F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2020
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Sezon 2004
Sezon 2003
Sezon 2002
Sezon 2001
Sezon 2000
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Paul di Resta zwycięzcą drugiego wyścigu DTM na Hockenheim (akt.)
    Nataniel Piórkowski, 8 maja 2016<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

    Paul di Resta zdominował rywalizację w drugim wyścigu weekendu DTM na torze Hockenheim, obejmując dzięki odniesionemu zwycięstwu prowadzenie w klasyfikacji generalnej mistrzostw.

    Startujący z pierwszego pola kierowca Mercedesa idealnie wykorzystał moment zgaśnięcia czerwonych świateł i już po dwóch sektorach mógł pochwalić się solidną przewagą nad resztą stawki. W drugim zakręcie doszło jednak do incydentu, w którym uderzony przez Antonio Felixa da Costę Esteban Ocon wywiózł ze sobą z toru Bruno Spenglera i próbującego szukać drogi ucieczki Jamiego Greena.

    W przeciwieństwie do di Resty, rozpoczynający zmagania z drugiego pola Augusto Farfus popisał się kiepskim startem i spadł za Garry'ego Paffetta i Maxime'a Martina. Chociaż po kilku okrążeniach Brazylijczykowi udało się przebić na trzecie miejsce, to jednak nie był w stanie zredukować oscylującej w granicach pięciu sekund straty do doświadczonego zawodnika Mercedesa.

    Pomimo dość wolnego postoju di Resta powrócił na tor przed Pafettem i od razu zajął się budowaniem bezpiecznej przewagi. Zawodnik z angielskiego Bromley otrzymał z kolei karę przejazdu przez pit lane, nałożoną przez sędziów za niebezpieczny wyjazd ze stanowiska serwisowego, przez który mogło dojść do kolizji z kierującym się do swoich mechaników Robertem Wickensem.

    Niezagrożony di Resta umacniał pozycję lidera, wpadając na metę z 13-sekundową przewagą nad Timo Glockiem i odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w DTM od 2010 roku. Na najniższym stopniu podium stanął Augusto Farfus, za którym uplasował się Martin odpierający presję płynącą ze strony odrabiającego straty po karze Paffetta. Dalej w tabeli znaleźli się Wickens i Tom Blomqvist. Nico Muller i Marco Wittmann skorzystali z kolei na szerokim wyjeździe Martina Tomczyka, do jakiego doszło w końcówce wyścigu na wjeździe w sekcję stadionową – cała trójka uzupełniła czołową dziesiątkę.

    Aktualizacja: Po zakończeniu wyścigu i kontroli technicznej, sędziowie podjęli decyzję o wykluczeniu Glocka z wyników wyścigu z powodu niezgodności z regulaminem wymiarów pokrywy bagażnika. Oznacza to, że na drugie miejsce awansował Farfus, a na trzecie – Maxime Martin.

    DTM > 2016 > Hockenheim 1/2, Hockenheimring - 4,574 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 3Paul di RestaMercedes-Benz DTM Team HWA IIMercedes-AMG C63 DTM371h01m42,65425
    2. 18Augusto FarfusBMW Team MTEKBMW M4 DTM37+0:13,90518
    3. 36Maxime MartinBMW Team RBMBMW M4 DTM37+0:14,49315
    4. 2Gary PaffettMercedes-Benz DTM Team ARTMercedes-AMG C63 DTM37+0:15,05512
    5. 6Robert WickensMercedes-Benz DTM Team HWA IMercedes-AMG C63 DTM37+0:19,37710
    6. 31Tom BlomqvistBMW Team RBMBMW M4 DTM37+0:21,6908
    7. 51Nico MullerAudi Sport Team AbtAudi RS5 DTM37+0:22,2206
    8. 11Marco WittmannBMW Team RMGBMW M4 DTM37+0:23,7904
    9. 100Martin TomczykBMW Team SchnitzerBMW M4 DTM37+0:24,4542
    10. 99Mike RockenfellerAudi Sport Team PhoenixAudi RS5 DTM37+0:31,3031
    11. 48Edoardo MortaraAudi Sport Team Abt SportslineAudi RS5 DTM37+0:50,053
    12. 84Maximilian GotzMercedes-Benz DTM Team HWA IIMercedes-AMG C63 DTM37+0:56,722
    13. 27Adrien TambayAudi Sport Team RosbergAudi RS5 DTM37+1:02,408
    14. 8Christian VietorisMercedes-Benz DTM Team MückeMercedes-AMG C63 DTM37+1:05,985
    15. 22Lucas AuerMercedes-Benz DTM Team MückeMercedes-AMG C63 DTM352 okr.
    16. 12Daniel JuncadellaMercedes-Benz DTM Team HWA IMercedes-AMG C63 DTM298 okr.
    Niesklasyfikowani
    17Miguel MolinaAudi Sport Team AbtAudi RS5 DTM22
    10Timo ScheiderAudi Sport Team PhoenixAudi RS5 DTM18
    5Mattias EkströmAudi Sport Team Abt SportslineAudi RS5 DTM16
    13Antonio Felix da CostaBMW Team SchnitzerBMW M4 DTM11
    7Bruno SpenglerBMW Team MTEKBMW M4 DTM1
    34Esteban OconMercedes-Benz DTM Team ARTMercedes-AMG C63 DTM0
    53Jamie GreenAudi Sport Team RosbergAudi RS5 DTM0
    Zdyskwalifikowani lub wykluczeni
    16Timo GlockBMW Team RMGBMW M4 DTM371h01m55,678
    Pole position: Paul di Resta (Mercedes-Benz DTM Team HWA II) - 1:34,060
    Najszybsze okrążenie: Paul di Resta (Mercedes-Benz DTM Team HWA II) - 1:35,335 na 16 okrążeniu
    Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca