F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

FIA wprowadzi zmiany na torze Yeongam przed sobotą

Ponadto kierowcy nie będą musieli respektować białej linii oddzielającej wjazd do boksów od toru.
Michał Roszczyn, 22 pa?dziernika 2010, zmieniony 22.10.2010 15:03, wyświetlenia: 4241<< | lista | T- | T+ | >>
FIA planuje przed jutrzejszym treningiem na torze Yeongam wprowadzić zmiany w zakręcie numer 16, wobec którego swoje wątpliwości zgłosili niektórzy kierowcy.

Zmodyfikowany ma zostać krawężnik po wewnętrznej stronie zakrętu, ponieważ jego nierówność powodowała częste dobijanie bolidów do ziemi. Położenie nowego krawężnika poskutkuje gorszymi czasami okrążeń. Ponadto cofnięta zostanie ściana po prawej stronie wyjścia z zakrętu, choć inżynierzy jeszcze nie zdecydowali, na jak daleko idące zmiany mogą sobie pozwolić.

Na koniec informacja, która z pewnością ucieszy kierowców narzekających na wjazd do boksów. Mianowicie FIA rozważa poinformować jutro zawodników o tym, że nie będą oni musieli respektować białej linii oddzielającej wjazd od reszty toru. Dzięki temu zjeżdżający kierowcy mogliby pokonać ten odcinek z większą prędkością, unikając w ten sposób blokowania bolidów jadących z tyłu.

Aktualizacja

Zmianom poddany zostanie także ostatni zakręt – numer 18 – który był powszechnie ścinany przez kierowców w trakcie dzisiejszych treningów, co powodowało nanoszenie brudu i kamieni na tor. Nowy krawężnik będzie niższy od wierzchołka zakrętu, zniechęcając tym samym zawodników od widzianych dzisiaj praktyk. Wskutek tej modyfikacji, kierowcy będą musieli być ostrożniejsi także na wyjściu z zakrętu numer 17, pokonując go nieco ciaśniej. FIA zgodziła się również, by dzisiejszej nocy przeprowadzić dokładnie czyszczenie nawierzchni toru z naniesionego przez bolidy kurzu.

Źródło: AdamCooperF1.com, Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.05.2024  Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe
06.05.2024  Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem
06.05.2024  Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania
06.05.2024  Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami
04.05.2024  Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami
Tagi:
Yeongam
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gangster, 22.10.2010 14:16[!]
A na jakim torze respektują białą linie wjazdu do pitlane?
Na jednym torze przejeżdżają przez krawężnik oddzielający pillane od toru, na innym wjeżdżają walcząc z partnerem zespołowym lub jadą pod prąd aby wjechać do boksów.
akkim, 22.10.2010 14:29[!]
Wszak wiadomo, że projekt zawsze zniesie wszystko,
życie dopiero barwą kreśli widowisko,
teraz prowizorka za rok przebudują
i Herman wraz z Bandem znów zainkasują.

P.S. up >>> nie wszędzie.
mbg, 22.10.2010 14:37[!]
Gangster>> na każdym. Oczywiście jeśli chodzi o linie od strony toru. Najlepsze było jak w Kanadzie Borowczyk z Maurycym zastanawiali się dlaczego wszyscy ścinają linię na wyjeździe z boksów i kiedy w końcu dostaną karę. Z tym że w Kanadzie lewą linię przy wyjeździe z boksów można przekroczyć, natomiast nie tą z prawej od strony toru. Przez takie głupie konwersacje przestałem oglądać F1 w Polsacie.
Gangster, 22.10.2010 16:03[!]
@mbq
Tak??
To dlaczego Ferdek lub HAM nie dostali kary za ignorowanie tej linii w chinach. Lub Vetel za zjazd do boksów po tarce oddzielającej zjazdy od toru na Węgrzech. Nie wspominając o notorycznym łamaniu tej linii pod Barceloną.
kubakuba1990, 22.10.2010 16:28[!]
Zgadzam się z Gangsterem. Wszędzie respektowana jest linia przy wyjeździe, natomiast przy wjeździe do pit lane jest pełna dowolność.
mbg, 22.10.2010 16:38[!]
sorry ale na wjazdy nie zwróciłem uwagi. Sugerowałem się wyjazdami.

EDIT: w sumie to chyba zależy od toru czy dają kary z przekroczenie linii. bo w takiej Valencji by to pomgło i to sporo, a na Węgrzech na tych tarkach można urwać zawieszenie. ważne jest coś czy zyskujesz na tym.
barteks, 22.10.2010 17:21[!]
Po przeczytaniu tytułu newsa myślałem, że chodzi o zmianę kierunku jazdy ;-) Coś o tym wspominał Horner na konferencji prasowej...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca