F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Karthikeyan stara się o posadę w Force India?

Takie są wieści z Włoch, w tym z cenionego magazynu Autosprint.
Mariusz Karolak, 21 pa?dziernika 2010, wyświetlenia: 1965<< | lista | T- | T+ | >>
Narain Karthikeyan czyni starania o uzyskanie posady kierowcy wyścigowego w zespole Force India w roku 2011. Nim Karun Chandhok zadebiutował w Formule 1 w tym roku, to właśnie 33-leteni Narain był jedynym kierowcą z Indii w tym sporcie.

Karthikeyan startował w F1 w sezonie 2005 w zespole Jordan, który następnie uczestniczył w serialu grand prix pod nazwą Midland, później Spyker i w końcu Force India. Cały czas siedziba zespołu mieści się w Anglii w Silverstone.

Aktualnie nie wiadomo tak naprawdę, czy obecni kierowcy Force India pozostaną w zespole na przyszły rok. Adrian Sutil chciałby przejść do większego zespołu, zaś Vitantonio Liuzzi często jeździ poniżej oczekiwań. Jest jeszcze kierowca rezerwowy Paul di Resta, który nie startował jeszcze nigdy w wyścigu F1 i upatrywany jest jako kandydat do jednego z kokpitów.

Wieści z Włoch, w tym także pochodzące z tamtejszego Autosprintu są takie, że Karthikeyan stara się właśnie o powrót do F1. Jego sponsorzy oferują przeszło 8 milionów za gwarancję miejsca na cały sezon. Wśród grupy wspierającej go jest pochodząca z Bombaju firma Tata Motors, która chciałaby też być powiązana z inauguracyjnym Grand Prix Indii w przyszłym roku 2011.

Bernie Ecclestone przebywał w tym tygodniu w Indiach i będąc w Delhi stwierdził, że pragnąłby widzieć kierowcę z tego kraju w F1 w przyszłym sezonie: „Gdyby kierowca z Indii był w zespole Vijaya albo innym dobrym, to byłoby wspaniale”.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.12.2015  Karthikeyan wątpi w powrót GP Indii do kalendarza F1
16.10.2013  Chandhok, Karthikeyan i Whincup wystartują w RoC
04.04.2013  Karthikeyan wystartuje również podczas rundy Auto GP w Maroku
21.03.2013  Narain Karthikeyan wystartuje w pierwszej rundzie Auto GP
09.02.2013  Karthikeyan negocjuje posadę w Force India?
Tagi:
Karthikeyan N.
Force India

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cichy, 21.10.2010 19:31[!]
karun, heidfeld, pedro, diresta, narain... dużo ich na to jedno miejsce biednego tonio ;)
Chmiel_, 21.10.2010 19:33[!]
Czy zdarzyło się aby Bernie Ecclestone pochwalił kiedykolwiek Kubicę ?
Ostatnio można się troszkę naczytać o jego pochwałach na temat innych.
jan5, 21.10.2010 19:41[!]
smieszy mnie jak cholera jego minka
dragon92, 21.10.2010 20:07[!]
Liuzzi zostanie
niza, 21.10.2010 20:23[!]
No to w przyszłym roku w FI di Resta i ten ziomek. Nie no żartuję ;) Wydaje mi się, że w przyszłym sezonie w tymże zespole będą jeździć di Resta i Sutil. Liuzzi do widzenia, bo jakoś go nie widzę dalej w F1, dla Sutila chyba nie ma miejsca gdzieś indziej. Do niedawna mógł być Merc, no ale miszczuniu zostaje. W Renault raczej też nie, Witek przyciąga sporo sponsorów więc ta opcja odpada. No więc dla tego Hindusa jakoś nie upatruję miejsca.
To taka moja dedukcja, jak będzie faktycznie, tego nie wiem.
P.S @jan5, on mi kogoś przypomina, chyba jakąś postać z kreskówki, ale nie mogę sobie przypomnieć kogo ;)
Dae, 21.10.2010 20:23[!]
Wiem że sarkazm przemówi, ale nie mogę.
Może kogoś z Wysp Owczych, Trójkąta Bermudzkiego, Eskimosi tez pewnie by chcieli mieć swojego w F1.

Totalna paranoja. Teraz mają swoje. Zamiast Kierowców w bolidach latają niejednokrotnie osoby z kasą w portfelu.
Jak wygram w Totka, to też napiszę o posadę w jakimkolwiek bolidzie F1.
Kamikadze2000, 21.10.2010 20:33[!]
@Dae - nie obraź się, ale Ci wygarnę. Weź chłopie przestań pleć bzdury, bo aż głowa boli!!! Ci pay-driverzy umieją jeździć. Wszak nie są "mistrzami kierownicy", ale takich, jak ty czy ja, rozniósłby w pył!!! Nie wiem, może to też napisałeś z "sarkazmem", ale bez przesady. Narain to może nie wybitny kierowca, ale nie rób z niego amatora! Pzdr ;///

Osobiście też nie jestem za jego powrotem, ani również jazdą za kasę lub przez narodowość. Trza zasłużyć, a kasa to sprawa drugorzędna (jeśli chodzi o sprawy sportowe, a nie biznesowe). Sergio oraz Pastor będą jeździć za kasę, ale na debiut w pełni zasłużyli! Podobnie Senna czy Di Grassi oraz wielu, wielu innych driverów. :)
testauto, 21.10.2010 20:42[!]
@Kamikadze2000 - chyba masz rację, wydaje mi się nawet, że wszyscy nasralibyśmy w zbroję jakby nas taki Narain przewiózł bolidem nawet tym dwumiejscowym:))
Dae, 21.10.2010 20:59[!]
@ Kamikadze2000,

Nie obraziłem się bo nie ma o co. Napisałeś prawdę.

Nie wnikam ile masz lat, ale czy mając bogatego tatuśka, czy zakochanego sponsora, to czy w kilka sezonów (2-3 lata) nie wyrobiłbyś się do startów w F1?
Wiem, że to może przerażać, ale tylko strach ma wielkie oczy. Ubolewam jedynie nad tym, że miejsca kierowców z talentem (lub z przebłyskami talentu) zastępują Ci z wielkimi plecami (portfelami).

Przykład?
Robert Kubica. Kierowca uważany za jednego z najlepszych. Jaka jest jego historia i jak toczą się jego dzieje. Jak tak dalej będzie, że liczy się sponsor to chyba nigdy nie doczekamy tego tytułu dla RK.
paolo, 21.10.2010 21:13[!]
Generalnie Indie niewiele ustępują Chinom (1,1 do 1,3 mld), mają swój zespół, od przyszłego roku będą mieć GP więc bardziej mnie zdziwi brak Hindusa w stawce w rok inauguracji GP Indii niż dwóch Hindusów w kokpitach. W zasadzie to nawet dziwne, że w hinduskim zespole nie jeździ żaden Hindus skoro mają kierowców z doświadczeniem nie tylko w GP2 ale nawet z F1. A paydriverem to można nazwać również Alonso bo Santander za nim wszędzie łazi i sponsoruje zespoły, w których jeździ, Hołowczyca bo Orlen wykłada kasę na BMW i wielu, wielu innych we wszystkich sportach motorowych. Bez sponsorów sporty motorowe nie istnieją, a czy obywatelom Niemiec było łatwiej zostać kierowcami wyścigowymi bo Schumacher gigantycznie spopularyzował F1 w rzeszy i sponsorów było od groma, czy też sponsorzy hinduscy się znaleźli bo będzie GP Indii to jaka to różnica? Przecież kierowcy nie płacą z własnej kieszeni bo wygrali totka tylko sponsorzy płacą. Nawet Pietrow dopóki stoi za nim Putin i łada to w zasadzie też nie powinien być nazywany paydriverem. Że jest słaby to inna sprawa i tu można po nim jeździć do woli ale jak wszystkim od paydriverów to wszystkim Alonso też. Będąc złośliwym to można powiedzieć, że Alonso wyrzucił Raikkonena bo wyłożył tyle kasy, że Ferrari opłacało się zwolnić kierowcę, który zdobył dla nich MŚ. W sumie to nawet Schumacherowi można zarzucić, że go niemiecki Mercedes z niemiecką pocztą sponsorują i dlatego mimo, że nie daje rady to jego kokpit jest bezpieczny. Może Kubicę też nazwiemy paydriverem bo jego tatę było stać na karta za komuny i woził go na treningi do Częstochowy w czasach kiedy wielu to o samochodzie marzyło, a nie myśleli o gokartach. Ja na pewno miałbym większy talent i już dawno zostałbym MŚ ale nie miałem wsparcia rodzinnych sponsorów więc nie miałem karta. No i taki Kubica jeździ i ledwo jeden wyścig wygrał :) Paydriver:)
Dae, 21.10.2010 21:44[!]
@ paolo

Również z Tobą się zgodzę, jednak zróbmy rozróżnienie w tym co piszesz.
Po pierwsze Kierowcy którzy posiadają talent (Alonso, Schumacher, Hamilton i kilku innych) udowodnili swoją postawą, że warto być "naszytym" na ich kombinezonie.
Każdemu należy się szansa, ale czy za cenę pieniędzy? Nick Heidfeld pomimo tego że ma doświadczenie i jest dość względnym kierowcą musi szukać znowu, bo kasa. Hulkenberg niczego ciekawego nie pokazał, ale może stracić kokpit na rzecz kasy.

Artur Kubica poświecił wszystko dla wyciągnięcia syna ponad przeciętność. To się nazywa miłość, bo w tamtych czasach skombinować i dać radę to naprawdę wielki szacunek.

Za dużo tego do opisywania i wniosek jest jeden. Kasa rządzi światem. Tylko nieliczne przypadki pokazują, że talent i osobowość mogą wydźwignąć Ciebie ponad przeciętność.

Jestem altruistą w pewnym sensie tego znaczenia, ponieważ pragnę aby inni zachowywali się w stosunku do mnie tak jak ja zachowuję się w stosunku do nich. Postrzegam świat inaczej, a raczej jak bym chciał żeby on wyglądal.
JordanF1, 22.10.2010 14:05[!]
Chętnie bym go zobaczył...ehh stare dobre czasy 2005 duet Monteiro-Karthikeyan...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca