F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Dyskusja na temat poleceń zespołu odłożona do wyścigu w Korei

Jean Todt: "Zamierzamy znaleźć najzdrowsze i najbardziej zrozumiałe rozwiązanie".
Michał Roszczyn, 30 wrze?nia 2010, wyświetlenia: 1977<< | lista | T- | T+ | >>
Spotkanie mające na celu omówienie przyszłości poleceń zespołowych w Formule 1 zostało przełożone do czasu weekendu Grand Prix Korei Południowej.

Światowa Rada Sportów Motorowych odbyła niedawno posiedzenie w sprawie lipcowych działań Ferrari na torze Hockenheim, lecz zamiast ukarać włoską stajnię, zdecydowano o przekazaniu sprawy w celu rozpatrzenia dalszego obowiązywania kontrowersyjnego zakazu.

Charlie Whiting z FIA miał omówić problem z szefami zespołów w Singapurze, ale niemiecki magazyn Auto Motor und Sport informuje, że spotkanie zostało przełożone. „Przesunęliśmy obrady do czasu weekendu w Korei Południowej” – potwierdził Whiting. „Zamierzamy znaleźć najzdrowsze i najbardziej zrozumiałe rozwiązanie” – stwierdził kierujący ciałem zarządzającym Jean Todt, zapytany tydzień temu odnośnie nowej debaty w sprawie poleceń zespołowych.

Kolejnym przepisem omawianym w niedalekiej przyszłości może być zasada dotycząca wyjazdu samochodu bezpieczeństwa, a dokładniej chodzi o możliwość odrobienia strat przez zdublowanych zawodników podczas okresu neutralizacji, by uniknąć powtórzenia sytuacji z Singapuru, gdzie mający okrążenie straty kierowcy przysporzyli problemów czołówce po wznowieniu rywalizacji.

W przeszłości samochód bezpieczeństwa przepuszczał zdublowane bolidy przed restartem, jednak zaniechano tej praktyki, ponieważ – jak się uważa – zabierało to zbyt wiele czasu. Lucas di Grassi z Virgin Racing domaga się przywrócenia tej zasady. „Zgadzam się” – powiedział jego partner zespołowy Timo Glock. „Nie pojmuję, dlaczego nie jesteśmy przepuszczani – zaznaczył Niemiec. Wówczas wyścig z przodu nie jest zakłócany i my również możemy dalej jechać swoje”.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2024  Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
27.04.2024  Lista startowa na sezon 2025
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
Tagi:
FIA
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
scanner, 30.09.2010 10:15[!]
Co do TO, to cóż - szyfranci są wśród nas i zawsze jakiś sposób na ewentualne zasady się znajdzie. To że ktoś wydaje polecenia megafonem to już wpadka.
Natomiast przepuszczanie wolnych to chyba by był dobry pomysł - pierdzikółka by nie przeszkadzały, a może straty na koniec wyścigu nie byłyby momentami tak rażące.
deeze, 30.09.2010 13:52[!]
Zamiast ich przepuszczać, to po prostu kazać im przepuścić wszystkich niezdublowanych do przodu, po prostu. Mniej zamieszania, a wszystko fair.
oligator, 30.09.2010 14:32[!]
@deeze uwazasz ze to fair ze majac okrazenie i kilka sekund straty nagle beda miec prawie 2 okrazenia straty?
Kamikadze2000, 01.10.2010 10:13[!]
FIA po raz kolejny się nie popisała. Przecież zdublowani kierowcy POWINNI się oddublować!!! Wówczas jest to w porządku. W przeciwnym razie albo uniemożliwiają atak, poprzez blokowanie, albo też doprowadzają do takich sytuacji, jak pomiędzy WEB i HAM. Wcale nie jest fair, że zdublowany, w dodatku jeżdżący takim złomem jak Virgin, znajduje się pomiędzy kierowcami walczącymi o punkty. @deeze - nie popisałeś się tym komentem. ;)
yaper, 02.10.2010 17:34[!]
deeze chodziło raczej o to, żeby zdublowani przepuścili wszystkich niezdublowanych do przodu, a oni będąc już w tyle nie mieli +2 OKR, a byli normalnie na końcu stawki bez jakichkolwiek strat okrążeniowych. Samo przepuszczenie zdublowanych za SC, aby mogli się oddublować jest symboliczne i trochę trwa zważywszy na całe okrążenie do pokonania, słabe tempo nowych i wolną jazdę przy zagrożeniu na torze. Tak to maruderzy byliby od razu na końcu i voila - szybciej, efekt ten sam.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca