F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Awans Kubicy na piąte miejsce drugiego dnia Rallye du Var

Polak dwukrotnie zajął czwarte miejsce na rozegranych dzisiaj pięciu odcinkach specjalnych.
Marek Roczniak, 27 listopada 2010, wyświetlenia: 6267<< | lista | T- | T+ | >>
Robert Kubica i pilotujący go Jakub Gerber awansowali w sobotę na piąte miejsce w łącznej klasyfikacji Rallye du Var, zajmując między innymi dwukrotnie czwarte miejsce na rozegranych dzisiaj pięciu odcinkach specjalnych. Polska załoga jadąca Renault Clio S1600 traci cztery minuty do lidera rajdu Cedrica Roberta w aucie klasy WRC.

Na pierwszym sobotnim oesie (SS4) – Gonfaron, 14 km – Kubica zanotował najgorszy dotychczas wynik w Rallye du Var, plasując się na ósmej pozycji, ale w generalce był po nim nadal szósty, aczkolwiek Stephane Sarrazin (uczestnik jednego grand prix w 1999 roku z Minardi) w mocniejszym aucie zbliżył się do niego na mniej niż jedną sekundę. Tak czy inaczej Robert był zadowolony: „To dobry odcinek. Droga była nierówna”.

Piąty odcinek – Bormes les Mimosas, 10 km – przyniósł z kolei powtórzenie najlepszego wyniku Kubicy z tego rajdu, a więc piątej pozycji, od której Polska załoga rozpoczęła wczoraj tegoroczną edycję Rallye du Var. Sarrazin przeskoczył co prawda w końcu kierowcę Renault, ale problemy dwóch innych załóg (Pierre Roche i Jean-Sebastien Vigion) spowodowały, że de facto Kubica awansował w klasyfikacji generalnej na piąte miejsce. „Na końcowych dwóch kilometrach padał śnieg i było bardzo ślisko” – podsumował piąty oes.

Sprawy szły w coraz lepszym kierunku i pierwszą sobotnią pętlę Kubica ukończył uzyskaniem czwartego czasu na 8-kilometrowym Le Canadel (SS6), wyprzedzając między innymi Sebastiena Ogiera i Bryana Bouffiera. „To był bardzo skomplikowany odcinek. Spróbuję dobrze dobrać opony na następny oes, ale nie będzie to łatwe” – powiedział Robert. Udało się dobrze dobrać opony i na 32-kilometrowym Vidauban (SS7) Polak powtórzył czwarty wynik: „Wybraliśmy z przodu slicki, z tyłu intermediate. To była dobra opcja”.

Sobotnią rywalizację kończył najdłuższy odcinek specjalny w rajdzie – Collobrieres (przejeżdżany w sumie trzykrotnie, po jednym razie każdego dnia). Kubica zajął na nim piąte miejsce i takie też miejsce utrzymał w klasyfikacji generalnej po zakończeniu drugiego dnia. Przed Polakiem znajdują się tylko Cedric Robert (Peugeot 307 WRC), Brice Tirabassi (Subaru Impreza S14 WRC), Bryan Bouffier (Peugeot 207 S2000) i Stephane Sarrazin (także 207 S2000). Jutro do rozegrania są trzy ostatnie oesy, a rywalizacja rozpoczyna się już o godzinie siódmej rano.

Pierwsza dziesiątka po drugim dniu rajdu
P.Załoga Nar. Samochód Czas/strata 
1.Cedric Robert/Mathieu Duval Peugeot 307 WRC 1:39.39,3 
2.Brice Tirabassi/Eric Clement Subaru Impreza S14 WRC +1.22,1 
3.Bryan Bouffier/Xavier Panseri Peugeot 207 S2000 +2.40,4 
4.Stephane Sarrazin/Jacques-Julien Renucci Peugeot 207 S2000 +3.05,4 
5.Robert Kubica/Jakub Gerber Renault Clio S1600 +4.07,5 
6.Emmanuel Guigou/David Marty Renault Clio R3 Maxi +5.49,9 
7.Sebastien Ogier/Julien Ingrassia Citroen DS3 R3 +6.06,6 
8.Clement Dub/Bernard Delpuech Fiat Punto Abarth S2000 +6.52,0 
9.Gilles Nantet/Rene Bellevile Porsche 997 GT3 +7.53,4 
10.Eric Mauffrey/Gaëtan Houssin Renault Clio R3 Maxi +8.38,4 

Źródło: autoklub.pl
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.12.2018  Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally
30.12.2015  Dakar 2016 - prezentacja samochodów
09.07.2015  Hyundai stworzy i20 w specyfikacji R5
23.04.2015  Rajd Argentyny: shakedown dla Ogiera i Meeke'a
18.01.2015  Sonik wygrywa, Hołowczyc na podium w Rajdzie Dakar
Tagi:
Kubica R.
Rajdy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
nij0, 27.11.2010 17:34[!]
Brawo :)
LowR, 27.11.2010 17:50[!]
dobrze że mamy tego chłopaka
SoBcZaK, 27.11.2010 18:18[!]
same francuzy...
AleQ, 27.11.2010 18:41[!]
Takie przeciwieństwo MP. Na starcie prawie sami Polacy a wygrywa z nimi Francuz (Bouffier) :) Ale wynik Roberta naprawdę wyśmienity .
nugal, 27.11.2010 19:57[!]
miszczu
xdomino996, 27.11.2010 20:09[!]
Brawo i to w słabszym samochodzie lecz niech trzyma sie F1 najpierw tam powinnien mistrza zdobyc moze z Renault tego nikt nie wie
ir3n3usz, 27.11.2010 20:28[!]
On jest wielki! Mam nadzieje, że zacznie regularnie startować w Polsce. Na pewno rajdy zyskałyby jeszcze większej popularności i może wreszcie ludzie zaczną odróżniać rajdy od wyścigów hehehe
akkim, 27.11.2010 22:29[!]
Doginaj Robciu, doginaj aż im zbledną miny,
byleś szczęśliwie dojechał na swe urodziny,
bo Ci na facebooku suprajsa szykują,
i wszystkie życzenia od nas wydrukują.

Ale żeby tak za słodko nie było od razu,
to streszczać się każą, urwać w pół wyrazu,
i żeby pożyczyć w sposób oryginalny,
to szans raczej nie ma - wynik życzeń marny.
Sgt Pepper, 27.11.2010 22:34[!]
Najfajniejsze w rajdach jest to że tutaj czynnik ludzki ma dużo większe znaczenie niż w F1. W formule są zmieniające się ciągle przepisy, luki i naciąganie tychże przepisów, polityka, potężni sponsorzy stojący za kiepskimi kierowcami etc. Owszem, F1 to królowa sportów, ale trzeba przyznać że ze sportem wspólnego zaczyna mieć mniej, mniej, coraz mniej... To niepokojący trend, trwający już od paru lat. Ot, taka mała dygresja... :) A Robert tradycyjnie, tam gdzie mógł pokazać swoje umiejętności, a nie przewagę technologiczną auta- pokazał co miał najlepszego. Gratulacje.
SirKamil, 28.11.2010 00:41[!]
Rewelacja. Prawdziwy multitalent. Nadludzkie wyczucie przyczepności zawsze i wszędzie.
zawias, 28.11.2010 02:13[!]
Straszny wstyd dla wszystkich z wyższych klas.
wnerwiona, 28.11.2010 07:58[!]
Robert wygrał OS !!
i jeszcze jeden !!
Sgt Pepper, 28.11.2010 08:49[!]
No i właśnie to jest to czego brakuje mnie w F1- prawdziwy sport, bez naginania przepisów, szukania sponsorów na siłę, polityki, i takich tam. Czyste ściganie. Widać kto umie jeździć. Kubica dzisiaj pozamiatał wszystko Renówką 1600. Brawo.

Zobaczcie na wyniki trzeciego OS...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca