@mariusz10177 Robert sam prędko nie odejdzie z BMW bo nie może, prawdopodobnie ma kontrakt na kilka najbliższych lat ;) a zerwać może go jedynie BMW przynajmniej tak wynikała z rozmowy z Panem Arturem Kubicą podczas któregoś z zeszłorocznych GP.
A tak swoją drogą to ciekawe czy tata Roberta też by był na każdym GP gdy Robo będzie wygrywał? Na pewno nie pajacował by jak John Button lub zgrywał twardziela jak Anthony.
A wracając do tematu :) zauważył ktoś że Theissen napisał o multi-dyfuzorze a nie o podwójnym? ciekawe jak teraz oszpecą bolid :/ mam nadzieje że nowy pakiet będzie lepszy.
Wwuuu----> a skąd Ty do diabła możesz wiedzieć co był robił ojciec Kubicy???!!!!!! żałujesz staremu Buttona że ma teraz chwile że może się cieszyć???!!!! skąd wiesz jak ojciec Kubicy by reagował?????!!!!!!! może by odstawiał jeszcze lepszy cyrk!!!
Kubica jak nie bedzie pewny do kiedy ma kontrakt to zawsze moze wejsc na to forum i sie dowiedziec. Panowie projektujacy fure tez moga zaczerpnac ztad wiele rodzynkow technicznych. Oczywiscie menadzer Kubicy tez powinien sledzic wszystkie posty na biezaco to moze dobrze sprzeda Roberta komus innemu!
k2., 26.05.2009 23:38 | | |
@kusza
Nie potrafiłbym sam lepiej tego powiedzieć.
Nowy pakiet będzie lepszy, nie bójcie się :) Jeśli nie zwróciliście na to uwagi to BMW jest dobre na torach z szybkimi łukami i długimi prostymi, a na torach krętych jak Monako BMW traci i jego słaba dyspozycja w ostatnim GP była do przewidzenia. Natomiast taki McLaren ma odwrotnie, są szybcy na wolnych torach ale odstają na szybkich torach, sam Lewis kilkakrotnie o tym wspominał. Ferrari podobnie do McLarena, choć u nich sytuacja wydaje się wyglądać lepiej. Raz specyfikacja toru podpasowała bolidom Ferrari, a ci już robią wielki szum, że zaraz będą wygrywac... spokojnie, nie tak prędko...
Wracając do BMW, to może być już tylko lepiej. W Turcji ma być DDD, a jak wiadomo DDD poprawia czasy w szybkich łukach, a trzeba zwrócić uwagę że w Istambule jest takich trochę, a jeszce więcej w Silverstone. Dodatkowo KERS, na tych torach będzie przydatny. Podsumowując przed BMW obiecujące wyścigi. Liczę na nich :)
@topor999 do diabła nie wiem jak zachowywał by się Artur Kubica, mam tylko nadzieje że niebawem się o tym dowiemy. A moje założenie co do jego przeżyć i reakcji bierze się z obserwacji podczas transmisji Polsatu, widać w nich że AK jest wyważony, mówi powoli co znaczy że zastanawia się nad tym co chce powiedzieć, jest dość opanowany i moim zdaniem także skromny. Jeżeli się ze mną nie zgadzasz i znasz innego Artura Kubice to napisz.
@kusza i @k2 może mi się coś uroiło jeśli tak to mnie poprawcie przedstawiając konkretne fakty ale z tego co usłyszałem przeszło pól roku temu z ust Artura Kubicy(oczywiście w telewizji) wynikało że kontrakt może zerwać TYLKO BMW. Tata Roberta tłumaczył także czemu umowa została tak nie korzystanie sformułowana tym że umowa została podpisana zaraz po testach Roberta w nagrodę za zwycięstwo w WSbR gdzie BMW w pewnym sensie kupowało kota w worku bo nie sprawdzali go w swoim bolidzie i tak naprawdę nie widzieli wszystkich telemetrii. Na pewno jest kilku forowiczów którzy też słyszeli tą wypowiedź. Jeśli się mylę i potrafisz to udowodnić napisz ale proszę cię nie fantazjuj bo szkoda mojego czasu.
Sorki za off top.
Wwuuu---> z kilkuminutowej relacji trudno jest ocenić faceta, to że jest spokojny i nie odzywa się nie pytany to prawda ale czy jest skromny to nie wiem, na pewno nie jest obiektywny bo kilka razy usprawiedliwiał błędy Roberta na torze gdzie wina była tylko i wyłącznie jego syna. Nie wiadomo jak by się zachowywał gdyby otaczało go kilka razy więcej kamer niż w Polsacie, oby nie miał tików Roberta, bo ten to nie umie udzielić wywiadu jak człowiek, często głupio odpowiada dziennikarzom, ale najgorsze to jest to że nie potrafi opanować swoich nerwów, ciągle gdzieś się drapie po uszach, po nosie, poprawia czapkę, najlepiej było to widać w zeszłym roku na konferencjach po wyścigu, wiercił się na krześle jakby miał owsiki w tyłku.
Ludziska!... Co wy się tak przejmujecie tym kretyńskim studiem w tej durnej "wtylewizji"? Posłuchajcie Buttona po przejechaniu kreski i popatrzcie na jego ojca. Widać krew z krwi, kość z kości. Przypomnijcie sobie zachowanie Roberta po kresce w Kanadzie z zeszłego roku i łatwo wyobrazicie sobie jego ojca.
Co do BMW. Zimą poszli w złym kierunku, nie wyczytali tego z testów, symulacji, tunelu. Co więcej nie wyczytali tego po pięciu GP. Sam Robert nawoływał ich do przebudzenia. No i wreszcie Dr Mario urodził stwierdzenie faktu, które powinno nastąpić najpóźniej po Malezji. Żenada. Ale to typowe dla Bogwurst'ów. Kwadraciak zanim coś skuma mijają lata świetlne. Szkoda tylko Roberta. Już widać pierwsze objawy "zużycia ducha zwycięzcy".
„Natychmiast przeanalizujemy nasze braki, wprowadzimy odpowiednie poprawki i zdecydowanie przyspieszymy nasze tempo rozwoju." - wow, cóż za dynamika! A nie można tak było od początku sezonu???
Aquos: właśnie, pan Theissen mówi ciągle w czsie przyszłym. Czekam niecierpliwie, aż zamiast "przeanalizujemy" powie "przeanalizowaliśmy", "wprowadzimy poprawki" - "wprowadziliśmy poprawki", itd. Wtedy jego słowa będzie można brać na poważnie. Jak dotąd z gadki przypomina polskich polityków - dużo obiecuje a mało robi.
Wwuuu - ja zauważyłem i mam nadzieję że skoro jako ostatni wprowadzają multi-dyfuzor to dlatego że chcieli go zrobić ciut dłuższym szerszym i większym od konkurencji.
a ja myślę, że się tak pogubili że nie wiedzą od czego zacząć i skąd się to wzięło, że inni są z przodu a oni z tyłu. Chłopaki z Renault na kolanie dla Alonso uklepali coś co dało już im paredziesiąt setnych sekundy na okrążeniu a ci się zabierają do tego po niemiecku. Najpierw miesiąc myślenia potem tydzień roboty i wyjdzie....albo nie wyjdzie. Oj, nie zazdroszczę fanom RK i BMW...
@topor999
Polecam melissę, ewentualnie długi spacer po lesie. Może pomóc.
Wwuuu> BMW zapatrzyło się w trójpłatowego Fokkera z I Wojny Światowej i na bazie tego pomysłu stworzyło multidyfuzor. A tak na poważnie mimo kibicowania Kubicy to losy BMW naprawę mnie już nie obchodzą. Mam nadzieję, że Kubica zmieni zespól w przyszłym roku.
Na GP Monako czapeczka BMW kosztowala 15eur a czapeczka BrawnGP 45eur. Przeciez i jedna i druga jest z tego samego materialu, no nie?! Hehehe!
Jeśli w Turcji nowe poprawki nic nie dadzą, powinni całkowicie skupić się na następnym sezonie. Tylko teraz skutecznie i tylko na nim, a nie na niewypalonych urządzeniach, typu KERS, który i tak w ich wykonaniu nie jest idealny.
|