F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2020
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Sezon 2004
Sezon 2003
Sezon 2002
Sezon 2001
Sezon 2000
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Di Resta wygrywa na Hockenheim i obejmuje prowadzenie w DTM
    Michal2_F1, 17 pa?dziernika 2010<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Paul di Resta objął prowadzenie w klasyfikacji generalnej po trzecim zwycięstwie z rzędu w DTM dzisiejszego popołudnia na torze Hockenheim, podczas gdy jego główny rywal w walce o tytuł i dotychczasowy lider Bruno Spengler nie ukończył wyścigu.

    Di Resta jechał na czwartej pozycji w początkowej fazie wyścigu po wyprzedzeniu Alexandre Premata na pierwszym okrążeniu. Później zwlekał z wykonaniem swojego pierwszego pit-stopu dłużej niż liderzy i mimo bardziej zniszczonych opon był w stanie jechać bardzo szybko.

    Kierowca rezerwowy Force India awansował na drugie miejsce – za zdobywcę pole position Timo Scheidera (Audi) – po pierwszej rundzie pit-stopów, a później bez większych kłopotów przeskoczył Niemca, kiedy obydwaj zjechali do alei serwisowej po raz drugi. Di Resta dowiózł zwycięstwo do mety, finiszując przed Scheiderem i świetnie spisującym się Mikiem Rockenfellerem, jadącym Audi w specyfikacji z 2008 roku.

    Wyścig Spenglera był obfitujący w wydarzenia, ale zakończył się po 24 okrążeniach. Kanadyjczyk spowodował karambol z udziałem kilku samochodów na nowym 4 zakręcie na otwierającym okrążeniu, kiedy przegapił dosyć znacząco punkt hamowania. Kilka innych samochodów później uderzyło w Audi Miguela Moliny, który został obrócony przez Spenglera.

    Kanadyjczyk utrzymywał się na ostatnich pozycjach punktowanych do 20 okrążenia, kiedy zwolnił z powodu problemu z zawieszeniem. Zjechał następnie po nowe opony i próbował kontynuować jazdę, jako że tylko 10 samochodów uczestniczyło już w wyścigu, ale ostatecznie poddał się i zakończył jazdę.

    W czołówce Gary Paffett (Mercedes) cały czas wywierał presję na Rockenfellerze w początkowych etapach wyścigu, jednak mistrz z 2005 roku później miał kłopoty z utrzymaniem odpowiedniego tempa i spędził ostatnie okrążenia, prowadząc za sobą sznurek samochodów. Za nim, Martin Tomczyk zajął piąte miejsce po trwającej cały wyścig walce z kolegą zespołowym z Audi – Oliverem Jarvisem, ale nie mógł znaleźć sposobu na pokonanie Paffetta.

    Susie Stoddart finiszowała blisko za nimi, a dalej jechał Jamie Green. Były zwycięzca wyścigu jechał w czołówce do czasu, gdy otrzymał karę przejazdu przez boksy za wyjazd ze stanowiska serwisowego prosto w samochód Alexandre Premata. W rezultacie tego pojedynku Premat, który jechał bardzo dobry wyścig, musiał wycofać się z powodu uszkodzenia zawieszenia.

    Zwycięstwo di Resty dało mu 3-punktowe prowadzenie nad Spenglerem w klasyfikacji na dwa wyścigi do końca sezonu. Wiadomo już na 100%, że pierwszy raz od 2006 roku tytuł mistrzowski w DTM zdobędzie kierowca Mercedesa, jako że tylko di Resta, Spengler i Paffett mają szanse na końcowy triumf.

    DTM > 2010 > Hockenheim 2, Hockenheimring Nat. - 3,736 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 7Paul di RestaAMG MercedesMercedes-Benz C-Klasse 2009471h07m27,57810
    2. 1Timo ScheiderAudi Sport Team AbtAudi A4 DTM 200947+0:10,5328
    3. 10Mike RockenfellerAudi Sport Team Phoenix Audi A4 DTM 200847+0:14,7026
    4. 3Gary PaffettSalzgitter AMG MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200947+0:19,5415
    5. 6Martin TomczykAudi Sport Team Abt SportslineAudi A4 DTM 200947+0:20,0064
    6. 2Oliver JarvisAudi Sport Team AbtAudi A4 DTM 200947+0:20,3373
    7. 12Susie WolffTV Spielfilm AMG MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200847+0:20,9462
    8. 11Jamie GreenJunge Sterne AMG MercedesMercedes-Benz C-Klasse 200847+0:21,2761
    9. 16Maro EngelGQ AMG MercedesMercedes-Benz C-Klasse 2008461 okr.
    Niesklasyfikowani
    4Bruno SpenglerMercedes-Benz Bank AMGMercedes-Benz C-Klasse 200923
    9Alexandre PrematAudi Sport Team Phoenix Audi A4 DTM 200814
    5Mattias EkströmAudi Sport Team Abt SportslineAudi A4 DTM 20097
    17David Coulthard (D)Deutsche Post AMG MercedesMercedes-Benz C-Klasse 20081
    21Cong Fu Cheng (D)stern AMG MercedesMercedes-Benz C-Klasse 20081
    14Markus WinkelhockAudi Sport Team RosbergAudi A4 DTM 20080
    18Miguel Molina (D)Audi Sport Rookie Team AbtAudi A4 DTM 20080
    8Ralf SchumacherLaureus AMG MercedesMercedes-Benz C-Klasse 20090
    15Katherine LeggeAudi Sport Team RosbergAudi A4 DTM 20080
    Pole position: Timo Scheider (Team Abt Audi) - 1:37,399
    Najszybsze okrążenie: Paul di Resta (HWA Mercedes 2) - 1:20,120 na 36 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

    Źródło: Autosport.com

    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca