F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wybrane wypowiedzi po trzecim dniu testów (7)

Kubica, Webber, Massa, Maldonado, Perez, Schumacher, Buemi.
Filiks/Szmidt/Roszczyn/Maraz, 3 lutego 2011, wyświetlenia: 8770<< | lista | T- | T+ | >>
Robert Kubica (Renault, P1): „Myślę, że można podzielić ten dzień na dwie części, ponieważ rano mieliśmy pewne problemy (z elektryką) i zdołaliśmy wykonać prawdziwy przejazd dopiero o godzinie 1.30 po południu. Jednakże gdy już uporaliśmy się z kłopotami, to udało się nam trochę popracować nad ustawieniami i wypróbować opony. Mimo to ze względu na wspomniane poranne problemy nie przejechaliśmy założonej liczby okrążeń, ale lepiej mieć kłopoty z niezawodnością bolidu na testach, niż gdy udamy się na pierwszy wyścig sezonu do Bahrajnu”.

(Grzegorz Filiks)
 
Mark Webber (Red Bull, P4): „To był mój pierwszy dobry dzień dłuższych przejazdów w nowym samochodzie, więc dużo się nauczyliśmy. Jest kilka szybkich bolidów, lecz był to dla nas dobry koniec testów. Mieliśmy dobry pierwszy i trzeci dzień, jednak drugi nie był zbyt produktywny, choć ogólnie zespół wykonał piekielnie dobrą robotę – przywieźć tu bolid na pierwszy dzień testów i wykonać całą tę pracę od samego początku, to imponujące”.

(Igor Szmidt)
 
Felipe Massa (Ferrari, P5): „Mieliśmy problem z samego rana, kiedy wyjechałem na bardzo zużytym komplecie opon. Niezbyt miło było przerwać jazdę tuż przed rozpoczęciem prawdziwej pracy, niemniej odczuliśmy ulgę w momencie, gdy okazało się, że to nic poważnego. Niestety straciłem dużo czasu i po południu próbowałem to nadrobić i wczuć się w nowy samochód. Myślę, że wyraźny stopień degradacji ogumienia jest pozytywnym aspektem pod kątem widowiska. Szkoda, że nie zdołałem przejechać większej ilości okrążeń, ale moje odczucie są podobne do tych z Abu Zabi, nawet jeśli tym razem siedziałem za kierownicą zupełnie innego bolidu. Według mnie nie trzeba wprowadzać zbyt wielu zmian i myślę, że Pirelli zmierza w dobrym kierunku. Nie korzystaliśmy tutaj z najtwardszej mieszanki opon, ponieważ ten tor nie jest najodpowiedniejszy do tego: kiedy już przetestujemy tę mieszankę, to wówczas możliwe będzie wydanie rzetelniejszej ich oceny”.

(Michał Roszczyn)
 
Pastor Maldonado (Williams, P7): „Czuję się teraz znacznie pewniej w samochodzie, używając zarówno systemu KERS, jak i ruchomego tylnego skrzydła. Współpraca z zespołem również przebiega coraz lepiej i razem rozwijamy samochód zarówno na dłuższych, jak i krótkich przejazdach. Moje odczucia są coraz lepsze z każdym kolejnym wyjazdem na tor”.

(Marek Roczniak)
 
Sergio Perez (Sauber, P8): „Jestem bardzo zadowolony z przebiegu dzisiejszych wydarzeń. To był długi dzień, podczas którego zdobyłem wiele wiedzy odnośnie systemów bolidu, również sam zespół zebrał sporo informacji. Będziemy kontynuowali ciężką pracę, by iść naprzód – zarówno ja jako kierowca, jak i cała ekipa, oczywiście w odniesieniu do samochodu. Już teraz nie mogę się doczekać następnych testów w Jerez i ponownego wypróbowania C30”.

(Grzegorz Filiks)
 
Michael Schumacher (Mercedes, P9): „Byliśmy w stanie zrobić wiele cennych kilometrów i był to pozytywny dzień. Jestem z tego zadowolony oraz z tego, jak zachowywał się bolid. Ponownie powtarzam, co jest raczej oczywiste, że nie jest to nasz ostateczny samochód na nadchodzący sezon, jednak wiele elementów okazało się już znaczącym krokiem naprzód. Czułem się całkiem komfortowo w aucie już po niedługim czasie i zdałem sobie sprawę z tego, jak bardzo tęskniłem za jazdą od listopada. Przed nami dużo pracy i ten tydzień pokazał nam, na czym powinniśmy skoncentrować nasze wysiłki. Nie mogę doczekać się wyjazdu do Jerez”.

(Igor Szmidt)
 
Sebastien Buemi (Toro Rosso, P10): „Kolejny interesujący dzień, mój pierwszy pełny w nowym samochodzie. Miałem jasny pogląd na wszystkie trzy mieszanki opon Pirelli, od średnich po supermiękkie. Używałem systemu KERS przez cały dzień i nie mieliśmy z nim żadnych problemów. Pierwsze trzy dni testów nowego bolidu były produktywne i teraz musimy przygotować się do poczynienia postępu w Jerez w przyszłym tygodniu”.

(Igor Szmidt)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Kubica R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
francorchamps, 03.02.2011 19:26[!]
pieczołowicie ukrywają to z czym był problem...
Loxley, 03.02.2011 19:39[!]
Mercedes coś za często przypomina jak to ich bolid jeszcze nie jest ostatecznym.
adilos, 03.02.2011 19:49[!]
Jak zawsze Robert bez podniety :) mimo tego że pokazali tak naprawde 80% potencjału jeszcze było troche paliwa w baku a i tak nikt na etapie testów nie wcyiąga sowjego królika z kapelusza. Świetnie Robert !
k2., 03.02.2011 20:14[!]
@up podziel się z nami wzorem jakim to policzyłeś
scanner, 03.02.2011 20:16[!]
Może i ja się nie znam, ale żaden bolid nie jest nigdy ostateczny- przecież nawet na ostatni wyścig sezonu przywożą coś nowego, a z wyścigu na wyścig zmieniają się chociażby pakiety aero, wiec może Schumi by przestał mydlić wszystkim oczy?
jpslotus72, 03.02.2011 20:31[!]
"mieliśmy pewne problemy (z elektryką)" - ciągle przepalały się żarówki w kierunkowskazach... ;)
akkim, 03.02.2011 20:58[!]
W zasadzie każdy z nas już wiedzieć powinien,
"nie ulegać sączącej się tu popelinie",
mogą tu nawtykać kitu jak do pieca koksu,
prawda i tak zostanie zawsze w tych trzech ścianach boksu.
jaszczur, 03.02.2011 22:46[!]
@up wycieraczki nie działały i szyberdach nie chciał się domknąć :D
Huckleberry, 04.02.2011 17:26[!]
"trochę popracować nad ustawieniami" przy tym P1 brzmi na miarę Raikkonena ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca