F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wieści z Bahrajnu

HRT w ostatnim momencie wysłało bolidy, Ferrari użyje nowej sygnalizacji świetlnej...
Mariusz Karolak, 11 marca 2010, wyświetlenia: 4455<< | lista | T- | T+ | >>
Wszystkie zespoły Formuły 1 są już w Bahrajnie, gdzie jutro rano rozpocznie się pierwsza sesja treningowa w tym roku. Wczoraj jednak drzwi do garaży Hispania Racing były zamknięte, co od razu zrodziło spekulacje, że samochody Dallara hiszpańskiego zespołu nie dotarły jeszcze do Bahrajnu.

„To, że będziemy ścigać się w Bahrajnie stało się jasne dopiero w sobotę, kiedy samochody zostały załadowane do transportu z zaledwie półgodzinnym zapasem przed ostatecznym terminem” – powiedział dziennikarzom Bruno Senna.

Z innych doniesień z Bahrajnu warto dodać, że w środę w boksach Ferrari zamontowany został bezpieczniejszy system świateł sygnalizacyjnych, który będzie wykorzystywany w tym sezonie podczas pit-stopów. Zespół Red Bull miał z kolei poprosić ponoć FIA o to, by wyrażono zgodę na ulepszenie silnika Renault, by francuska jednostka napędowa była w stanie dorównać osiągom silnikowi Mercedesa.

Tymczasem turyści odwiedzający Bahrajn zostali poproszeni o zachowanie szczególnej ostrożności z racji tego, że nastąpiły demonstracje w odpowiedzi na spotkanie ambasadora Wielkiej Brytanii z przedstawicielem radykalnej partii opozycyjnej al-Wifaq.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.03.2024  GP Bahrajnu: wyniki wyścigu
02.03.2024  Verstappen komfortowo wygrywa pierwszy wyścig sezonu 2024
02.03.2024  Maloney z dubletem na otwarcie sezonu w Bahrajnie
02.03.2024  Browning wygrywa w głównym wyścigu w Bahrajnie
01.03.2024  Ocon: Alpine musi przebrnąć przez trudny początek sezonu
Tagi:
HRT
Sakhir

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartekws, 11.03.2010 11:07[!]
Po odejściu Toyoty, jednostka napędowa Renault może być najsłabszą w stawce, biorąc pod uwagę fakt, że sądząc po osiągach Williamsa silnik Coswortha jest wytrzymały i konkurencyjny.

Być może RBR lepiej by wyszedł na umowie z Cosworthem :D

Ciekawe czy otrzymają zgodę i jeśli tak to na kiedy podrasują te silniki..
BlindWolf, 11.03.2010 11:09[!]
"Zespół Red Bull miał z kolei poprosić ponoć FIA o to, by wyrażono zgodę na ulepszenie silnika Renault, by francuska jednostka napędowa była w stanie dorównać osiągom silnikowi Mercedesa."

Ciekawe czy to przejdzie .Taka myśl powinna trafić po sezonie 2009 do FIA. Niech zmienią silnik na Merca.
Maly-boy, 11.03.2010 11:13[!]
od kiedy to czasy okrążeń wyznaczają moc silnika ? i jak RB zdobył 153,5 pkt mając w bolidzie silnik Renault
Maraz, 11.03.2010 11:16[!]
Może to być najzwyklejsza plotka, bo FIA wyraźnie mówiła, że nie zgodzi się na coś takiego.

Po sugestiach, że są różnice w osiągach silników poszczególnych producentów, FIA ustaliła, że jeśli zostanie to potwierdzone, to wówczas zespoły będą mogły wyeliminować te różnice poprzez ograniczenie osiągów mocniejszych jednostek napędowych. Nie zostanie wydana jednak zgoda na poprawienie słabszych silników.

http://www.f1wm.p...iad_gen.php?id=13381
buczu, 11.03.2010 11:19[!]
niektórzy wiedzą wszystko po czasach okrążeń na testach. Nawet, że Coswortth jest konkurencyjnu i wytrzymały:D
akkim, 11.03.2010 11:24[!]
I tak Fani al-Wifaq'a oraz ich wybryki
trafili do Serwisu gdzie brak polityki ;))
totalfun, 11.03.2010 11:27[!]
A wszystko to przez Flavio, który szefem zespołu był dobry tylko w spotkaniach towarzyskich...Wszyscy rozwijali silniki tylko nie Renault (zwolnił kilkadziesiąt osób z tego działu...). Później zwolnił jeszcze kilka z aero i Reanault jest teraz... no właśnie gdzie???
akkim, 11.03.2010 11:34[!]
@totalfun >>>

Tak, to wszystko wina Flavia złośliwego,
niedojda i tuman jest poprostu z Niego
a że zdobył dla nich mistrzowskie tytuły
to tylko przypadek w Historii Formuły.

/ Total - Weź Gościu przestań mu umniejszać. Z tego co pamietam często wywierał presję na FIA w sprawie silnika /.
totalfun, 11.03.2010 12:01[!]
@akkim>>> Coś musi być na rzeczy skoro Red Bull mając dostęp do danych z silników Ferrari prosi o wyrównanie szans. Z tego co pamiętam Flavio wynegocjował przed sezonem 2009 ulepszenie dla silników Renault. Pytanie czy wtedy zdecydował się zatrudnić ponownie dział rozwoju silników? Nie. W ogóle to w takich sprawach najbardziej powinno być zainteresowane Renault jako producent. Ale kto będzie o tym rozmawiał z górą? Erik, który jeszcze nie zamienił słowa z Bernim? Nie odejmuję zasług Flavia, przez to, że wytykam mu kilka błędów.
akkim, 11.03.2010 12:06[!]
@up >>>

Jeśli regulamin mówi "Zamrozić silniki"
może chciał pomniejszyć wydatki fabryki ?
Przecież nikt nie jest w stanie uprzedzić krętaczy
który przepisami jak chce tak mataczy.
totalfun, 11.03.2010 12:11[!]
@up No ale o to właśnie chodzi w F1 - co nie jest zabronione jest dozwolone. Trzeba umieć sobie radzić z niejasnym regulaminem FIA ;D Samo Renault jak zdobywało mistrzostwa kręciło jak mogło...
pitstop, 11.03.2010 13:16[!]
http://cdn.galler.../image/su_10brn287-2
a takie sobie zdjęcie znalazłem naszego Roberta;)

http://cdn.galler...1/image/l_af5d3293-2
producent tych tablic chyba nie strzeliłby aż takiej gafy i nie produkował ich z nieaktualnymi nazwiskami?
archibaldi, 11.03.2010 14:11[!]
@up
chyba piquet i raikonnen nie sa jeszcze spisani na straty ;P Albo maja na lakierni stare szablony i spora doze olewki ;)
Kamikadze2000, 11.03.2010 17:11[!]
"Czerwoni" mogliby sobie darowac te zj""""" światełka. Nie ma to jak "chłopak z lizakiem". No ale, skoro nadal chcą ryzykowac, proszę bardzo. Mam nadzieje tylko, że nie przetracą kilka szans na zwycięstwa i solidne punkty, jak to było w 2008 roku. W końcu tylko dzięki temu Lewis zdobył tytuł.
Jakuzo, 11.03.2010 17:56[!]
Nie martw sie o nich, skoro ich uzywaja, widocznie uznali ze sie oplaca :) Czy sie oplaci w kontekscie calego sezonu - to sie okaze :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca