F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2020
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Sezon 2004
Sezon 2003
Sezon 2002
Sezon 2001
Sezon 2000
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    R. Schumacher: Formuła 2 stała się nieprzystępna finansowo
    Mateusz Szymkiewicz, 20 kwietnia 2022<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+
    Embed from Getty Images

    Ralf Schumacher skrytykował juniorskie serie towarzyszące Formule 1, które stały się „nieprzystępne finansowo”.

    Syn Niemca – David, ostatnie dwa lata spędził w Formule 3. Naturalnym krokiem dla 20-latka na ten sezon wydawał się awans o kategorię wyżej do F2, lecz finalnie zawodnik będzie kontynuował karierę w mistrzostwach DTM za kierownicą Mercedesa-AMG GT.

    „Nastawialiśmy się na ten awans od pewnego czasu, jednakże nie znaleźliśmy wystarczająco dużo sponsorów, by wejść do stawki Formuły 2. Zamiast tego otrzymaliśmy dobrą propozycję od HTP-Winward i Mercedesa. Z tego powodu podjęliśmy decyzję o wejściu do DTM” – powiedział Ralf Schumacher.

    „Droga do Formuły 1 stała się nieprzystępna finansowo. Mamy dwóch lub trzech małych sponsorów, jednakże do tej pory za większość musieliśmy płacić samodzielnie. Aktualnie nie można liczyć na żadne finansowanie, Formuła 2 nie działa jako format. Tak czy inaczej mam nadzieję, że wciąż uda się wywołać zainteresowanie Davidem. Synergia między nim a Mickiem mogłaby zadziałać”.

    „W kartingu należy spędzić około dziesięciu lat, średnio sezon kosztuje tam od 150 do 200 tysięcy euro. Ostatecznie wychodzą dwa miliony. Później pierwszym krokiem w bolidzie jest Formuła 4, w której spędzasz około dwóch lat. Sezon wynosi 450 tysięcy euro. Już na tym etapie mówimy o kwotach na poziomie prawie trzech milionów”.

    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca