F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Mercedes musi ponownie zmodyfikować dmuchany dyfuzor

"Nie wszystko działa jeszcze perfekcyjnie i będzie poprawiona wersja na Monzę".
Marek Roczniak, 31 sierpnia 2010, wyświetlenia: 2880<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Mercedes GP przyznał, że musi wprowadzić dalsze modyfikacje do swojego dmuchanego dyfuzora na czas Grand Prix Włoch po tym, jak w ostatni weekend w Belgii znowu borykał się z problemami z jego przegrzewaniem.

Druga wersja podłogi, z gazami z rur wydechowych kierowanymi pod i na dyfuzor, powróciła do bolidów MGP W01 na torze Spa-Francorchamps po tym, jak konieczne było zwiększenie odporności na wysoką temperaturę po pierwszym użyciu jej w Grand Prix Niemiec.

Okazało się jednak, że problemy z przegrzewaniem nie zostały całkowicie wyeliminowane i szef zespołu Ross Brawn powiedział w Belgii, że będą czynione dalsze wysiłki, aby poprawić sytuację przed najbliższym wyścigiem. „Nie wyeliminowaliśmy tych problemów całkowicie i jesteśmy trochę sfrustrowani, że nie znaleźliśmy jeszcze rozwiązania” – powiedział Brawn.

„Są różne materiały, których można użyć w podłodze i w obszarze, w którym występuje problem, a nie spodziewaliśmy się, że będzie on nagrzewał się aż do takiej temperatury. Naturalnie sposób, w jaki gazy z wydechu poruszają się po podłodze jest czasem trudny do przewidzenia. Nie wszystko działa jeszcze perfekcyjnie i będzie poprawiona wersja na Monzę”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa
05.05.2024  Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem
04.05.2024  Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024
03.05.2024  Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem
01.05.2024  Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami
Tagi:
Brawn R.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Shaitan, 31.08.2010 18:36[!]
W kwestii implementacji "dmuchanego dyfuzora" przebili chyba wszystkich o lata świetlne...^^
Shadowhawk, 31.08.2010 18:49[!]
Wprowadzili to rozwiązanie w tym samy wyścigu co Renault, które już zdążyło udoskonalić swoją podłogę.
Widać że inżynierowie "Hondy" mają te same problemy co przed rokiem, gdy wprowadzali ulepszenia, które nie zgadzały się z symulacjami w tunelu aerodynamicznym. Mercedes wlazł w niezłe bagno i jak w przyszłym roku dalej będą mieć takie problemy to można się spodziewać że panowie ze Stuttgartu zwiną swoje $$$.
kovalf1, 31.08.2010 21:16[!]
A wtedy Brawn kupi zespół za symboliczną złotówkę, wrócą Baricz z Guzikiem i będziemy mieli powtórkę sezonu 2009 :D
Phaedra, 31.08.2010 23:48[!]
Tylko zeby miec powtorke z 2009 trzeba zainwestowac 500 baniek a Merc tego nie zrobi wiec Ross zostanie z nocnikiem pelnym kupy. Ross to wie wiec nie bedzie powtorki. Zespol kupi jakis nie poprawny fantasta i bedzie kulal w srodku stawki przy optymistycznym zalozeniu.
SirKamil, 01.09.2010 00:13[!]
Nawet gdyby Merc chciał to zrobić nie ma takiej możliwości. Na Hondą RA109 pracowały 3 tunele z czego przynajmniej jeden w Brackley na 3 zmiany/24h na dobę. To znaczy do 504 godzin badań w tunelu tygodniowo wobec 49 dzisiaj i to bez wnikania w prędkość strugi.
noofaq, 01.09.2010 07:41[!]
"nie spodziewaliśmy się, że będzie on nagrzewał się aż do takiej temperatury"

szkoda ze wszyscy inni nie są tak zaskoczeni ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca