F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Karting: Finał Rotax Max Seniors w Zuera

Szalony pościg Dąbskiego; Krzemiński będzie groźny; Janosz coraz szybszy.
Inf. prasowa, 29 marca 2009, wyświetlenia: 2080<< | lista | T- | T+ | >>
Karol Dąbski z UNIQ Racing w koncertowym stylu ścigał czołówkę wyścigu Max Seniors, po całkowicie nieudanym biegu przedfinałowym. Pierwsze niedzielne starcie Karola okazało się bardzo pechowe.

Po udziale w dwóch kolizjach, spadł na koniec stawki i samotnie dojechał do mety co nie napawało optymizmem przed finałem hiszpańskiej rundy. Mechanicy sprawujący pieczę nad podwoziem z numerem 253 nie mieli chwili odpoczynku. Po wymianie kilku elementów w uszkodzonym podwoziu i naprawie sprzęgła, powrócono do wcześniejszych nastawów.

Dąbski do finału ustawił pomarańczowego Intrepida dopiero na trzydziestym polu startowym. „Czołówka wydawała się być po za zasięgiem ale nie miałem wyjścia jak próbować atakować bo wiedziałem, że jestem szybki. Z okrążenia na okrążenie przepychałem się do przodu i tuż przed samą metą dopadłem jadącego na ósmym miejscu Matsa van den Branda. Wygrałem z nim o 0,091 sekundy. Jestem zadowolony chociaż wiem, że mogło być dużo lepiej” – komentował po wyścigu Karol Dąbski. Pozostali kierowcy UNIQ Racing nie dotarli do finału.

Tomasz Krzemiński startując z 28 pola wywalczył jedenastą pozycję co można uznać za dobry wynik gdyż wyścig Second Chance "rządzi się swoimi prawami". Kierowcy próbują "rzutem na taśmę" wskoczyć do pierwszej szóstki premiowanej występem w przedfinale więc w takiej stawce jedzie się bardzo trudno. „Wszystko zaczęło się nie najlepiej dla mnie już podczas środowych treningów. Później jeden nie ukończony wyścig eliminacyjny skreślił moje szanse na awans. Pojechałem bieg "Second Chance" z dalekiej pozycji. Jechało mi się znakomicie, bardzo dużo wyprzedałem, byłem wyjątkowo szybki ale do awansu trochę zabrakło. Na pocieszenie pozostał mi najlepszy czas z całej stawki. Teraz chce odpocząć i przygotować się do następnego wyścigu” – powiedział Tomasz Krzemiński.

Artur Janosz, który zrobił bardzo duże postępy, jest już bardzo szybki i zwrócił na siebie uwagę doświadczonej konkurencji. Tylko patrzeć kiedy zapuka do czołówki. W wyścigu Ostatniej Szansy po opuszczeniu toru na drugim zakręcie spadł na koniec stawki i miał dużą stratę ale do mety przebił się na 25 miejsce. „Chyba za bardzo chciałem zarówno w eliminacjach jak i w biegu, w którym do przedfinału wchodziła pierwsza szóstka. Po wczorajszych eliminacjach trzeba było wymienić pokrzywioną oś, zwrotnicę, kolumnę kierownicy więc jak widać nie było łatwo ale powalczyłem i liczę, że w kolejnym wyścigu będę skuteczniejszy, i że będę miał też więcej szczęścia” – opowiadał Artur Janosz.

Jorge Matos Bedoya – Ekwadorczyk jeżdżący w UNIQ Racing w najszybszej klasie – DD2, miał kontuzję i po konsultacji z lekarzem musiał pauzować. Zmiana czasu pomiędzy Ekwadorem a Hiszpanią też nie była dla niego łaskawa. "„Jesteśmy zadowoleni chociaż zawsze mogło być lepiej ale taki jest sport. Kierowcy teamu zrobili duże postępy, Karol jest szybki i skuteczny, Tomek pokazał, że tylko trochę przypadków pozbawiło go występu w finale, Artur – to myślę jest dla nas największe zaskoczenie. Widać, że zrobił kolejny postęp, potrafi wykorzystać atuty sprzętu ale jest jeszcze nierówny. Sadzę, że forma całego zespołu jest znacznie lepsza niż na początku ubiegłego sezonu co dobrze rokuje przed kolejnymi wyścigami. Szkoda jedynie, że Jorge miał poważną kontuzję, która nie pozwoliła mu wystartować ale mamy nadzieję, że przygotuje się do następnego wyścigu” – podsumował szef zespołu Piotr Dąbski.

Wyniki Finału Rotax Euro Challenge – Zuera ES
1. Luke Varley
2. James Greenway
3. Antoine Barthon
4. Eduardo Moreira
5. Martin Pierce
6. Guillaume Chaumont
7. Luke Caudele
8. Karol Dąbski

Źródło: Informacja prasowa UNIQ Racing
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.09.2015  Karol Basz kartingowym mistrzem świata!
27.07.2015  Basz szósty na zakończenie mistrzostw Europy
22.06.2015  Basz z przygodami w Wielkiej Brytanii
11.05.2015  Basz pechowo zaczyna mistrzostwa Europy
27.04.2015  Basz drugi w WSK Super Master Series
Tagi:
Karting

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca