F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Theissen: Natychmiast przeanalizujemy nasze braki

Szef zespołu potwierdził też, że w GP Turcji użyją po raz pierwszy podwójnego dyfuzora.
Marek Roczniak, 26 maja 2009, wyświetlenia: 5566<< | lista | T- | T+ | >>
W podsumowaniu ostatniego wyścigu, w którym żaden z kierowców zespołu BMW Sauber ponownie nie zdobył ani jednego punktu, szef BMW Motorsport – Mario Theissen w końcu przyznał, że obecna sytuacja wymaga natychmiastowych i zarazem stanowczych działań. Potwierdził też, że w Grand Prix Turcji użyją po raz pierwszy podwójnego dyfuzora.

„Nie ulega wątpliwości, że cały zespół BMW Sauber F1 spodziewał się zupełnie innego występu w tegorocznej Grand Prix Monako” – powiedział Theissen. „Jednak to, co wydawało się problemem w czwartkowych sesjach treningowych, nadało ton naszej formie przez resztę wyścigowego weekendu, poprzez kwalifikacje do końca wyścigu. Nie mogliśmy utrzymać opon w odpowiedniej temperaturze pracy, przez co byliśmy wyraźnie zbyt wolni”.

„Zaledwie dwa tygodnie temu, podczas pierwszego europejskiego wyścigu w Barcelonie, nasz nowy pakiet aerodynamiczny umożliwił nam wykonanie poważnego kroku naprzód po pełnym rozczarowań początku sezonu. Jednak w Monako nie był już oznak poprawy. Oczywiście warunki w Monako są wyjątkowe – tutaj przyczepność mechaniczna jest o wiele ważniejsza, niż na innych torach. Nasza postawa w śródziemnomorskim księstwie daleka była od standardów, które sami sobie ustanowiliśmy”.

„Po trzech sezonach, w których zawsze osiągaliśmy czy też przekraczaliśmy zamierzone cele, to nasza pierwsza porażka. Musimy sobie z tym poradzić – i zrobimy to. W końcu ten sam zespół ludzi w Monachium i Hinwil jest odpowiedzialny za stały wzrost formy BMW Sauber F1 Team od początku powstania zespołu. Ten sam zespół dał nam pierwsze pole position i zwycięstwo w wyścigu. W rezultacie wszyscy są gotowi i zmotywowani do czekającej nas walki o powrót na szczyt”.

„Natychmiast przeanalizujemy nasze braki, wprowadzimy odpowiednie poprawki i zdecydowanie przyspieszymy nasze tempo rozwoju. W kolejnym wyścigu, za dwa tygodnie w Turcji, pojawimy się z nowym pakietem rozwojowym. Po raz pierwszy zastosujemy wielopoziomowy dyfuzor. Jesteśmy przekonani, że będzie to kolejny krok we właściwym kierunku”.

Źródło: BMW-Sauber-F1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.04.2020  Theissen: Eksodus producentów z F1 jak w 2008 roku jest możliwy
06.07.2011  Marquardt obiecuje, że nie będzie wielkich zmian w programach BMW
24.11.2010  Theissen ustąpi w 2011 roku ze stanowiska szefa BMW Motorsport
22.11.2010  Theissen: BMW nie zamierza wracać do Formuły 1
22.11.2010  Mieszkańcy rodzinnego miasta Vettela powitali mistrza świata
Tagi:
Theissen M.
BMW

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Wwuuu, 26.05.2009 21:58[!]
@mariusz10177 Robert sam prędko nie odejdzie z BMW bo nie może, prawdopodobnie ma kontrakt na kilka najbliższych lat ;) a zerwać może go jedynie BMW przynajmniej tak wynikała z rozmowy z Panem Arturem Kubicą podczas któregoś z zeszłorocznych GP.
A tak swoją drogą to ciekawe czy tata Roberta też by był na każdym GP gdy Robo będzie wygrywał? Na pewno nie pajacował by jak John Button lub zgrywał twardziela jak Anthony.

A wracając do tematu :) zauważył ktoś że Theissen napisał o multi-dyfuzorze a nie o podwójnym? ciekawe jak teraz oszpecą bolid :/ mam nadzieje że nowy pakiet będzie lepszy.
topor999, 26.05.2009 22:08[!]
Wwuuu----> a skąd Ty do diabła możesz wiedzieć co był robił ojciec Kubicy???!!!!!! żałujesz staremu Buttona że ma teraz chwile że może się cieszyć???!!!! skąd wiesz jak ojciec Kubicy by reagował?????!!!!!!! może by odstawiał jeszcze lepszy cyrk!!!
kusza, 26.05.2009 22:46[!]
Kubica jak nie bedzie pewny do kiedy ma kontrakt to zawsze moze wejsc na to forum i sie dowiedziec. Panowie projektujacy fure tez moga zaczerpnac ztad wiele rodzynkow technicznych. Oczywiscie menadzer Kubicy tez powinien sledzic wszystkie posty na biezaco to moze dobrze sprzeda Roberta komus innemu!
k2., 26.05.2009 23:38[!]
@kusza
Nie potrafiłbym sam lepiej tego powiedzieć.
korzo, 27.05.2009 00:40[!]
Nowy pakiet będzie lepszy, nie bójcie się :) Jeśli nie zwróciliście na to uwagi to BMW jest dobre na torach z szybkimi łukami i długimi prostymi, a na torach krętych jak Monako BMW traci i jego słaba dyspozycja w ostatnim GP była do przewidzenia. Natomiast taki McLaren ma odwrotnie, są szybcy na wolnych torach ale odstają na szybkich torach, sam Lewis kilkakrotnie o tym wspominał. Ferrari podobnie do McLarena, choć u nich sytuacja wydaje się wyglądać lepiej. Raz specyfikacja toru podpasowała bolidom Ferrari, a ci już robią wielki szum, że zaraz będą wygrywac... spokojnie, nie tak prędko...

Wracając do BMW, to może być już tylko lepiej. W Turcji ma być DDD, a jak wiadomo DDD poprawia czasy w szybkich łukach, a trzeba zwrócić uwagę że w Istambule jest takich trochę, a jeszce więcej w Silverstone. Dodatkowo KERS, na tych torach będzie przydatny. Podsumowując przed BMW obiecujące wyścigi. Liczę na nich :)
Wwuuu, 27.05.2009 01:00[!]
@topor999 do diabła nie wiem jak zachowywał by się Artur Kubica, mam tylko nadzieje że niebawem się o tym dowiemy. A moje założenie co do jego przeżyć i reakcji bierze się z obserwacji podczas transmisji Polsatu, widać w nich że AK jest wyważony, mówi powoli co znaczy że zastanawia się nad tym co chce powiedzieć, jest dość opanowany i moim zdaniem także skromny. Jeżeli się ze mną nie zgadzasz i znasz innego Artura Kubice to napisz.

@kusza i @k2 może mi się coś uroiło jeśli tak to mnie poprawcie przedstawiając konkretne fakty ale z tego co usłyszałem przeszło pól roku temu z ust Artura Kubicy(oczywiście w telewizji) wynikało że kontrakt może zerwać TYLKO BMW. Tata Roberta tłumaczył także czemu umowa została tak nie korzystanie sformułowana tym że umowa została podpisana zaraz po testach Roberta w nagrodę za zwycięstwo w WSbR gdzie BMW w pewnym sensie kupowało kota w worku bo nie sprawdzali go w swoim bolidzie i tak naprawdę nie widzieli wszystkich telemetrii. Na pewno jest kilku forowiczów którzy też słyszeli tą wypowiedź. Jeśli się mylę i potrafisz to udowodnić napisz ale proszę cię nie fantazjuj bo szkoda mojego czasu.
Sorki za off top.
topor999, 27.05.2009 01:13[!]
Wwuuu---> z kilkuminutowej relacji trudno jest ocenić faceta, to że jest spokojny i nie odzywa się nie pytany to prawda ale czy jest skromny to nie wiem, na pewno nie jest obiektywny bo kilka razy usprawiedliwiał błędy Roberta na torze gdzie wina była tylko i wyłącznie jego syna. Nie wiadomo jak by się zachowywał gdyby otaczało go kilka razy więcej kamer niż w Polsacie, oby nie miał tików Roberta, bo ten to nie umie udzielić wywiadu jak człowiek, często głupio odpowiada dziennikarzom, ale najgorsze to jest to że nie potrafi opanować swoich nerwów, ciągle gdzieś się drapie po uszach, po nosie, poprawia czapkę, najlepiej było to widać w zeszłym roku na konferencjach po wyścigu, wiercił się na krześle jakby miał owsiki w tyłku.
Enpasant, 27.05.2009 08:56[!]
Ludziska!... Co wy się tak przejmujecie tym kretyńskim studiem w tej durnej "wtylewizji"? Posłuchajcie Buttona po przejechaniu kreski i popatrzcie na jego ojca. Widać krew z krwi, kość z kości. Przypomnijcie sobie zachowanie Roberta po kresce w Kanadzie z zeszłego roku i łatwo wyobrazicie sobie jego ojca.
Co do BMW. Zimą poszli w złym kierunku, nie wyczytali tego z testów, symulacji, tunelu. Co więcej nie wyczytali tego po pięciu GP. Sam Robert nawoływał ich do przebudzenia. No i wreszcie Dr Mario urodził stwierdzenie faktu, które powinno nastąpić najpóźniej po Malezji. Żenada. Ale to typowe dla Bogwurst'ów. Kwadraciak zanim coś skuma mijają lata świetlne. Szkoda tylko Roberta. Już widać pierwsze objawy "zużycia ducha zwycięzcy".
Aquos, 27.05.2009 08:56[!]
Natychmiast przeanalizujemy nasze braki, wprowadzimy odpowiednie poprawki i zdecydowanie przyspieszymy nasze tempo rozwoju." - wow, cóż za dynamika! A nie można tak było od początku sezonu???
Piotre_k, 27.05.2009 09:15[!]
Aquos: właśnie, pan Theissen mówi ciągle w czsie przyszłym. Czekam niecierpliwie, aż zamiast "przeanalizujemy" powie "przeanalizowaliśmy", "wprowadzimy poprawki" - "wprowadziliśmy poprawki", itd. Wtedy jego słowa będzie można brać na poważnie. Jak dotąd z gadki przypomina polskich polityków - dużo obiecuje a mało robi.
virescens, 27.05.2009 11:24[!]
Wwuuu - ja zauważyłem i mam nadzieję że skoro jako ostatni wprowadzają multi-dyfuzor to dlatego że chcieli go zrobić ciut dłuższym szerszym i większym od konkurencji.
publius, 27.05.2009 13:03[!]
a ja myślę, że się tak pogubili że nie wiedzą od czego zacząć i skąd się to wzięło, że inni są z przodu a oni z tyłu. Chłopaki z Renault na kolanie dla Alonso uklepali coś co dało już im paredziesiąt setnych sekundy na okrążeniu a ci się zabierają do tego po niemiecku. Najpierw miesiąc myślenia potem tydzień roboty i wyjdzie....albo nie wyjdzie. Oj, nie zazdroszczę fanom RK i BMW...
kimir, 27.05.2009 17:37[!]
@topor999
Polecam melissę, ewentualnie długi spacer po lesie. Może pomóc.
ergie, 27.05.2009 18:56[!]
Wwuuu> BMW zapatrzyło się w trójpłatowego Fokkera z I Wojny Światowej i na bazie tego pomysłu stworzyło multidyfuzor. A tak na poważnie mimo kibicowania Kubicy to losy BMW naprawę mnie już nie obchodzą. Mam nadzieję, że Kubica zmieni zespól w przyszłym roku.
kusza, 27.05.2009 19:56[!]
Na GP Monako czapeczka BMW kosztowala 15eur a czapeczka BrawnGP 45eur. Przeciez i jedna i druga jest z tego samego materialu, no nie?! Hehehe!
Kamikadze2000, 28.05.2009 17:11[!]
Jeśli w Turcji nowe poprawki nic nie dadzą, powinni całkowicie skupić się na następnym sezonie. Tylko teraz skutecznie i tylko na nim, a nie na niewypalonych urządzeniach, typu KERS, który i tak w ich wykonaniu nie jest idealny.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca