F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Testy w Walencji dzień 2/3: Ferrari wysuwa się przed RBR

Trzecim najszybszym z nowych bolidów było dzisiaj Renault R31 prowadzone przez Kubicę.
M. Roczniak/P. Bogucki, 2 lutego 2011, zmieniony 02.02.2011 19:19, wyświetlenia: 11392<< | lista | T- | T+ | >>
Ferrari znalazło w środę odpowiedź na dotychczasowe tempo Red Bulla i drugiego dnia testów w Walencji najlepszym czasem przejazdu jednego okrążenia mógł pochwalić się Fernando Alonso. Hiszpan wykręcił za kierownicą F150 1:13,307, poprawiając wczorajsze osiągnięcie Sebastiana Vettela o ponad 0,4 sekundy.

Alonso najlepszy czas dnia uzyskał w okolicy godziny trzynastej, łącznie przejeżdżając dzisiaj 108 okrążeń na torze Ricardo Tormo, tak więc Ferrari może być zadowolone nie tylko z początkowego tempa swojego nowego samochodu, ale i również z jego niezawodności.

Jutro Hiszpana zastąpi jego kolega zespołowy Felipe Massa, a tymczasem Vettel już dzisiaj po południu przekazał kierownicę RB7 w ręce drugiego kierowcy Red Bulla – Marka Webbera, wcześniej przejeżdżając 43 okrążenia. Webber zdołał dzisiaj jedynie wykonać rozgrzewkę przed swoją jutrzejszą całodniową jazdą i zaliczył tylko 17 kółek bez pogoni za dobrymi czasami, zajmując na koniec dnia 14 miejsce.

Najbardziej pracowitym uczestnikiem dzisiejszych testów był Paul di Resta z Force India, przejeżdżając za kierownicą zeszłorocznego bolidu VJM03 111 okrążeń. Szkot uplasował się na trzeciej pozycji, tuż przed innym kierowcą także korzystającym z zeszłorocznego samochodu – Lewisem Hamiltonem z McLarena. Tymczasem trzecim najszybszym z nowych bolidów było dzisiaj Renault R31 prowadzone przez Roberta Kubicę. Polak zamknął pierwszą piątkę, tracąc niewiele ponad sekundę do Alonso, a jego dorobek wyniósł ponad sto okrążeń, tak więc po wczorajszych problemach Witalija Pietrowa było już znacznie lepiej z niezawodnością.

Hindus Narain Karthikeyan znalazł się na zaskakującej szóstej pozycji (później okazało się, że był to błędny czas) w samochodzie Hispania Racing z 2010 roku, wyprzedzając Nico Rosberga, który miał bardziej produktywny dzień niż wczoraj w swoim nowym Mercedesie. Heikki Kovalainen wyjechał nowym Lotusem T128 na pierwsze kółko, jednak dzień testów dla Fina nie był zbyt pracowity ze względu na problemy ze wspomaganiem w samochodzie.

Udało się mu przejechać tylko 15 okrążeń i zakończył dzisiejsze testy na ostatnim miejscu w tabeli, jednak był podbudowany tym, jak zachowuje się samochód. „W porównaniu do zeszłorocznego uczucia z Jerez, jest kompletnie inaczej” – stwierdził Heikki. „W poprzednim roku po Jerez wiedziałem, że mamy sporo do zrobienia w każdym obszarze, jednak teraz cały pakiet dobrze się spisuje”. Lotus wyśle dziś wieczorem drogą powietrzną układ wspomagania do fabryki, a jutro ponowi testy.

Podczas dzisiejszych testów pojawiły się w sumie cztery czerwone flagi, pierwszą z nich spowodowało zatrzymanie się Rubensa Barrichello godzinę po rozpoczęciu sesji. Kolejne incydenty to piruet w wykonaniu di Resty o 10:30 oraz pozostawienie przez Rosberga samochodu dotkniętego jakimś problemem około 14:00. Ostatnią czerwoną flagę dnia spowodował Sebastien Buemi, którego Toro Rosso zatrzymało się na torze na chwilę przed zakończeniem sesji.

Pogoda
Temperatura powietrza: 6-18°C
Temperatura toru: 6-22°C
Sucho i słonecznie przez cały dzień

Aktualizacja: W wynikach podanych później przez serwis pomiaru czasu TSL-Timing.com Karthikeyan znalazł się na 14 pozycji z czasem 1:17,769 zamiast 1:14,472.

Testy grupowe w Walencji, dzień 2/3 - 02.02.2011, Ricardo Tormo - 4,005 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Fernando AlonsoFerrari 150° Italia1:13,307--108432,540
2. Sebastian VettelRed Bull Renault RB71:13,6140,3070,30743172,215
3. Paul di RestaForce India Mercedes VJM031:13,8440,5370,230111444,555
4. Lewis HamiltonMcLaren Mercedes MP4-251:14,3531,0460,50983332,415
5. Robert KubicaLotus Renault GP R311:14,4121,1050,059104416,520
6. Nico RosbergMercedes GP W021:14,6451,3380,23369276,345
7. Timo GlockVirgin Cosworth VR-011:15,4082,1010,76334136,170
8. Rubens BarrichelloWilliams Cosworth FW331:16,0232,7160,61550200,250
9. Sergio PerezSauber Ferrari C301:16,1982,8910,17542168,210
10. Pastor MaldonadoWilliams Cosworth FW331:16,2662,9590,06829116,145
11. Sebastien BuemiToro Rosso Ferrari STR61:16,3593,0520,09346184,230
12. Jaime AlguersuariToro Rosso Ferrari STR61:16,4743,1670,11564256,320
13. Mark WebberRed Bull Renault RB71:17,3654,0580,8911768,085
14. Narain KarthikeyanHRT Cosworth F1101:17,7694,4620,40480320,400
15. Heikki KovalainenTeam Lotus Renault T1281:20,6497,3422,8801560,075
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/3, 2/3, 3/3
Zdjęcia z testu  |  Kalendarz testów

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Kubica R.
Testy
Ricardo Tormo

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
General, 02.02.2011 22:32[!]
A, sorry, pomylilo mi sie - chodzilo oczywiscie o podwojny dyfuzor:)
Campeon, 02.02.2011 22:40[!]
Podwójny dyfuzor odkryto niemal natychmiast w Brawnie, Toyocie i Williamsie. Jeżeli chodzi o FEE (ten wydech), to ktoś z padoku powiedział, że będzie go łatwiej, a co za tym idzie - szybciej, skopiować aniżeli kanał F.
jaszczur, 03.02.2011 00:00[!]
a moze mi ktos powiedziec dlaczego bolid Kubka jest na 16 zdjeciu taki pochlapany zielona farba?


ok juz wiem :) doczytalem
FAster92, 03.02.2011 12:34[!]
W centrum testowym zakładka poprawić czas ALONSO nie 1:11:407 tylko 1:11:307 !!!
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca