac w miare normalnie, a i potem nie brakowalo neutralizacji.

    Jednakze koncowka calkiem, calkiem, to przyznam.

    Simona pare bledow jednak popelnila, chocby strata pozycji na rzecz Wilsona w najciasniejszej sekcji...

    Zawiodl Tracy, ktory mial szanse nawet na zwyciestwo, gdyby lepiej taktycznie to rozegral.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca