F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Postępy kierowców VERVA Racing Team w Monako w Supercup

Dzisiaj kierowcy VERVA Racing Team po raz pierwszy w życiu jeździli po legendarnym torze.
Inf. prasowa, 13 maja 2010, wyświetlenia: 2230<< | lista | T- | T+ | >>
Dzisiaj kierowcy VERVA Racing Team po raz pierwszy w życiu jeździli po legendarnym torze ulicznym w Monte Carlo, gdzie co roku odbywa się Grand Prix Monako. Obaj zawodnicy trzymali się z dala od problemów i do samego końca treningu nie popełnili błędu. Robert Lukas uzyskał 13., a Kuba Giermaziak 16. czas.

Pierwszym i najważniejszym zadaniem było dzisiaj przejechanie jak największej liczby okrążeń, w celu zapoznania się z wyjątkowo wąską, krętą, śliską i wyboistą trasą słynnego toru Formuły 1. Na jak najlepsze opanowanie jazdy w Monte Carlo zawodnicy Porsche Supercup mieli zaledwie 45 minut. W tym czasie Lukas przejechał 25, a Giermaziak 24 okrążenia.

Wraz z kolejnymi kółkami obaj kierowcy VERVY powoli przesuwali się w górę tabeli czasów robiąc stałe postępy. Tak powinno być także w jutrzejszej czasówce, która potrwa 45 minut i będzie kolejną okazją do poprawy wyników. Szef ekipy VERVA Racing Team Timo Rumpfkeil zapewnia, że w polskich kierowcach tkwi jeszcze większy potencjał. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem przynajmniej jeden z polskich zawodników Porsche Supercup może się jutro dostać do pierwszej dziesiątki. Zważywszy na fakt, że Robert i Kuba dopiero debiutują w Monte Carlo, taki wynik na arcytrudnym torze byłby wielkim wyczynem. Czasówka, która ustali kolejność na stracie rozpoczyna się jutro o godzinie 9:30. Dobra pozycja startowa jest kluczem do udanego wyścigu, ponieważ wyprzedzanie w Monako jest niezwykle trudne.

Robert Lukas:
„Podczas treningu jechaliśmy tak, aby dotrwać do końca. Mnie jazda w Monako tak zafascynowała, że głupotą byłoby rozbić samochód na pierwszej barierze. Po prostu jechałem swoje, a końcowa pozycja nie była dla mnie dzisiaj aż tak ważna. Wieczorem przeanalizujemy dane i jutro zaatakuję mocniej. Progresja czasów okrążeń szła dobrze do pewnego momentu, kiedy stanąłem w miejscu. Stwierdziłem, że na dzisiaj mi wystarczy i trzymałem równe tempo. Z tego toru na każdym zakręcie można było jeszcze coś wyciągnąć, ale równie szybko można było skończyć na barierze. Samochód jeździ dobrze. Nam do czołówki brakuje około trzech sekund, ale nie jest to kwestia ustawień, które są perfekcyjne. Po prostu sami musimy dodać trochę więcej gazu. Szkoda, że mamy tylko jeden trening, bo gdyby ich było więcej, to z pewnością dorównalibyśmy czołówce. Celem na ten weekend będzie dojechanie do mety w jednym kawałku, a atakować będziemy chyba dopiero w przyszłym roku. Jest to jeden z najlepszych torów, na jakich jeździłem. Jest ciasno i ciekawie. Wokół nas same bariery. Satysfakcja z jazdy jest nieziemska i oby więcej takich torów było. W czasówce chciałbym przejechać jak najwięcej okrążeń, bo tak mi się tu podoba. Ponadto jesteśmy w końcu w Monako! Dużo ładnych dziewczyn dookoła i kibiców, którzy nam machają, więc jest bardzo fajnie!”

Kuba Giermaziak:
„Trening był całkiem OK. Początek był trochę za wolny. Zostawiłem sobie za dużo zapasu. Wciąż jest jeszcze duże pole do popisu i mogę się sporo poprawić. Myślę, że mogę kręcić czasy w okolicach dwunastego miejsca, ale dzisiaj wolałem zostawiać sobie większy odstęp od barier i nie jechałem na sto procent. Tutaj jest bardzo mało czasu na wjeżdżenie się w tor i prawdę mówiąc teraz trochę żałuję, że chociaż na ostatnich okrążeniach nie pojechałem na sto procent, ponieważ jutro – choć czasówka jest dłuższa niż zazwyczaj i trwa 45 minut – będziemy się musieli bardziej postarać. Środkowy sektor jest moją piętą achillesową i w trakcie sesji nie miałem nawet czasu, żeby się temu lepiej przyjrzeć. Nie patrzyłem na dane telemetryczne, po prostu jechałem tak długo jak się da, bo to było w treningu najważniejsze. Nie wiem nawet, jak wypadła reszta kierowców. Na torze jest bardzo tłoczno. Trzeba uważać i jak jest się wolniejszym, przepuszczać szybszych kierowców, bo tutaj szczególnie mocno zwracają na to uwagę. Jak podoba mi się tor w Monako? Jeździ się bardzo, bardzo fajnie, ale jest ciężko”.

Timo Rumpfkeil, szef zespołu VERVA Racing Team:
„Ogólnie były to dobre treningi. Nie było żadnych strat w sprzęcie, co jest dobrym początkiem weekendu na torze w Monako, bo kraksa pierwszego dnia może zepsuć cały weekend. Poinstruowaliśmy kierowców, aby jechali ostrożnie i spokojnie, zapoznając się z trasą, która dla debiutanta nie jest łatwa. Ostatecznie 13. i 16. miejsce w treningach jest całkiem niezłe, ale jutro musimy pojechać trochę bardziej agresywnie. Kierowcy nie używają jeszcze całej szerokości toru i zbyt daleko trzymają się od barier. To dobre na początek weekendu, ale teraz musimy przyspieszyć i zrobić wyraźny postęp w czasówce. Myślę, że mamy potencjał na czołową dziesiątkę, ponieważ Robert powiedział, że mógłby jechać o sekundę szybciej, ale nie chciał mocniej naciskać, aby nie ryzykować wpadnięcia w bariery. Sprawdzimy dane telemetryczne i jeśli się nie myli, to powinien bez problemu załapać się w pierwszej dziesiątce. Jeśli chodzi o Kubę, on musi znacznie mocniej naciskać, bo ma w sobie znacznie większy potencjał. Nakręcimy go przed jutrzejszymi kwalifikacjami i zobaczymy, na co go stać”.

Wyniki treningu Porsche Supercup w Monako
P.Kierowca Zespół Czas okr. Strata 
1.Rene Rast Al Faisal Lechner 1:37,657   
2.Stefan Rosina Lechner 1:38,178 +0,521 
3.Jan Seyffarth MRS 1:38,219 +0,562 
4.Jaap van Lagen Bleekemolen 1:38,274 +0,617 
5.Norbert Siedler MRS 1:38,314 +0,657 
6.Sebastiaan Bleekemolen Bleekemolen 1:38,416 +0,759 
7.Patrick Huisman Konrad 1:38,501 +0,844 
8.Alessandro Zampedri Lechner 1:38,742 +1,085 
9.Sascha Maassen tolimit 1:38,875 +1,218 
10.Jeroen Bleekemolen Al Faisal Lechner 1:39,132 +1,475 
11.Sean Edwards tolimit 1:39,221 +1,564 
12.Matt Halliday Sanitec/Giltrap 1:39,383 +1,726 
13.Robert Lukas Verva 1:40,018 +2,361 
14.Christian Passuti Antonelli 1:40,519 +2,862 
15.Abdulaziz al-Faisal Al Faisal Lechner 1:40,806 +3,149 
16.Kuba Giermaziak Verva 1:40,810 +3,153 
17.William Langhorne Sanitec/Giltrap 1:40,843 +3,186 
18.Christian Engelhart Sanitec/Giltrap 1:40,915 +3,258 
19.Robert van den Berg Bleekemolen 1:40,967 +3,310 
20.Thomas Messer Schnabl/Parker 1:41,396 +3,739 
21.Tim Bridgman Schnabl/Parker 1:42,625 +4,968 
22.Nick Tandy Konrad 1:43,130 +5,473 
23.Angelo Proietti Antonelli 1:43,216 +5,559 
24.Khalid al-Qubaisi tolimit 1:46,025 +8,368 
Źródło: Informacja prasowa VERVA Racing Team
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.09.2015  Muller wygrywa drugi wyścig na Monzy, Polacy pechowo
05.09.2015  Lukas piąty na Monzy, Muller wygrywa
23.08.2015  Eng wygrywa drugi wyścig na Spa, Polacy pechowo
22.08.2015  Muller wygrywa na Spa, Giermaziak dziewiąty
03.08.2015  Loeb i Dempsey wystartują gościnnie w Porsche Supercup
Tagi:
Giermaziak K.
Supercup
Monte Carlo
Lukas R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
scanner, 13.05.2010 21:10[!]
No, nie powiem, TOP10 byłoby całkiem miłe :)
jawi1990, 13.05.2010 21:13[!]
"jesteśmy w końcu w Monako! Dużo ładnych dziewczyn dookoła i kibiców" fajnie podsumował :)
Przemysław, 13.05.2010 22:41[!]
@up: Przydałoby się trochę właśnie takiego luzu w F1. A nie ciągle te same PR'owe gadki. Nick Heidfeld próbował swoimi zapędami kulinarnymi urozmaicić nam weekend ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca