F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2020
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Sezon 2004
Sezon 2003
Sezon 2002
Sezon 2001
Sezon 2000
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Ekstrom daje Audi pierwsze zwycięstwo w tym roku
    Paweł Zając, 28 wrze?nia 2014<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Mattias Ekstrom wygrał wyścig DTM na torze Zandvoort dając Audi pierwsze zwycięstwo w tym roku.

    Zmagania na torze w Holandii stały pod znakiem sporego zamieszania i aż czterech neutralizacji. Trzecia z nich okazała się kluczem do zwycięstwa dla Szwedzkiego kierowcy.

    Ekstrom startował na twardych oponach, a samochód bezpieczeństwa wyjechał zaraz po jego wizycie w boksach, co zredukowało przewagę zawodników przed nim. Na miękkiej gumie kierowca Audi szybko przebijał się do przodu by na 33 kółku objąć prowadzenie.

    BMW po kiepskiej czasówce zdołało zakończyć wyścig z aż dwoma samochodami na podium prowadzonymi przez Wittmanna i Tomczyka. Obaj również wykorzystali neutralizacje, jednak nie mogli się mierzyć z Ekstromem, gdyż w drugiej połowie wyścigu mieli swoich samochodach twarde opony.

    Tym, któremu wyjazdy samochodu bezpieczeństwa nie pomogły był zdobywca pole position Mike Rockenfeller, który nie po pit stopie spadł wgłąb stawki i ostatecznie finiszował jako szesnasty. Czwarty był Mortara, któremu idealny moment zmiany opon pozwolił na awans z ostatniego rzędu. Piąte miejsce przypadło Vietorisowi przed Martinem i Wehrleinem. Ostatnie punktowane pozycje zajęli Juncadella, Wickens i Scheider.

    DTM > 2014 > Holandia, Zandvoort - 4,307 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 7Mattias EkströmAbt Audi Audi RS5 DTM431h16m35,76125
    2. 23Marco WittmannBMW Team RMGBMW M4 DTM43+0:07,41418
    3. 10Martin TomczykBMW Team SchnitzerBMW M4 DTM43+0:11,14415
    4. 15Edoardo MortaraAbt Audi SportslineAudi RS5 DTM43+0:12,23412
    5. 5Christian VietorisHWA MercedesDTM AMG Mercedes C-Coupe43+0:12,73010
    6. 24Maxime Martin (D)BMW Team RMGBMW M4 DTM43+0:14,2608
    7. 25Pascal WehrleinHWA Mercedes 3DTM AMG Mercedes C-Coupe43+0:15,1286
    8. 12Robert WickensHWA Mercedes 2DTM AMG Mercedes C-Coupe43+0:16,1824
    9. 2Timo ScheiderPhoenix AudiAudi RS5 DTM43+0:16,7922
    10. 4Joey HandBMW Team RBMBMW M4 DTM43+0:20,7361
    11. 20Witalij Pietrow (D)Mucke MercedesDTM AMG Mercedes C-Coupe43+0:21,518
    12. 17Timo GlockBMW Team MTEKBMW M4 DTM43+0:23,799
    13. 18Antonio Felix da Costa (D)BMW Team MTEKBMW M4 DTM43+0:24,233
    14. 21Jamie GreenRosberg AudiAudi RS5 DTM43+0:25,008
    15. 1Mike RockenfellerPhoenix AudiAudi RS5 DTM43+0:36,746
    16. 9Bruno SpenglerBMW Team SchnitzerBMW M4 DTM43+0:45,591
    17. 19Daniel JuncadellaMucke MercedesDTM AMG Mercedes C-Coupe43+0:45,729
    18. 14Miguel MolinaAbt Audi SportslineAudi RS5 DTM421 okr.
    19. 11Gary PaffettHWA Mercedes 2DTM AMG Mercedes C-Coupe349 okr.
    Niesklasyfikowani
    22Nico Muller (D)Rosberg AudiAudi RS5 DTM25
    3Augusto FarfusBMW Team RBMBMW M4 DTM17
    6Paul di RestaHWA MercedesDTM AMG Mercedes C-Coupe16
    8Adrien TambayAbt Audi Audi RS5 DTM4
    Pole position: Witalij Pietrow (Mucke Mercedes ) - 1:30,713
    Najszybsze okrążenie: Marco Wittmann (BMW Team RMG) - 1:32,411 na 23 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    No70, 28.09.2014 17:44[!]
    Po wyścigu takim jak ten prawdopodobną kolejną próbę usunięcia Zandvoort z kalendarza należy uznać za działanie na szkodę widowiska.
    marcin_114, 28.09.2014 19:53[!]
    Na Youtube jest taka blokada jakby jakaś stacja w Polsce wykupiła prawa. Niestety w tym sezonie nie obejrzałem żadnego wyścigu.
    mkente, 28.09.2014 20:12[!]
    @marcin_114
    Bo wykupiła. Zwie się Motowizja i - jak sądzę - poza jej założycielami niewiele osób o niej słyszało.
    No70, 28.09.2014 20:42[!]
    @marcin_114 możesz też spróbować sportschau.de - oferują m.in. dodatkowy kanał onboard czy wywiady bezpośrednio z toru.
    adnowseb, 28.09.2014 21:08[!]
    Ja mam to szczęście,że następny wyścig oglądam z trybun :)
    Saruto, 28.09.2014 22:41[!]
    Ja normalnie oglądam wyścigi na youtubie, ale po niemiecku.
    Mr President, 29.09.2014 00:21[!]
    Zawsze można poczekać, aż ktoś zamieści z angielskim komentarzem, co prawda nie ogląda się na żywo, ale wczorajszej rundy i poprzedniej właśnie nie mogłem śledzić.

    Co do wyścigu, widowisko stworzyły wyjazdy samochodu bezpieczeństwa. Chyba każdy, kto widział, upewnił się, jakim złem są wyasfaltowane pobocza i strefy wyjazdowe na torach. Rockenfeller jechał być może po zwycięstwo i SC zrujnował całą jego strategię. Mortara z P23 zrobił P4 na mecie. Pomyślałem sobie przy okazji, że zraszanie torów w F1 czy topowych seriach takich jak DTM nie byłoby złym pomysłem. Zawsze ktoś może stracić lub zyskać dzięki zmianie w odpowiednim momencie na slicki, a ktoś może wypaść. ;) W przypadku torów, na których wypadnięcia są brzemienne w skutkach jak na Zandvoort nie ma takiej potrzeby, ale nie każda arena dorównuje klasycznym torom, ale jeśli jakiś wyścig jest zbyt dobry, to potem inny uważany jest za nudny.
    SirKamil, 29.09.2014 01:44[!]
    Mają to swoje zwycięstwo, choć z niespodziewanego kierunku sądząc po kwalifikacjach. Wittmann nie zwalnia. Poza tytule dla siebie i zespołu BMW Team RMG, trzeba jeszcze zdobyć tytuł dla konstruktora. BMW jedzie na Hocke z solidną zaliczką 21 pkt. a to w pewnym sensie ich ziemia. W 5 wyścigach nie wygrali tam tylko jednego, pierwszego po powrocie.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca