no to jak odejdą ekipy fabryczne to może założą własną Formułe Farbyczną a reszta będzie się ścigać w Formule Prywatnej
Niech Ferrari odchodzi... lepiej 13 teamów niż 10 z dominacją tych co mają kasę.
Jak Gascoyne założy własny zespół, to może chociaż z niego nikt go nie wyrzuci;-)
czyli co sie dzieje???......Z ROK NIE BEDZIE ELITARNEJ KROLOWEJ MOTOSPORTU....NASZEJ KOCHANEJ F1 ..TYLKO ZARZADZANA PRZEZ DWOCH DZIADOW....MR BERNIE i MR MAX.......ZWANA JAKO '' TANIA F1 ''-----NO SZOK....wszystkie zespoly powinny opuscic ten cyrk i stworzyc wlasna lige...a tym dwom dzidom nie dac ani centa
Ehh... gdyby nie kryzys, wszystko byłoby po staremu. W tej chwili wszystko wskazuje na to, że F1 będzie zupełnie inna od tej którą znamy. Z ekskluzywnej zabawy dla nielicznych stanie się "zwyczajnym" sportem jak WRC czy NASCAR. Chyba musimy się z tym pogodzić i zacząć wyszukiwać dobrych stron takiego rozwiązania.
Pozostaje jeszcze szansa, że powstanie nowa seria "fabryczna". FOTA będzie mogła ustalić własne zasady. Może dojdą do jakiegoś dobrego rozwiązania i ich wyścigi będą ciekawe. Zobaczymy.
Iwan, 14.05.2009 18:54 | | |
@jercik, kryzysem to sie tylko wszyscy zasłaniają i go wyolbrzymiają, żeby było na kogo zwalić całe zło
@Iwan Może go wyolbrzymiają, ale nie można zaprzeczyć, że jest faktem.
SAP, 14.05.2009 19:10 | | |
Kara Nocny Cień
Lepiej 10 teamów z dominacją tych co mają kasę niż 13 biedaków w niedominującej klasie wyścigowej.
ten sport z rokiem na rok umiera max i bernie nie powinni zarządzać f1 tylko niszczą ten piękny sport gdyby nie oni to by do dziś mielibyśmy 30 samochodów w stawce
Tak sie sklada, ze znam ten zespol, jezdzi tam Jay Bridger i jakis Brazylijczyk. Powiem tak, to BIEDNA EKIPA, bardzo biedna ekipa, ktora prawdopodobnie nie utrzyma Bridgera, ktory ma prawdopodobnie mniej pieniedzy niz Natalia Kowalska.
Sorry, ale f1.pl podlapal temat z Autosport.com, problem polega na tym, ze ludzie w Autosport wiedza czym jest Litespeed, a f1.pl pewnie nie. To najmniejszy i najbiedniejszy zespol BF3, wzieli Jaya Bridgera liczac, iz zdobedzie im kase na przetrwanie, jako ze to dobry zawodnik... To sie nadaje do bujd i banaluk prasowych razem z wypocinami innych polskich mega gffiasd dziennikarskich.
PS. Crash i Autosport czesto drukuja po prostu PRy zespolow... i to jest pewnie jeden z PRow, nie autorski artykul Autosportu, na jutro to sprawdze... ALe zeby wiazac laweciarzy z F1?! lolz
niech zrobia po prostu formula cash, i formula low cost.
Formula cash bedzie w telewizji, a na formule low cost bedzie mozna pojsc bo beda tanie bilety (troche jak na A1)
Ups... Pomylilo mi sie. Formula Cash bedzie formula producentow, a oni chca promowac swoje auta, wiec tam beda tanie bilety, a Formula Low Cost bedzie nalezala do Bernie'ego (czyli dla kogos komu zalezy tylko na bizne$ie) wiec wbrew pozorom, to na low cost beda drogie bilety, tak jak ma to miejsce na dzien dzisiejszy!
Styknie nam już tych kandydatów do F1. Kiedyś nie było żadnych chętnych, a teraz nagle wszyscy są chcą się ścigać w Królowej Sportów Motorowych:| Opadnie im szczęka, jak limit budżetu zostanie zwiększony. Ciekawe kto wtedy zostanie?:]
No skoro to prawda, co napisał @renegade, to nie ma co się na nich skupiac. Chociaż nic nigdy nie wiadomo. Może sobie poradzą, czego im z całego serca życzę.
Granicza garazem z innym zespolem, ktory prowadzi moj znajomy, posiadaja auto wyprodukowane w 2004 roku SLC R1, kupili je tylko dlatego, ze bylo najtansze \w utrzymaniu, jedyne na co ostatnio wydawali pieniadze, to pensje dla niepelnoetatowych technikow i Robbie Kerra, ktory testowal SLC przez zime robiac im ustawienia, bo tym autem ponoc jezdzic sie nie da. Wzieli Brazilejro z kasa i ten objezdza to auto, Mygale i lizing silnika mugen, ktorym jezdzi Bridger nalezy do Jego ojca. Na prawde nie ma sie co podniecac... Wpiszcie kod pocztowy multimape i zobaczycie ich siedzibe.
Porownywanie Loli do Litespeed to tak jakby porownywac Kochanski Motorsport z Carlin Motorsport... Lola Cars sama do F1 nie wejdzie, ale z Prodrive i Aston Martinem moga popracowac nad budzetem, Litespeed to zwykly laweciarz!! AFAIK na dzien dzisiejszy wszystko zostaje po staremu w F1?!
|