F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2020
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Sezon 2004
Sezon 2003
Sezon 2002
Sezon 2001
Sezon 2000
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Green zwycięża w finale serii DTM na Hockenheim
    Michał Sulej, 23 pa?dziernika 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Jamie Green odniósł pierwsze zwycięstwo w sezonie 2011, wygrywając finałowy wyścig tegorocznych mistrzostw DTM na torze Hockenheim przy tradycyjnej, widowiskowej oprawie.

    Z pierwszej trójki najgorzej ruszył zdobywca pole position – Miguel Molina i jeszcze na prostej startowej zrównali się z nim Green oraz Martin Tomczyk, który znakomicie wystartował z drugiej linii. Przed pierwszym zakrętem na prowadzenie wysunął się kierowca Mercedesa, minimalnie zahaczając o Audi Tomczyka podczas składania się do wejścia w zakręt i Brytyjczyk wszystkie 38 okrążeń dzisiejszego wyścigu jechał już bez większej presji ze strony rywali.

    Na piątym okrążeniu Jamie miał już przewagę wynoszącą dwie i pół sekundy, którą przed metą zwiększył do grubo ponad siedmiu sekund, odnosząc siódme zwycięstwo w karierze i pierwsze od czasu ubiegłorocznej wygranej na torze Norisring. Molina nie był w stanie odzyskać straconych na starcie pozycji, jednakże dzięki trzeciemu miejscu został pierwszym w historii Hiszpanem, który stanął na podium w serii DTM.

    Pierwszym kierowcą zjeżdżającym po opony i paliwo był Mike Rockenfeller, który w początkowej fazie wyścigu musiał bronić się przed zaciekłymi, acz nieskutecznymi atakami Timo Scheidera. Dwukrotny mistrz DTM zjechał okrążenie później, ale strategia Rockenfellera okazała się skuteczniejsza i Scheider znów wyjechał za swoim rywalem z Audi. Gary Paffett, który do boksów zjechał tuż za Rockenfellerem, również efektywnie wykorzystał dodatkowe okrążenie na świeżych oponach i po krótkiej walce z Scheiderem znalazł się przed Niemcem.

    Paffett następnie zbliżył się do Rocky'ego, ale nie był w stanie podjąć z nim walki o czwartą lokatę. Scheider na osiem okrążeń przed metą w dość ewidentny sposób przepuścił jadącego za nim Mattiasa Ekstroma, hamując zbyt wcześnie przed jednym z zakrętów. Szwed, który startował z dziesiątego pola, dzięki szóstemu miejscu jednym punktem odebrał Bruno Spenglerowi pozycję wicemistrza. Kanadyjczyk po błędzie na pierwszym okrążeniu spadł na dziewiąte miejsce i do mety dojechał poza punktami.

    DTM > 2011 > Hockenheim 2, Hockenheimring - 4,574 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 7Jamie GreenHWA Mercedes 2Mercedes-Benz C-Klasse 2009381h00m45,73410
    2. 14Martin TomczykPhoenix AudiAudi A4 DTM 200838+0:07,6208
    3. 22Miguel MolinaAbt Audi JuniorAudi A4 DTM 200838+0:10,1426
    4. 9Mike RockenfellerAbt Audi SportslineAudi A4 DTM 200938+0:22,4865
    5. 2Gary PaffettHWA MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200938+0:23,9854
    6. 8Mattias EkströmAbt Audi SportslineAudi A4 DTM 200938+0:24,4183
    7. 4Timo ScheiderAbt AudiAudi A4 DTM 200938+0:32,3582
    8. 5Oliver JarvisAbt AudiAudi A4 DTM 200938+0:32,8401
    9. 3Bruno SpenglerHWA MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200938+0:33,201
    10. 18Filipe Albuquerque (D)Rosberg AudiAudi A4 DTM 200838+0:34,967
    11. 6Ralf SchumacherHWA Mercedes 2Mercedes-Benz C-Klasse 200938+0:36,068
    12. 20Renger van der Zande (D)Persson Mercedes 2Mercedes-Benz C-Klasse 200838+0:42,319
    13. 19Edoardo Mortara (D)Rosberg AudiAudi A4 DTM 200838+0:46,307
    14. 16Maro EngelMucke MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200838+0:46,772
    15. 10Susie WolffPersson MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200838+0:54,523
    16. 15Rahel Frey (D)Phoenix AudiAudi A4 DTM 200838+1:02,122
    17. 17David CoulthardMucke MercedesMercedes-Benz C-Klasse 2008371 okr.
    Niesklasyfikowani
    11Christian Vietoris (D)Persson MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200810
    Pole position: Miguel Molina (Abt Audi Junior) - 1:32,717
    Najszybsze okrążenie: Jamie Green (HWA Mercedes 2) - 1:34,114 na 28 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


    Źródło: autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Kamikadze2000, 23.10.2011 15:56[!]
    Miał byc tytuł, a jest dopiero 3. lokata. ;/ Osobiście kibicuje Bruno najbardziej i szczerze życzę mu upragnionego mistrzostwa w 2012 roku! :))
    Karol24, 23.10.2011 16:10[!]
    W BMW już chyba:)

    Wyścig bardzo nudny jak i cały sezon. DTM za bardzo skostniało przez zamrożenie rozwoju. Przyszły sezon za to zapowiada się dużo ciekawiej.
    Adakar, 23.10.2011 16:51[!]
    @Karol24
    amen ... DTM powinno przemyśleć inny format wyścigów ... np. dwie rundy na jednym torze.
    krzysiek_aleks, 23.10.2011 19:48[!]
    @Adakar
    No już to robią czasem. To był drugi wyścig na Hockenheim w tym sezonie :P
    Karol24, 23.10.2011 21:28[!]
    @krzysiek_aleks
    Zawsze są 2 wyścigi na Hockenheim. Na początek i na koniec sezonu.
    Kamikadze2000, 23.10.2011 21:30[!]
    @krzysieks aleks - chodziło mu raczej od dwa wyścigi w jednym weekendzie. Tak @Adakar?? :) DTM choc seria "torning car", faktycznie za wiele z nią wspólnego nie ma. Dobrze zreklamowana. Prawdziwe mistrzostwa samochodów turystycznych to WTCC, BTCC, STCC, ITCC i reszta... ;)
    Adakar, 24.10.2011 00:14[!]
    @Kamikadze2000
    tak o to mi chodziło. O dwa wyścigi na weekend.

    Od dawna mam już takie wrażenie, że tytuły i punkty są tutaj rozdawane "przypadkowo". Jak na tak duże przedsięwzięcie jakim jest DTM, rund naprawdę jest mało. Trudno utrzymuje się stałe dobre zdobycze punktowe, niektóre tory wyraźnie faworyzują jedną markę ... Seria pod tym względem to dla mnie dziwoląg.

    Ja za wzór do naśladowania uważam BTCC. Chłopaki jak mają weekend, to się k... ścigają i mają "trzy życia" w niedzielę. Zawsze jest tak, że może być awaria, jakiś głupi błąd etc ... a tak się najśmigają na jednym obiekcie za wszystkie czasy :)
    Kamikadze2000, 24.10.2011 08:08[!]
    @Adakar - zgadzam się. Trzy wyścigi to świetna sprawa, ale i dwa są bardzo dobre. Faktycznie DTM tym jednym wyścigiem troszeczkę odbiega od standardów. Niby wyścig jest bardzo długi, ale warto byłoby po prostu podzielic te okrążenia pomiędzy dwa wyścigi. pzdr :)
    mbg, 24.10.2011 11:47[!]
    nigdy nie byłem zwolennikiem weekendów z 2-3 wyścigami a na pewno nie na zasadzie odwrócenia stawki itp.

    Brawo dla Jamiego że pokazał w końcówce na co go stać. Spengler znowu przegrywa wszystko w końcówce. Hehe
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca