F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wybrane wypowiedzi po pierwszym dniu testów (7)

Vettel, Alonso, Kobayashi, Pietrow, Schumacher, Barrichello, Rosberg.
G. Filiks/Ł. Godula, 1 lutego 2011, wyświetlenia: 7719<< | lista | T- | T+ | >>
Sebastian Vettel (Red Bull, P1): „Dziś było dobrze i komfortowo czułem się w bolidzie, cieszyłem się jazdą. To był dla większości z nas pierwszy dzień i mamy przed sobą długą drogę testowania, a potem sezon z wieloma wyścigami – 20 – tak więc sytuacja może się zmienić. Dziś wykonaliśmy tylko pierwszy krok, lecz nie mieliśmy żadnych problemów i możemy być dumni z tego, co osiągnęliśmy do tej pory”.

(Grzegorz Filiks)
 
Fernando Alonso (Ferrari, P5): „Jest dobrze, bez niespodzianek. Najważniejszą rzeczą na tych testach jest zrobienie jak największego przebiegu, by nauczyć się bolidu i zgromadzić wiele danych, które trafią do Maranello. Dzisiejszy dzień był pozytywny, bez problemów mechanicznych, co jest optymistyczne. Bawiliśmy się nowymi urządzeniami, KERS itd. i przyzwyczajaliśmy się do tego systemu. Później tylko opony – niszczą się mocno i nie są zbyt wytrzymałe na chwilę obecną. Jesteśmy też bardzo ograniczeni ilością opon, więc musisz utrzymać jeden komplet opon na cały poranek, a później jeden na połowę popołudnia i jeden na koniec. Ciężko jest wprowadzać poprawki w ustawieniach, które by odpowiadały na chwilę obecną”.

(Łukasz Godula)
 
Kamui Kobayashi (Sauber, P6): „To był dzień polegający trochę na rozwiązywaniu problemów, ponieważ musieliśmy sprawdzić te wszystkie nowe systemy i uporządkować sprawy. Niemniej jednak to nie stanowi żadnego kłopotu, bo po prostu trzeba przez to przejść. Bądź co bądź ze względu na wspomnianą pracę z nowymi urządzeniami nie mieliśmy czasu na jazdę badającą osiągi. Przyczepność nowych opon spadała dosyć szybko. Można poprawić ten aspekt pracując nad ustawieniem bolidu, ale przez wspomniane przyczyny nie mieliśmy na to czasu. Tak czy owak będziemy kontynuowali naukę”.

(Grzegorz Filiks)
 
Witalij Pietrow (Renault, P8): „Wspaniale jest powrócić do pracy przed nowym sezonem i wypróbować R31 po raz pierwszy. To nie był perfekcyjny dzień, ponieważ doświadczyliśmy pewnych problemów mechanicznych (hamulce) i straciliśmy nieco czasu, więc nie pokonaliśmy dużej liczby okrążeń. Mimo to zdołaliśmy sprawdzić wiele systemów bolidu, co było dla nas ważne i wygląda na to, że wszystko działa właściwie. Po raz pierwszy wypróbowałem KERS i przyzwyczajenie się do niego zajęło mi chwilę, ponieważ oczywistym jest dla kierowcy, iż w tym roku podczas jazdy będziemy dość zajęci. Również sprawdziłem opony Pirelli, jednak ciężko było mi zebrać dużo informacji, bo nie naciskaliśmy zbyt mocno i głównie wykonywaliśmy okrążenia wyjazdowe i zjazdowe”.

(Grzegorz Filiks)
 
Michael Schumacher (Mercedes, P9): „Zawsze tak jest i tym razem pierwszy wyjazd nowym bolidem na tor był bardzo wyjątkowy, niesamowicie cieszyłem się z jazdy, pomimo że mogłem wykonać tylko kilka okrążeń. Można to podsumować w ten sposób: interesująco, ale krótko! Dzisiaj chodziło głównie o sprawdzenie paru systemów i już czekam na kolejne kilometry do pokonania. Bądź co bądź, jestem bardzo zadowolony po dzisiejszym uruchomieniu naszego nowego dziecka i nie mogę się doczekać startu sezonu”.

(Grzegorz Filiks)
 
Rubens Barrichello (Williams, P11): „Nie mogłem doczekać się powrotu do kokpitu. Niestety rano straciliśmy sporo czasu, tak więc próbowaliśmy nadrobić straty po południu. Wykonaliśmy kilka dobrych okrążeń i długich przejazdów. Jest zbyt wcześnie na ocenę naszych osiągów, ale teraz spędzimy czas nad próbą lepszego zrozumienia auta”.

(Grzegorz Filiks)
 
Nico Rosberg (Mercedes, P13): „Dobrą rzeczą jest to, że czułem się w kokpicie komfortowo jak w domu od samego początku. Ciężko opisać pierwsze ważenia, ponieważ przeszliśmy na nowe opony Pirelli, jednak odczucia były bardzo dobre. Czuło się jakby lepszy bolid ogólnie i dobrze będzie mieć jutro pełny dzień testów, by wykonać prawdziwy postęp”.

(Łukasz Godula)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Banditto, 01.02.2011 19:14[!]
Maraz, 01.02.2011 19:17[!]
Litości, nie wstawiajcie filmików gdzie popadnie, pod newsem nie mającym z nimi nic wspólnego.
six1, 01.02.2011 19:26[!]
Ja chętnie ob lukam jakieś filmiki z testów :)
Banditto, 01.02.2011 19:27[!]
Jak Ci nie pasuje to skasuj albo przenieś do innego newsa i nie biadol. Poza tym jak nie ma nic wspólnego? Gdy pojawi się tu wypowiedź kogoś z LRGP to już będzie miało coś wspólnego? Może najpierw obejrzałbyś film, a potem komentował? Litości... ;)
Maraz, 01.02.2011 19:34[!]
Co będzie miał wspólnego filmik z prezentacji z wypowiedzią po testach? W regulaminie wyraźnie pisze, że "pisanie nic nie wnoszących lub nie związanych z danym tematem wypowiedzi" jest niedozwolone. Masz tego nie robić, koniec kropka. Następnym razem usunę i otrzymasz ostrzeżenie.
Endrju Szopen, 01.02.2011 20:05[!]
Czyli oficjalnie Renault miało problem z hamulcami, a nie ze swoim 'niewidzialnym' wydechem. Chyba fani zespołu mogą odetchnąć z ulgą ;)
distinto, 01.02.2011 20:05[!]
"nie naciskaliśmy zbyt mocno" - to pewnie odgórny rozkaz, co to by było rozwalił jedyny samochód pierwszego dnia testów. W ogóle to Red Bull i Ferrari świetnie rozpoczęło testy, nowy bolid i wszystko cyka, tak trzymać!
seba_d, 01.02.2011 20:16[!]
z tym nie naciskaniem zbyt mocno zgadzam się z @distinto
czy czasem pierwsze testy R31 miały być bez KERS?
jpslotus72, 01.02.2011 20:58[!]
Normalny, roboczy dzień...

Na razie jesteśmy w fazie analogicznej do pierwszego, piątkowego treningu w czasie wyścigowego weekendu - jeśli ktoś z jego wyników wyciąga daleko idące wnioski co do układu sił, to w kwalifikacjach - a tym bardziej w samym wyścigu - czeka go surowa weryfikacja...

Tak jak w piątkowym treningu nikt się jeszcze na poważnie nie ściga, tak też w przedsezonowych testach, a szczególnie na samym ich początku, nie ma mowy o "piłowaniu" czasów i realnej próbie sił. Teraz jest czas "czarnej roboty", żeby móc błyszczeć wtedy, kiedy przyjdzie na to właściwa pora. Nie ma więc się czym na razie ekscytować - w każdym razie nie różnicą w osiągniętych dzisiaj czasach (bo i "czarna robota" może być ekscytująca dla kogoś, kogo kręci praca w garażu i ta techniczna dłubanina).
zdun, 01.02.2011 21:09[!]
z renault-em będzie grubo w tym roku,
mówię wam, komar nie kuca mucha nie siada,
wygląda bardziej na horneta niż rok wcześniej
francorchamps, 01.02.2011 22:04[!]
Maraz @

Luzik! Kolega napisał tylko że warto oglądnąć i ja się z nim zgadzam że warto..

A czy ma coś wspólnego...? Pewnie "coś" tam ma :)

Najważniejsze że zezon startuje za 39 dni!!!!!!!!
adilos, 01.02.2011 22:12[!]
Poczekajmy do czwartku ( 3 dzień testów ) napewno uda sie Robertowi przejechać szybkie okrążenie z małą ilością paliwa choć z pewnością już jutro zrobi miazgę z Pietruchą :)) Pamietajmy też o tym, że to jest początek testów na których bada sie nowy bolid i sprawdza sie zarówno nowinki (KERS, ruchome skrzydło) jak i opony Pirelli które narazie szybko sie zużywają natomiast w późniejszej fazie kierowcy dopiero zaczną cisnąć szybkie okrążenia. Co do przyszłości bolidu R31 niemam wątpliwości, że będzie bardzo mocny juz na pierwszym wyścigu ale jak to mowi Robert poczekajmy i nie dmuchajmy w balonik.
Lolkoski, 01.02.2011 22:36[!]
W wypowiedzi Rosberga jest w drugim zdaniu ważenia a chyba powinno wrażenia
distinto, 01.02.2011 22:49[!]
Zapomnijcie o tym, że w tej serii testów w Walencji zobaczycie jakieś miarodajne wyniki, czy jak to adilos ujął "szybkie okrążenie z małą ilością paliwa". Dopiero na testach w Bahrajnie można będzie bardzo nieśmiało przypuszczać kto gdzie jest.
jpslotus72, 01.02.2011 23:13[!]
@gnt3c
-wiem, że wyłożyłem sprawę nieco łopatologicznie, ale jeśli przejrzysz komentarze do newsów związanych z testami, to znajdziesz i takich, którzy na podstawie kilku pierwszych próbnych okrążeń już rozdają miejsca na podium... Więc sięgnąłem do elementarza. Może tylko za bardzo się rozgadałem - dlatego skróciłem poprzedni wpis, usuwając największe banały.
A teraz trochę "złota", o którym piszesz: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
Adakar, 02.02.2011 07:58[!]
pierwsze testy to wiadomo, prawdziwe shakedowny dla nowych maszyn i mają prawo się psuć (od tego sa testy)

Jednak przy tak ograniczonej ilości testów, sandbaging, przestaje mieć rację bytu. Tutaj trzeba od 1 dnia skupić się na swojej przedsezonowej pracy. Tyle w temacie.
gnt3c, 02.02.2011 08:57[!]
@jpslotus72 - przepraszam za sarkazm mojej poprzedniej wypowiedzi. Wszystkiego dobrego.
mlechowicz, 02.02.2011 09:47[!]
Nico Rosberg ma dom wielkości kokpicie ? :)))
jpslotus72, 02.02.2011 10:54[!]
@gnt3c
niema problema :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca