F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2020
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Sezon 2004
Sezon 2003
Sezon 2002
Sezon 2001
Sezon 2000
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Paffett zwycięzcą na Brands Hatch
    Łukasz Godula, 20 maja 2012<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Gary Paffett kontynuuje świetne występy w tegorocznej edycji DTM i wygrał przed własną publicznością na torze Brands Hatch. Startując z pole position, był w stanie zbudować przewagę niemal trzech sekund na półmetku nad Bruno Spenglerem, a na mecie wygrał mając niemal dwukrotnie tyle w zanadrzu i powiększył swoją przewagę do 25 punktów nad Kanadyjczykiem.

    Spengler szarżował w drugiej części wyścigu i delikatnie zetknął się z Paffettem gdy ten dublował Adriena Tambaya, a szybszy pitstop od lokalnego bohatera pozwolił na zmniejszenie przewagi do nieco ponad jednej sekundy.

    Mimo mocnego naciskania na rywala, Spengler nie był w stanie bardziej się zbliżyć, a za nim w niedużej odległości pojawił się Mike Rockenfeller. Niemiec nie dał rady przełożyć swojej prędkości na manewr wyprzedzania i zakończył zawody na trzecim miejscu, co w dalszym ciągu jest jego najlepszym wynikiem w tym roku.

    Zeszłoroczny zwycięzca z Brands Hatch, Martin Tomczyk był ekspertem od wyprzedzania na ostatnich okrążeniach. Broniący tytułu wyprzedził Christiana Vietorisa, a później powtórzył manewr na Tambayu, jednak nie obeszło się bez mocnego wypchnięcia Francuza w środku zakrętu.

    Kolejnym zawodnikiem do wyprzedzenia byt Filipe Albuquerque, jednak nie udało mu się to do drugiej fazy postojów, gdy ekipa Rosberga miała problem z dokręceniem przedniego prawego koła. Portugalczyk spadł przez ten błąd o cztery lokaty. Poza Tomczykiem, na kłopotach Albuquerque skorzystali również Mattias Ekstrom i Vietoris, którzy finiszowali odpowiednio na piątym i szóstym miejscu.

    Kolejny na mecie zjawił się Miguel Molina, który wyjechał po postoju na dziewiątej lokacie, jednak wyprzedził Albuquerque i Mortarę w osobnych manewrach na dojeździe do zakrętu Paddock podczas ostatnich 20 kółek.

    Samochody ekipy Rosberga zaczęły mieć problemy z hamulcami w późnej fazie zawodów i oba wyjechały szeroko w zakręcie Druids, gdy naciskał ich Jamie Green. Brytyjczyk finiszował ósmy, przed Mortarą i Albuquerque. Augusto Farfus również miał szanse na punkty, jednak spędził za dużo czasu za Tambayem i nie był w stanie wykorzystać problemów samochodów Rosberga.

    DTM > 2012 > Brands Hatch, Brands Hatch Indy - 1,929 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 11Gary PaffettHWA Mercedes 2DTM AMG Mercedes C-Coupe971h10m01,58525
    2. 7Bruno SpenglerBMW Team SchnitzerBMW M3 DTM97+0:05,06518
    3. 9Mike RockenfellerPhoenix AudiAudi A5 DTM97+0:05,57915
    4. 1Martin TomczykBMW Team RMGBMW M3 DTM97+0:05,99712
    5. 3Mattias EkströmAbt Audi SportslineAudi A5 DTM97+0:22,41610
    6. 12Christian VietorisHWA Mercedes 2DTM AMG Mercedes C-Coupe97+0:23,1958
    7. 10Miguel MolinaPhoenix AudiAudi A5 DTM97+0:23,6896
    8. 5Jamie GreenHWA MercedesDTM AMG Mercedes C-Coupe97+0:24,2844
    9. 21Edoardo MortaraRosberg AudiAudi A5 DTM97+0:25,7792
    10. 22Filipe AlbuquerqueRosberg AudiAudi A5 DTM97+0:29,5821
    11. 16Augusto Farfus (D)BMW Team RBMBMW M3 DTM97+0:30,302
    12. 18Adrien Tambay (D)Abt AudiAudi A5 DTM97+0:33,015
    13. 2Joey Hand (D)BMW Team RMGBMW M3 DTM97+0:35,977
    14. 20Robert Wickens (D)Mucke MercedesDTM AMG Mercedes C-Coupe97+0:36,340
    15. 19David CoulthardMucke MercedesDTM AMG Mercedes C-Coupe961 okr.
    16. 8Dirk Werner (D)BMW Team SchnitzerBMW M3 DTM961 okr.
    17. 23Roberto Merhi (D)Persson MercedesDTM AMG Mercedes C-Coupe961 okr.
    18. 17Rahel FreyAbt AudiAudi A5 DTM961 okr.
    19. 6Ralf SchumacherHWA MercedesDTM AMG Mercedes C-Coupe961 okr.
    20. 24Susie WolffPersson MercedesDTM AMG Mercedes C-Coupe8116 okr.
    Niesklasyfikowani
    4Timo ScheiderAbt Audi SportslineAudi A5 DTM55
    15Andy Priaulx (D)BMW Team RBMBMW M3 DTM12
    Pole position: Gary Paffett (HWA Mercedes 2) - 0:41,266
    Najszybsze okrążenie: Martin Tomczyk (BMW Team RMG) - 0:42,138 na 57 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


    Źródło: autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Masio, 20.05.2012 16:15[!]
    Fajnie, że wygrał przed własną publicznością. On zmierza po drugi tytuł w DTM.
    m3nel23, 20.05.2012 16:20[!]
    Taaak Paffett ! Piękny wyścig w jego wykonaniu i niesamowicie rozpoczął sezon. Gary po mistrza !! :)
    BARBP, 20.05.2012 16:23[!]
    Wyścig ciekawy na starcie i pod koniec za sprawą Spenglera i Rockenfellera ale o typ później.
    Paffett po zdobyciu PP zrobił to co powinien czyli zamienił je na zwycięstwo. Ładny solidny wyścig jak na byłego (przyszłego? ;) ) mistrza przystało.
    Spengler bezapelacyjny bohater wyścigu. Jako jedyny był w stanie utrzymywać tempo Paffetta i pomimo fatalnych czasowo postojów w boksach (BMW musi nad tym popracować) był w stanie utrzymać swoją drugą lokatę i pomiimo kłopotów z zawieszeniem ok 15 okrążeń przed metą utrzymać swoją lokatę przed Rockenfellerem pomimo że niemiec był w stanie nadrabiać po 1-1.5 s. na okrążeniu i nawet sami komentatorzy pytali się w trakcie transmisji czy zdobędzie jakiekolwiek punkty.

    Do minusów zaliczam Scheidera, Schumachera, Coulthard i Wernera i Handa (ta 2 kierowców BMW nie wiem co oni tu robią)
    Na plus to Molina i Vietorisa który po słabym starcie był w stanie nadrobić kilka pozycji choć podium było w zasięgu.
    mbg, 20.05.2012 17:12[!]
    @BARBP
    cenna uwaga z Handem i Wernerem. Zamienił bym ich na Dirka Mullera i Heidfelda. Ale może chłopaki się rozkręcą. Trzeba też spojrzeć na to że Merhi i Wickens jeszcze nie odnaleźli się w tym światku DTM.

    Brawa dla Garego Na razie szykuje się jego najlepszy sezon w karierze. Bruno pokazał po raz kolejny potencjał BMW.
    BARBP, 20.05.2012 17:37[!]
    mbg
    Heifelda tak natomiast nie śledzę teraz kariery Dirka i ciężko mi powiedzieć jakby się spisywał. Jedynie dobrze go spominam z WTCC.
    Myślę że BMW powinno ściągnąć jakiegoś juniora.
    W przypadku Di Resty przyniosło to efekty, Green jakby nie było zawsze jest wysoko w generalce ale zawsze czegoś brak do podium na koniec sezonu.
    Molina, Albuquerque, Mortara i Vietoris tak jakby przystopowali albo jeszcze potrzebują czasu chociaż Mortara zeszły sezon miał naprawdę dobry.
    Merhiego, Tambay i Wickensa ocenimi na koniec sezonu.
    Mr President, 20.05.2012 17:54[!]
    @BARBP
    Heidfeld znalazł swoje miejsce w Rebellion Racing w WEC, dobrej ekipie LMP1, w turystykach brakuje mu jednak doświadczenia, a przecież w wyścigach długodystansowych kierowcy nie są aż tak ważni, jak choćby w DTM. Dirk Muller startuje w ALMS też za sterami BMW M3, więc pewnie dałby radę, gdyby miał zastąpić swego imiennika. Werner taki najgorszy chyba jednak nie jest, skoro w pierwszym qualu zdobył P3. Sezon nie jest długi, więc trudno w trakcie z sukcesem wymieniać kierowców.

    Ekipa juniorów-seniorów Merca nie prezentuje się tak dobrze jak rezerwy Audi. Jest świetny Vietoris, ale Merhi czy Wickens mimo szybszego wozu przegrywają z debiutantem Tambayem, a tym bardziej Moliną czy Mortarą. Możliwości Scheidera i Ekstroma, dwóch dwukrotnych mistrzów wydawały się porównywalne do duetu Green-Paffett, ale wygląda na to, że to Anglicy będą królowali w niemieckiej serii.
    Kamikadze2000, 21.05.2012 16:26[!]
    Czyżby Gary szykował się do F1!? Heh, cóż - wolałbym kogoś bardziej perspektywicznego z tytułem. Wickens, Merhi, Vietoris - trójka zawodników, którzy mogą jeszcze do F1 zawitac. Reszta pracuje na emeryturę... ;]

    Może i zostanę skrytykowany, ale dla mnie ta seria to "napompowany balon", który w końcu pęknie. A trzej wyżej wspomniani zawodnicy mogą skończyc niestety, jak Green. Albers czy di Resta to wyjątki, które awansowały do F1... Cóż, zobaczymy. Wsparcie od Merca kuszące, ale nie jest tak łatwo przestawic się z bolidu na samochód. ;]
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca