|
|
|
|
|
|
Kolejny test Kowalskiej w Formule 3 |
Polka ma propozycje startów w 4 seriach: brytyjskiej F3, Star Mazda, F2 i Euro Open F3. |
|
•Natan Racing Team, 18 listopada 2008, wyświetlenia: 6115 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
W środę i czwartek Natalia Kowalska wzięła udział w kolejnym teście zespołu Team West-Tec przeprowadzonym na torze Snetterton w angielskim hrabstwie Norfolk. Polka przez dwa dni pracowała nad ustawieniami Dallary F306 z silnikiem Toyoty przejętej po Chińczyku Ma Qing-Hua, w czwartek dołączył do niej młody brytyjski zawodnik Matt Hamilton, znany z Formuły Palmer Audi i Formuły Ford, który jeździł autem z nr 58 po Portugalczyku Francisco Villarze.
Celem testu było przygotowanie ustawień Dallar na tor Snetterton, poprawa osiągów i zbieranie potrzebnego doświadczenia w pracy z inżynierami i mechanikami zespołu. Zarówno w środę, jak i czwartek nie obyło się bez problemów pogodowych i natury technicznej. Już na początku testu na wydech auta Polki założono restryktor, co zredukowało moc o około 10 koni mechanicznych. Pod koniec drugiego dnia pojawił się problem z amortyzatorem. Jednak test należy uznać za udany, w ciągu dwóch dni była kartingowa mistrzyni Polski przejechała ponad 500 kilometrów, zebrała potrzebne doświadczenie i pomogła zespołowi znaleźć ustawienia pojazdów.
Szef zespołu, John Miller entuzjastycznie wypowiadał się na temat udziału koszalinianki w teście: „Jesteśmy zadowoleni z wkładu Natalii Kowalskiej w poprawę osiągów naszego zespołu, był to dla nas ciężki sezon i w przyszłym roku chcemy ponownie wygrywać wyścigi. Jako że nasi obecni zawodnicy mają w planach awans w hierarchii wyścigowej, szukamy zawodników, którzy mogliby nas poprowadzić we właściwym kierunku. Optymistycznie patrzymy w przyszłość, widzimy ogromny potencjał w Polce, która poprawia wyniki z testu na test i ma duży udział w pracach rozwojowych naszego zespołu”.
Natalia Kowalska, pomimo problemów z autem również była zadowolona: „Test wypadł pomyślnie, mieliśmy niewielkie problemy z autem i pogodą – było zimno, ale ogólnie test należy uznać za udany, niestety nie mamy porównania z innymi zespołami z Formuły 3, gdyż oni jeździli na innych, mocniejszych silnikach Mercedesa i Mugen Hondy z brytyjskiej Formuły 3. Aktualnie przygotowuję się do sezonu 2009, drugi test z zespołem West-Tec wypadł lepiej niż pierwszy, na torze mieliśmy najwyżej 12 aut klasy single-seater co znacznie ułatwiało nam pracę”.
„Ciągle nie jestem pewna, w jakiej serii będę jeździć w przyszłym roku, ale mamy propozycje z najlepszych zespołów brytyjskiej Formuły 3, amerykańskiej Star Mazda Championship presented by Goodyear, nowo powstałej Formuły 2 i Euro Open Formuła 3. Wiele zależy od decyzji moich sponsorów i budżetu, nad którym aktualnie pracujemy. Mamy nadzieję na przekonanie firm polskich do naszego projektu. Dziękuję Team West-Tec za umożliwienie mi udziału w teście, dziękuję mojemu sponsorowi, firmie Natan Developers za wsparcie”.
Źródło: Informacja prasowa Natan Racing Team
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|