F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2020
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Sezon 2004
Sezon 2003
Sezon 2002
Sezon 2001
Sezon 2000
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Tomczyk wygrywa w deszczu na Brands Hatch
    Łukasz Godula, 4 wrze?nia 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Martin Tomczyk zaprezentował świetne tempo w mokrych warunkach na torze Brands Hatch i odniósł swoje trzecie w tym roku zwycięstwo w DTM oraz powrócił na fotel lidera klasyfikacji generalnej.

    Po spadku na piątą pozycję, kierowca Audi zyskał na kontakcie pomiędzy Edoardo Mortarą, a Garym Paffettem i przeskoczył ich na drugim okrążeniu. Później wyprzedził Mattiasa Ekstroma oraz Mike'a Rockenfellera w osobnych manewrach w zakręcie Clearways, przez co przebił się na czoło stawki na 10 okrążeniu. Nikt nie był w stanie mu już później zagrozić i wygrał z przewagą dwóch sekund.

    Ekstrom wykonał rakietowy start i wspiął się z piątej pozycji na drugą, po czym wyprzedził Rockenfellera, gdy Niemiec popełnił mały błąd w zakręcie Grahama Hilla, oraz zaczął swoją pogoń za Tomczykiem. Najbliżej Audi A4 w starej specyfikacji był po drugim obowiązkowym postoju, gdy szybka zmiana kół oraz sprawne tankowanie pomogło mu zmniejszyć stratę z 4,7 sekundy do 1,2. Jednakże Tomczyk zawsze przyśpieszał, gdy tylko Szwed się do niego zbliżył.

    Za nimi Rockenfeller odbywał wyścig pełen incydentów. Najpierw spadł z trzeciej lokaty w wirażu Paddock, pozwalając Mortarze wskoczyć na podium, a później wyjechał na pobocze, gdy deszcz padał najmocniej. Kolejną przygodę zaliczył w zakręcie Grahama Hilla, w wyniku czego przeskoczył go Ralf Schumacher i przez to musiał później walczyć o szóstą pozycję z Mercedesem zespołu HWA.

    Pomimo usilnych starań Spenglera, nie był on w stanie zaatakować Rockenfellera i zakończył zawody na siódmej lokacie, co stawia go punkt za Tomczykiem w klasyfikacji generalnej, na trzy wyścigi przed końcem mistrzostw. Paffett i Schumacher ukończyli wyścig odpowiednio na czwartej i piątej pozycji.

    Jamie Green zaliczył niezbyt udane zawody przed własną publicznością, po słabym starcie, a później podróży po żwirze w zakręcie Paddock oraz bączku w wirażu Clark, co zepchnęło go na 12 miejsce. Później jednak pozbierał się i odrobił kilka pozycji, kończąc zawody na ostatnim punktowanym miejscu.

    DTM > 2011 > Brands Hatch, Brands Hatch Indy - 1,929 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 14Martin TomczykPhoenix AudiAudi A4 DTM 2008881h15m37,95610
    2. 8Mattias EkströmAbt Audi SportslineAudi A4 DTM 200988+0:02,0238
    3. 19Edoardo Mortara (D)Rosberg AudiAudi A4 DTM 200888+0:11,7236
    4. 2Gary PaffettHWA MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200988+0:14,1365
    5. 6Ralf SchumacherHWA Mercedes 2Mercedes-Benz C-Klasse 200988+0:20,3954
    6. 9Mike RockenfellerAbt Audi SportslineAudi A4 DTM 200988+0:36,0873
    7. 3Bruno SpenglerHWA MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200988+0:38,5862
    8. 7Jamie GreenHWA Mercedes 2Mercedes-Benz C-Klasse 200988+0:42,6981
    9. 5Oliver JarvisAbt AudiAudi A4 DTM 200988+0:46,941
    10. 16Maro EngelMucke MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200888+0:48,473
    11. 18Filipe Albuquerque (D)Rosberg AudiAudi A4 DTM 2008871 okr.
    12. 17David CoulthardMucke MercedesMercedes-Benz C-Klasse 2008871 okr.
    13. 11Christian Vietoris (D)Persson MercedesMercedes-Benz C-Klasse 2008871 okr.
    14. 10Susie WolffPersson MercedesMercedes-Benz C-Klasse 2008871 okr.
    15. 20Renger van der Zande (D)Persson Mercedes 2Mercedes-Benz C-Klasse 2008871 okr.
    16. 4Timo ScheiderAbt AudiAudi A4 DTM 2009853 okr.
    17. 15Rahel Frey (D)Phoenix AudiAudi A4 DTM 20086820 okr.
    Niesklasyfikowani
    22Miguel MolinaAbt Audi JuniorAudi A4 DTM 20088
    Pole position: Mike Rockenfeller (Abt Audi Sportsline) - 0:42,090
    Najszybsze okrążenie: Martin Tomczyk (Phoenix Audi) - 0:49,805 na 8 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    No70, 04.09.2011 19:52[!]
    Świetna praca zespołowa Audi (nie licząc Rockenfellera). Tomczyk wbrew niektórym z forumowych ekspertów nie daje za wygraną i ciągle walczy o mistrzowską koronę. Zapowiada się ciekawa końcówka sezonu- oby tak dobra jak dzisiejszy wyścig.
    opooona ;S, 04.09.2011 20:17[!]
    Szkoda że nie oglądałem. :((+
    AleQ, 04.09.2011 21:41[!]
    Tragiczny wynik dla Merola. Oby nie było już takiego weekendu i Bruno zdobył mistrzostwo. Jedynie wynik RSC jest satysfakcjonujący.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca