F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Button: Polecenia zespołowe nie odegrają dużej roli w 2011

"Mam nadzieję, że zespoły pozwolą kierowcom ścigać się na równi".
Mariusz Karolak, 7 lutego 2011, wyświetlenia: 1784<< | lista | T- | T+ | >>
Jenson Button powiedział w piątek, że jego zdaniem zalegalizowane przez FIA polecenia zespołowe raczej nie popsują przyszłej walki o mistrzostwo.

„Nie wydaje mi się, aby polecenia zespołowe były stosowane już w początkowej fazie sezonu” – przyznał Anglik podczas prezentacji nowego McLarena w Berlinie. „Naprawdę nie sądzę, by tak było. Myślę, że zespoły zdadzą sobie sprawę z tego, że lepiej jest mieć dwóch kierowców, niż jednego”.

„Aby ustawić dobrze bolid potrzebnych jest dwóch doświadczonych kierowców. Jeśli włożysz wszystkie jajka do jednego koszyka, drugi kierowca raczej nie będzie chciał podzielić się z tobą swoimi uwagami, czyż nie? On nie będzie wówczas skłonny do tego, by cisnąć ile się da. Nie będzie się dobrze kwalifikował i nie będzie zajmował dobrych miejsc w wyścigach”.

„Jeśli zarządzałbym zespołem to wolałbym, aby obydwaj kierowcy byli na równi, bo wówczas każdy ciśnie i tym samym wywiera presję na partnera. Mam nadzieję, że zespoły pozwolą kierowcom ścigać się na równi. Robimy wiele, aby dostać się do Formuły 1 i ciężko walczymy w niższych kategoriach wyścigów i kiedy już tu trafiamy powinniśmy być traktowani uczciwie” – dodał 31-latek.

Źródło: deccanherald.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.01.2024  Button rozbawiony nową nazwą zespołu z Faenzy
27.09.2023  Jota Porsche potwierdza rozmowy z Vettelem ws. startu w Le Mans
04.05.2023  Button: Hamilton nie zamierza odchodzić z F1
03.03.2023  Norris: Nie żałuję przedłużenia kontraktu z McLarenem
01.11.2022  Button: Mam wątpliwości, czy Ricciardo zdoła wrócić w sezonie 2024
Tagi:
Button J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
MinetaUrPIQUET, 07.02.2011 12:27[!]
Felipe się pewnie pod tą wypowiedzią podpisuje rękami i nogami ;) Oni w tej kwesti są w bardzo nieciekawym położeniu.. a szkoda.
IceMan11, 07.02.2011 12:35[!]
Kogo masz na myśli mówiąc "ONI"?
MinetaUrPIQUET, 07.02.2011 12:36[!]
Jensona i Felipe. Trochę mi powyższy komentarz nie wyszedł ale już nie będę edytował ;)
Kid, 07.02.2011 12:38[!]
Głupie gadanie, przecież niż nie zastosuje poleceń zespołowych na początku sezony tylko dopiero w sytuacji gdy jeden kierowca będzie miał znacznie większe szanse na tytuł lub drugi kierowca nie będzie ich miał.
Rada dla Felipe i Jensona jest prosta: regularnie pokonywać Fernando i Lewisa w kwalifikacjach i wyścigach (zwłaszcza w wyścigach), wtedy nikt nie zastosuje przeciwko nim poleceń zespołowych. Narzekają bo doskonale wiedzą, że w perspektywie całego sezonu odpowiednio Alonso i Hamilton są od nich szybsi, równiej jeżdżą czy jak to nazwać.
jpslotus72, 07.02.2011 14:31[!]
To nie jest takie proste - F1, niestety, to nie tylko zwykłe, sportowe ściganie. Wielką rolę odgrywają pieniądze - czyli sponsorzy. Niektórzy ze sponsorów wspierają po prostu markę zespołu, niezależnie od tego, który z kierowców w nim dominuje - ale są też tacy, którzy przychodzą dla konkretnego kierowcy lub wraz z konkretnym kierowcą i (w zależności od siły swojego wkładu) mogą naciskać na faworyzowanie swojego "pupila". Nie dotyczy to oczywiście McLarena - ale inni mogą mieć taki problem. TO może być skutecznym środkiem w takim faworyzowaniu.
"drugi kierowca raczej nie będzie chciał podzielić się z tobą swoimi uwagami" - taki np. Alonso raczej nie potrzebuje uwag Massy...
"On nie będzie wówczas skłonny do tego, by cisnąć ile się da. Nie będzie się dobrze kwalifikował i nie będzie zajmował dobrych miejsc w wyścigach." - a w końcu za co zespół mu płaci (niemałe pieniądze)? Na miejsce "kapryśnych" czeka długa kolejka kandydatów do F1, którzy wykonają każde TO, byleby tylko dostać szansę ścigania...

Jest jeszcze strona wizerunku zespołu - którego takie oczywiste stosowanie TO nie poprawia... Dlatego zacząłem od tego, że to wszystko nie jest takie proste...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca