F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2020
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Sezon 2004
Sezon 2003
Sezon 2002
Sezon 2001
Sezon 2000
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Kubica daje sobie czas na podjęcie decyzji ws. sezonu 2021
    Maciej Wróbel, 20 pa?dziernika 2020<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Embed from Getty Images

    Robert Kubica przyznał, że nie jest jeszcze pewien, co zamierza robić w przyszłym sezonie.

    W sezonie 2019 krakowianin powrócił po dziewięciu latach przerwy do regularnego ścigania w F1 jako kierowca Williamsa. Po odejściu z ekipy z Grove Polak dołączył do Alfy Romeo jako kierowca rezerwowy, jednocześnie łącząc obowiązki testera z regularnymi występami w serii DTM.

    Kubica zapytany przez holenderskie Formule 1 o to, jaki będzie jego kolejny krok w wyścigowej karierze przyznał, że nie ma jeszcze pewności. „To trudne pytanie” – powiedział Polak. „DTM zmienia nieco swoje DNA, ale wciąż zapewnia wysoki poziom ścigania i mam nadzieję, że tak też pozostanie. Jeśli o mnie chodzi, muszę zobaczyć, jakie są dostępne opcje i co chcę robić”.

    „Musimy poczekać, ponieważ pandemia spowodowała przesunięcie wszystkiego w czasie i my także wciąż potrzebujemy trochę więcej czasu na podjęcie decyzji”.

    Kierowca Orlen Team ART wskazał także kilka różnic, jakie dzielą obecną Formułę 1 od tej, w której ścigał się jeszcze przed poważnym wypadkiem w Ronde di Andora w 2011 roku. „Największą różnicą jest prawdopodobnie różnica w podejściu pomiędzy kwalifikacjami a wyścigiem”.

    „W przeszłości ta różnica nie była zbyt duża. Mogłeś cisnąć. Samochód był 130 kilogramów lżejszy, miał znacznie mniej paliwa na pokładzie, podczas gdy obecnie jeździ się z zapasem paliwa na cały wyścig. Różnica jest ogromna”.

    „Obecnie zwalnianie pod koniec jest czasem najlepszym sposobem na dotarcie do mety, jakkolwiek paradoksalnie to nie brzmi. Kładzie się nacisk na większe panowanie nad sobą, co jest nienaturalne. W innych seriach musisz wyciągnąć maksimum z tego, co masz, podczas gdy w Formule 1 czasem musisz zrobić mniej, by osiągnąć dobry rezultat” – zakończył 35-latek.

    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca