F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Promotor GP Indii: Nie mamy żadnych problemów

"Prace budowlane na torze są w toku i na pewno będziemy gotowi przed rokiem 2011".
Michał Roszczyn, 15 listopada 2009, wyświetlenia: 1494<< | lista | T- | T+ | >>
Organizatorzy Grand Prix Indii kontynuują wdrażanie swoich planów w życie, pomimo odmowy ministra sportu w sprawie dofinansowania projektu.

W sierpniu poinformowano, iż indyjski rząd odmówił promotorowi wyścigu – spółce JPSK – wyłożenia 36,5 miliona dolarów na opłatę dla administracji Formuły 1 za prawo do organizacji GP.

Bernie Ecclestone nie odbył w zeszłym miesiącu zaplanowanej wizyty w Indiach, by położyć kamień węgielny pod budowę nowego toru na obrzeżach Nowego Delhi. Jednakże dyrektor zarządzający JPSK – Sameer Gaur powiedział dzisiaj, że „nie będzie żadnych problemów” z organizacją inauguracyjnego Grand Prix Indii w 2011 roku.

„Jest zbyt wcześnie na ujawnienie szczegółów i kiedy nadejdzie czas, podzielimy się wszystkimi informacjami. Prace budowlane na torze są w toku i na pewno będziemy gotowi przed rokiem 2011”. W związku z nie dojściem do wizyty Ecclestone'a w Indiach, Gaur dodał: „Miał tu przybyć w październiku, tak słyszeliśmy. Jednakże był wówczas bardzo zajęty”.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.12.2015  Karthikeyan wątpi w powrót GP Indii do kalendarza F1
29.05.2015  Ecclestone nie wyklucza powrotu Indii do kalendarza Formuły 1
19.05.2015  GP Indii nie powinno w najbliższej przyszłości powrócić do kalendarza F1
12.11.2014  Grand Prix Indii powróci do kalendarza dopiero w 2017 roku?
01.05.2014  Ecclestone pewny powrotu Indii do kalendarza F1
Tagi:
Buddh

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jan5, 15.11.2009 17:15[!]
dajcie spokój z tymi nowymi gp
Simi, 15.11.2009 17:21[!]
jan5- dlaczego tak mówisz? Co jest przeszkadzającego? Ważne tylko, by nie zajmowały miejsca klasyków i tyle.
To znaczy tak, to prawda: nowe tory bywają naprawdę nudne, ale ten niekoniecznie taki będzie.
Ciekawe czy Force India wygra na tym gp...:-)
Yurek, 15.11.2009 17:23[!]
@Simi - właśnie o to chodzi, że primo zajmują miejsca klasyków, secundo są nudne, i zamiast Imoli albo Montrealu mamy takie mało ciekawe wynalazki.
jan5, 15.11.2009 17:39[!]
simi tylko ze rozwaz kalendarz w ostatnich sezonach. /2009-> francja lub kanada zamisat abuzabi /2008->usa zamisat walencji bądz singapuru /2007->hockenheim, suzuka i san marino zamiast belgii (wiec stary tor za drugi stary =0) (a w przypadku fuji za suzuke, niby starszy tor za nowszy ale charakteru fuji z pierwotnej wersji nic nie zostało) oraz /2006->brak nowych torów (i najlepszy sezon XXI wieku) /2005->nowe gp turcji ale nie kosztem klasycznego toru 2004->wypada austria mozna teoretycznie powiedzieć ze za bahrain lub chiny /1998->argentyna ginie kosztem malezji 1997->austria zamist portugalia /1996-> adelaida ginie na rzecz albert park
akkim, 15.11.2009 17:52[!]
Z tymi torami nazbyt zamętu,
wciąż wypierają te z Kontynentu,
przecież kalendarz nie jest gumowy,
coś musi odpaść by wszedł ten nowy.

Jak to wygląda z pozycji widza ?
Przecież frekwencja na nich zawstydza,
choć w Europie też trend spadkowy
lecz to wybitnie skutek cenowy.
Diesel92, 15.11.2009 20:15[!]
Jak już mają być nowe tory, to najlepiej ultra szybkie z wielkimi do hamowaniami
AVE MONZA!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca