F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Button nie obawia się o bezpieczeństwo

Brytyjczyk nie podziela obaw Ferrari i Felipe Massy związanych z nowymi zespołami.
Łukasz Godula, 9 marca 2010, wyświetlenia: 1861<< | lista | T- | T+ | >>
Jenson Button nie obawia się, że nowe zespoły wpłyną na bezpieczeństwo podczas wyścigów w tym sezonie. Ferrari i Felipe Massa wyrazili obawy o fakt, że Lotus i Virgin odstają po kilka sekund od reszty stawki, podczas gdy nowy zespół HRT zadebiutuje w piątek na torze Sakhir bez ani jednego okrążenia przejechanego wcześniej.

W wywiadzie opublikowanym przez włoską gazetę La Stampa, obecny mistrz świata Jenson Button został zapytany, czy nowe zespoły uczynią ten sport niebezpiecznym. „Tu nie chodzi tak bardzo o niebezpieczeństwo” – odpowiedział kierowca McLarena – „jednak trudniej będzie nam się pracowało na treningach”.

„Może się zdarzyć, że będziemy rozpoczynali szybkie okrążenie z małą ilością paliwa i napotkamy Lotusa czy Virgin z pełnym bakiem o 12 sekund wolniejszych. Nawet w kwalifikacjach kluczową sprawą będzie poradzenie sobie z 24 bolidami na torze. W wyścigu będzie lepiej, ponieważ różnica pomiędzy pierwszym i ostatnim będzie wynosiła około 3 czy 4 sekundy” – dodał Brytyjczyk.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.01.2024  Button rozbawiony nową nazwą zespołu z Faenzy
27.09.2023  Jota Porsche potwierdza rozmowy z Vettelem ws. startu w Le Mans
04.05.2023  Button: Hamilton nie zamierza odchodzić z F1
03.03.2023  Norris: Nie żałuję przedłużenia kontraktu z McLarenem
01.11.2022  Button: Mam wątpliwości, czy Ricciardo zdoła wrócić w sezonie 2024
Tagi:
Button J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
BlindWolf, 09.03.2010 12:54[!]
Mając małą ilość paliwa Button pewnie myśli o kwalifikacjach . Ciekawe czy w Virgin czy Lotusie tez na to wpadną czy będą startowali z pełnym bakiem tak jak sugeruje mistrzu.
wojo75, 09.03.2010 12:55[!]
Dobrze mówi FIA powinna jakoś przydzielić czasy w kwalifikacjach poszczególnym zespołom zeby nie wszyscy naraz wyjezdzali, przynajmniej w Q1 np W pierwszej połowie Q1 moze jeździć tylko jeden kierowca teamu wyznaczony przez zespół a w drugiej drugi.
Maraz, 09.03.2010 12:56[!]
Button mówi wyraźnie o treningach - na kwalifikacjach wszyscy będą jeździć z małą ilością paliwa.
patgaw, 09.03.2010 13:26[!]
z tymi 12 sekundami to ostro przesadzil.
liczac ze sa 4 sek wolniejsi normalnie, to roznica miedzy pelnym a pustym bakiem bedzie gdzies nastepne 4 sek, wiec max 8 sek wolniejsi moga byc.
Maly-boy, 09.03.2010 14:41[!]
ale chyba brał przykład czołowy zespół- na oparach ,a nowi z pełnym bakiem to różnica może być bardzo duża ok 10 sek mowa o treningu ofc.
BlindWolf, 09.03.2010 14:51[!]
Inna sprawa ,że dla jednych trening dla drugich to będą dopiero testy . W tym układzie mogą być znaczne różnice w ilości paliwa. Jenson też zatankuje pewnie do pełna i zobaczy jak wytrzymują opony w temperaturze 30 stopni.
benethor, 09.03.2010 14:59[!]
Zgadzam się z Jensonem, nowi nie powinni być wielkim zagrożeniem. Przy takiej róznicy czasowej nie będzie siły, żeby MP4-25 nie mógł wyprzedzić Lotusa. To Massa będzie bardziej niebezpieczeństwem niż Kovalainen.
mielony, 09.03.2010 19:13[!]
Nie jestem na bieżaco, więc pytanie: czy był rozważany pomysł, aby bolidy które w kwalifikacjach będą miały czas gorszy niż np. 105% czasu zwycięzcy nie kwalifikują się do wyścigu? Coś takiego chyba kiedyś było?
jednooki_cyklop, 09.03.2010 21:45[!]
Kiedyś było 107%, ale już tego nie ma.
McLuke, 10.03.2010 00:26[!]
@Benethor
zwłaszcza jak będzie mokro-spinujący Massa to ogromne zagrożenie dla wszystkich ;D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca