F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wypowiedzi po drugim dniu testów (9)

Ostatnio dodane: Ferrari, Lotus, Force India, Mercedes, Williams, RBR, STR, Sauber, Renault.
Marek Roczniak, 26 lutego 2010, wyświetlenia: 5705<< | lista | T- | T+ | >>
Scuderia Ferrari Marlboro

Fernando Alonso: „Być może podczas popołudniowej sesji tor był trochę szybszy (kiedy Hulkenberg ustanowił najlepszy czas dnia – przyp. red.), więc mam dobre przeczucie i nie sądzę, aby ostatecznie sytuacja była dużo inna. Zawsze trudno jest ocenić czasy innych: dzisiejsza klasyfikacja tak naprawdę nic nie znaczy. Ważne jest, aby być na czele klasyfikacji po ostatnim wyścigu. [...] Jestem spokojny, jeśli chodzi o pierwsze wyścigi, ponieważ wiem, że wykonaliśmy trochę świetnej roboty. Myślę, że wciąż są pewne nieznane czynniki, ponieważ testy były ograniczone: zobaczymy, co stanie się w Bahrajnie. Kluczową sprawą będzie to, jak opony będą używane w wyścigach”.

Jutro bolid F10 poprowadzi Felipe Massa.

(Marek Roczniak)
 
Lotus Racing

Mike Gascoyne, dyrektor techniczny: „To był produktywny dzień pod względem pracy z Jarno nad ustawieniami bolidu. Byliśmy w stanie zidentyfikować pewne problemy z ustawieniami i odnaleźliśmy jasny kierunek zmian, aby poprawić zachowanie auta. Nadal mamy bardzo dużo do zrobienia i sporo osiągów do wydobycia z samochodu. Mieliśmy dzisiaj kilka mniejszych problemów z hydrauliką (przy układzie wspomagania kierownicy – jak wynikało z informacji zespołu na Twitterze przyp. red.), które zatrzymały samochód na torze, ale nic wielkiego. Ogólnie był to więc produktywny dzień i zamierzamy jutro utrzymać ten trend”.

(Marek Roczniak)
 
Force India Formula One Team

Vitantonio Liuzzi: „Możemy być całkiem zadowoleni z naszego dzisiejszego programu. Ukończyliśmy wszystko bez żadnych problemów, a samochód wykazał się bardzo dobrą niezawodnością, nawet podczas symulacji wyścigu. Bolid ponownie reagował bardzo dobrze – z dnia na dzień czynimy postępy, tak więc wszystko sprawia pozytywne wrażenie. Wciąż nie wiemy, gdzie znajdujemy się w odniesieniu do innych zespołów i dowiemy się tego dopiero w Bahrajnie, jednak ogólnie możemy być naprawdę zadowoleni. Teraz pozostały nam jeszcze dwa dni testów, podczas których postaramy się zebrać możliwie jak największą ilość informacji”.

Dominic Harlow, główny inżynier wyścigowy: „Tonio przejechał dziś ponad 400 kilometrów – rano pracowaliśmy nad naszą szybkością, a po południu przeprowadzaliśmy kalkulacje związane z długimi przejazdami. Mieliśmy dziś dobre warunki, dzięki którym zebraliśmy dużą ilość danych i przeanalizowaliśmy wydajność samochodu w warunkach wyścigowych. Inne prace, które dziś wykonaliśmy to testy elementów zawieszenia i układu paliwowego oraz sprawdzanie systemów kontrolnych”.

Jutro bolid VJM03 poprowadzi Adrian Sutil.

(Michał Sulej)
 
Mercedes GP Petronas

Michael Schumacher: „Mieliśmy pozytywny dzień, ale było to wielokrotne przerywanie i zaczynanie pracy z powodu zmian w samochodzie, a potem przez wysyp czerwonych flag pod koniec dnia . Ciężko pracowaliśmy i nawet jeśli program nie przebiegał tak gładko, jakbyśmy tego chcieli, to wciąż stać nas na znacznie więcej zarówno tutaj, jak i w Bahrajnie. Współpraca układa nam się bardzo dobrze i w zespole panuje dobra atmosfera”.

Jutro bolid MGP W01 poprowadzi Nico Rosberg.

(Marek Roczniak)
 
AT&T Williams

Nico Hulkenberg: „Mieliśmy tutaj udany test. Pierwsze miejsce dzisiaj jest przyjemną rzeczą, ale szczerze mówiąc nic znaczy. Nie jesteśmy jeszcze w Bahrajnie! Poznanie tego, na co stać samochód jest jednak pozytywną rzeczą zarówno dla mnie, jak i dla zespołu. Sporo popracowaliśmy dzisiaj nad ustawieniami samochodu i znaleźliśmy kilka interesujących rzeczy, zatem czuję się gotowy na udanie do Bahrajnu i jestem pewny siebie”.

Sam Michael, dyrektor techniczny: „Nico zakończył dzisiaj swój ostatni dzień przedsezonowych testów, przejeżdżając sporo okrążeń. Nasz program obejmował ocenę nowej sekcji bocznej samochodu, symulację startów i nieco dodatkowej pracy nad ustawieniami FW32. Czynimy postępy, jednak dalej jest mnóstwo do zrobienia”.

Jutro bolid FW32 poprowadzi Rubens Barrichello.

(Marek Roczniak + Fagaldo)
 
Red Bull Racing

Sebastian Vettel: „To był dobry dzień – nie mieliśmy żadnych poważnych problemów. Po południu musieliśmy zatrzymać się z powodu drobnej usterki, ale podczas testów jest do dość zwyczajna rzecz. Kiedy testujesz, nie chcesz ryzykować żadnych uszkodzeń, tak więc najlepszym wyjściem jest wyłączenie samochodu i zatrzymanie się – nie musisz przecież cisnąć za wszelką cenę. Na Jerez mieliśmy dużo deszczu, tak więc wciąż jeszcze mamy wiele do zrobienia podczas pozostałych dwóch dni, jak na przykład lepsze poznanie opon czy też trochę pracy nad ustawieniami”.

Ian Morgan, główny inżynier wyścigowy: „Dzisiejszy dzień był niemalże powtórką symulacji wyścigu, które przeprowadziliśmy wczoraj z Markiem i wszystko przebiegało w miarę zgodnie z planem. Znów podczas długiego przejazdu zatrzymaliśmy się, co było tylko środkiem ostrożności, by sprawdzić kilka rzeczy. Okazało się to niewielkim problemem i szybko mogliśmy wrócić na tor. Sebastian przed końcem sesji zdołał przeprowadzić pełną symulację wyścigu. Przejechaliśmy wiele okrążeń i jesteśmy całkiem zadowoleni z samochodu”.

(Michał Sulej)
 
Scuderia Toro Rosso

Jaime Alguersuari: „Dzisiejszy dzień był bardzo użyteczny, jako że wykonanie udanej symulacji wyścigu podczas mojego ostatniego dnia testów przed rozpoczęciem sezonu bardzo pozytywnie wpływa na pewność siebie. Wciąż jest zbyt wcześnie by powiedzieć, gdzie znajdujemy się pod względem osiągów, ale po przejechaniu sporej liczby kilometrów podczas tych czterech serii testów czuję się znacznie lepiej przygotowany, niż przed moim debiutem w połowie ubiegłego roku”.

Jutro bolid STR5 poprowadzi Sebastien Buemi.

(Marek Roczniak)
 
BMW Sauber F1 Team

Pedro de la Rosa: „Podczas dzisiejszego dnia dobrze przygotowaliśmy się do startu sezonu w Bahrajnie. Niezawodność samochodu była perfekcyjna i myślę, że szybkość również była dobra, szczególnie podczas symulacji wyścigu. Był to bardzo dobry trening i czuję, że zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, by przygotować się do pierwszego grand prix. Dzisiejsze testy były dla mnie ważnym dniem, ponieważ minęło już trochę czasu, od kiedy ostatni raz przejechałem pełny dystans wyścigu. Teraz czuję się bardzo dobrze i naprawdę nabrałem pewności siebie”.

Willy Rampf, dyrektor techniczny: „Ogólnie mówiąc, był to dla nas dobry dzień. Znacznie poprawiliśmy balans samochodu poprzez wprowadzenie kilku zmian w ustawieniach. Później symulowaliśmy przebieg całego weekendu grand prix, wliczając w to trening, kwalifikacje i pełny dystans wyścigu – nie mieliśmy przy tym żadnych problemów technicznych. Jesteśmy całkiem zadowoleni z naszej szybkości i niezawodności”.

Jutro bolid C29 poprowadzi Kamui Kobayashi.

(Michał Sulej)
 
Renault F1 Team

Robert Kubica: „To frustrujące, stracić czas przeznaczony na jazdę po południu z powodu problemu z zawieszeniem, ale jestem pewny, że zespół poradzi z nim sobie, abyśmy mogli mieć dobry weekend. Mamy trochę nowych części aerodynamicznych do przetestowania w sobotę i niedzielę, które powinny pomóc poprawić tempo samochodu”.

Alan Permane, główny inżynier wyścigowy: „Robert zasiadł dzisiaj w kokpicie R30, aby przejechać w nim pierwsze okrążenia po torze pod Barceloną. Ranek poświęciliśmy na pracę nad ustawieniami, ale po południu mieliśmy problem z zawieszeniem, który ograniczył naszą jazdę. Nadal badamy sprawę, ale jutro rano samochód będzie gotowy do jazdy”.

Jutro bolid R30 poprowadzi Witalij Pietrow.

(Marek Roczniak)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Jerez
Testy
Kubica R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
akkim, 26.02.2010 19:05[!]
Zawieszenie padło, Kubek sfrustrowany,
trzeba więc powiedzieć, że dzień zmarnowany.
Ralph1537, 26.02.2010 19:14[!]
ale jutro będą nowe częśc do bolidu :)
SkC, 26.02.2010 19:19[!]
Dlaczego na bolidach Renault nie ma jeszcze sponsorów!!!!!!!!!!!!!!! na co oni czekają... Niech dają Orlen na lakier do pierwszego wyścigu już mało czasu
Gie, 26.02.2010 19:28[!]
Jeszcze się sezon nie rozpoczął a już Pietrow psuje samochód Robertowi :D
rjrbud, 26.02.2010 19:39[!]
heheheh Gie rozbawiłeś mnie :P
paolo, 26.02.2010 21:08[!]
Red Bull staje na torze trochę zbyt regularnie. Żadna kosmiczna szybkość bolidu im nie pomoże jeśli cały czas będą mieć "drobne usterki".
biCampeon, 26.02.2010 22:52[!]
"To frustrujące, stracić czas przeznaczony na jazdę po południu z powodu problemu z zawieszeniem, ale jestem pewny, że zespół poradzi z nim sobie, abyśmy mogli mieć dobry weekend." - poczułem się, jakbym czytał wypowiedź po piątkowych treningach. Ależ człowiek tęskni za Formułą 1 :D
AdamSlomek, 26.02.2010 23:44[!]
hie hie, Alonso się tłumaczy, czemu Williams był szybszy:D No przecież on miał być u siebie najszybszy, a tu taki zonk!!!
dz, 27.02.2010 11:28[!]
kurcze , równie dobrze moglibyśmy czytać wypowiedzi z zeszłego roku , są nudne , nie szanuje sie kibiców , powinno się to zmienić , Dziewice miały zmienić ten sztampowy format ale jakoś widać że specjalnie nie ma na co liczyć , chciałbym aby otoczka w F1 wyglądała jak np w NASCARze lub Indy , ostatnio oglądałem relacje z DAYTONA 500 i byłem w szoku jak fajnie mozna przygotować relację z wyścigu. Jest z czego czerpać przykłady wiec czemu FIA i FOM i FOTA tego nie robi.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca