oglądaliście ten klip shella i ferrari? jakby takie coś było to nie mam nic przeciwko ;)
Mysłałem, że to Crow z forum, a nie Nick Craw ;)
@Czarino - LOL!!! ;))
Co do GP USA, niech odnowią jakiś fajny obiekt (np. Watkins Glen), gdyż Indianapolis jest mierny....
tylko nie tor uliczny... kolejna procesja typu Walencja czy Singapur...
Chmiel ma racje, tego jest już za dużo, doliczyć jeszcze trzeba Monako, które ciekawe jest tylko wtedy, gdy leje...
Niech zrobią w San Fransisco!! Bolidy będą latać na tych charakterystycznych podjazdach/zjazdach ;D
jan5, 12.11.2009 20:34 | | |
nie chce kolejnych ulicznych, monaco było wyjątkowym gp, teraz kiedy sa inne uliczne w kalendarzu to juz nie jest pasjonujące. Wydają setki milionów na tory a robia go na ulicy, czy to nie dziwne. Jest indiapolis i jest jakis słynny tor saguna seca, dlaczego nie ma na nim gp
pro, 12.11.2009 20:56 | | |
Laguna Seca :] Tam raczej nie ma mowy na GP :D Ale fakt faktem, kolejny tor uliczny to masakra :/
@pro
Laguna Seca - byłoby ciekawe GP, ale niezbyt bezpieczne dla F1.
A dla ciekawość rekodzistą tego toru jest Sebastien Bourdais
A jeśli chodzi GP USA to trzeba by było zobaczyć jak za debiutuje USF1 i jak to wpłynie na oglądalność i zainteresowanie F1 w USA, ale sądze i tak niskie będzie jak teraz jest. Tam Nascara nikt nie przebije.
A czemu by nie wrócić na Indianapolis? Oglądałem tam wyścig tylko w 2007 roku i był całkiem miły dla oka. Poza tym widziałem filmiki takie jak wypadek Schumiego 2 czy wyprzedzenie Michaela przez Baricza. Myśle, że to by była dobra opcja. Ale też są tam tory Watkin Glen i Long beach bodajże, ja nie mam o nich dużej wiedzy, czy wg Was nadają się na zorganizowanie GP USA?
W sumie sam myslalem, ze w USA same owale nastawiali i dopiero iRacing otworzyl mi oczy na fakt, ze tam jest gdzie pojezdzic nie tylko w lewa strone. Laguna Seca jest za krotka na F1, gdyby dodali dodatkowa petle wydluzajaca tor to mogliby o tym pomyslec. Infineon jest swietnym torem ale musialby byc zapewne gruntownie przebudowany (pobocza) aby goscic F1. Sebring ma swoj niepowtarzalny charakter ale wymagalby duzej pracy nad nawierzchnia (toto lotnisko jest przeciez z betonowych plyt). Watkins Glen chyba jest najlepiej przygotowany do obecnych standardow F1 ale na szybkich lukach bariery wydaja sie byc znacznie za blisko toru.
Road America jest niesamowitym torem z charakterem ale moglby byc w niektorych partiach niewystarczajaco szeroki na wyscig F1.
"w Stanach nigdzie budżetu" na nowy tor, a niektórzy chcieli robić w Polsce :) Oczywiście budżet w Stanach by się znalazł, tylko przy stawkach Berniego nie ma żadnych szans żeby na tym zarobić.
|