|
|
|
|
|
|
DTM > 2011 > Najważniejsze zasady
Harmonogram weekendów
Piątek:
roll-out połączony z treningiem startów (30 minut + 5 minut na starty)
Sobota:
wolny trening – 105 minut
kwalifikacje cz. I (Q1) – 14 min (jeżdżą wszyscy kierowcy)
kwalifikacje cz. II (Q2) – 10 min (tylko najszybsza czternastka z Q1)
kwalifikacje cz. III (Q3) – 9 min (tylko najszybsza ósemka z Q2)
kwalifikacje cz. IV (Q4) – jedno mierzone okrążenie (tylko najszybsza czwórka z Q3)
Niedziela:
rozgrzewka – 30 minut
wyścig
Punktacja
Wyścig:
Miejsca 1-8 na mecie według skali punktowej 10-8-6-5-4-3-2-1. Nie ma punktów za pole position i najszybsze okrążenia.
Klasyfikacja zespołów
Każdy zespół składa się z maksymalnie dwóch zawodników i zdobywają punkty dla zespołu tak jak w klasyfikacji indywidualnej.
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|