F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Relacja z trzeciego dnia testów w Jerez (zakończona)

Wiadomość była automatycznie aktualizowana co kilka minut.
Grzegorz Filiks, Piotr Bogucki, 12 lutego 2011, wyświetlenia: 114131<< | lista | T- | T+ | >>
Testy grupowe w Andaluzji, dzień 3/4 - 12.02.2011, Jerez - 4,428 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Nick HeidfeldLotus Renault GP R311:20,361--86380,808
2. Fernando AlonsoFerrari 150° Italia1:20,4930,1320,132131580,068
3. Michael SchumacherMercedes GP W021:21,0540,6930,561114504,792
4. Lewis HamiltonMcLaren Mercedes MP4-261:21,0990,7380,04536159,408
5. Kamui KobayashiSauber Ferrari C301:21,2420,8810,14384371,952
6. Sebastian VettelRed Bull Renault RB71:21,5741,2130,33298433,944
7. Sebastien BuemiToro Rosso Ferrari STR61:21,6811,3200,10792407,376
8. Heikki KovalainenTeam Lotus Renault T1281:21,7111,3500,03061270,108
9. Rubens BarrichelloWilliams Cosworth FW331:22,2271,8660,51699438,372
10. Paul di RestaForce India Mercedes VJM041:22,9452,5840,71864283,392
11. Jerome D'AmbrosioVirgin Cosworth MVR-021:25,4715,1102,52672318,816
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/4, 2/4, 3/4, 4/4
Zdjęcia z testu  |  Kalendarz testów


17:00 Flaga w szachownicę. Kierowcy zjeżdżają do boksów, my tymczasem możemy już teraz powiedzieć, że Heidfeld będzie pierwszą opcją do zastąpienia Roberta Kubicy w fotelu głównego kierowcy zespołu Renault. Do zobaczenia jutro!

16:59 Hamilton, Schumacher, Barrichello i Heidfeld wyskakują z alei serwisowej po ostatnie łupy. Na sekundy przed flagą w szachownicę dołącza do nich Vettel.

16:58 Mamy zieloną flagę na ostatnie okrążenie toru.

16:55 Czyżby to był koniec testów na dziś?

16:51 Kovalainen poprawił swój czas na 1:21,711 w momencie gdy pojawiała się czerwona flaga.

16:50 Wygląda na to, że Buemi zatrzymał się na pechowym 9 zakręcie.

16:49 I znów mamy czerwoną flagę.

16:47 Heidfeld kończy piąte okrążenie przejazdu z czasami w okolicach 1:23. Na tylnej części bocznych osłon Renault umieściło też farbę aero w celu uwidocznienia przepływu powietrza przed tylnymi oponami.

16:45 Dość późne plany Renault: „Nick jest na przydługawym przejeździe. Najprawdopodobniej jego ostatni tego dnia”. Tymczasem Alonso wykręca czasy na poziomie 1:24 na swoim 17 kółku przejazdu dwukrotnie przerywanego przez czerwone flagi.

16:41 Hamilton wykręca 1:22,139 i od razu wraca do garażu McLarena. 20 minut do końca sesji testowej.

16:39 Sygnały dochodzące z padoku w Jerez mówią, że Senna wciąż jest w planach Renault na jutro.

16:37 Zielona flaga i Alonso od razu powraca do swojego przejazdu. Dołączają do niego Buemi, Schumacher, Hamilton i Heidfeld.

16:35 Ciężarówka zmierza już w stronę boksów. Force India opowiada za pośrednictwem Twittera: „Z Paulem w porządku. Zbadamy przyczyny problemów z hamulcami dziś w nocy i naprawimy na jutro”.

16:27 Te ostatnie dwie flagi trochę zamieszały w szykach Ferrari i Fernando Alonso. Force India natomiast usprawiedliwia di Restę: „Wycieczka poza tor w wykonaniu Paula – mamy problemy z hamulcami przez cały dzień i wypadł na 9 zakręcie”.

16:24 Samochód wyjechał dość daleko, jednak nie dotknął ściany.

16:22 Znów czerwona flaga – tym razem di Resta stracił panowanie nad swoim samochodem. VJM04 znajduje się w żwirze na zewnątrz zakrętu nr 9, który jest pierwszym z prawostronnych łuków przed szykaną.

16:21 Di Resta, Vettel i Schumacher wyjeżdżają na 40 minut przed zakończeniem sesji. Barrichello tymczasem nie notuje szczególnie szybkich czasów w Williamsie – ostatnie jego przejazdy to wyniki bliskie 1:30.

16:18 Alonso najwyraźniej kontynuuje przejazd sprzed wywieszenia czerwonej flagi. Kręci czasy na poziomie niskich 1:24 – dość konsekwentne tempo w porównaniu z poprzednim wyjazdem.

16:13 Do trzech samochodów na torze dołącza Kovalainen w nowym T128. Alonso tymczasem wykręca dwa czasy w granicach 1:23. Hiszpan pokonuje jednocześnie swoje 116 okrążenie, co jest wynikiem osiągniętym przez Massę wczorajszego dnia.

16:09 Alonso wyjeżdża z boksów jako pierwszy, za nim podążają Barrichello w Williamsie i Buemi w Toro Rosso.

16:08 Sesja wznowiona.

16:02 To będzie krótka interwencja – ciężarówka już jest na miejscu, a droga do boksów to tylko zjazd w dół. Najwyraźniej samochód Kobayashiego nagle przestał pracować.

15:59 Wygląda na to, że przerwę ponownie spowodował Kobayashi, który pojechał prosto na szykanie i zatrzymał swojego Saubera. C30 stoi w nieużywanym miejscu toru, podczas gdy porządkowi zmierzają na miejsce w celu zabrania samochodu do garażów.

15:55 Czerwona flaga na torze. To dopiero druga przerwa w ciągu dnia – pierwsza była spowodowana przez Kobayashiego w pierwszej godzinie testów.

15:54 Hamilton wraca do garażu McLarena, a Alonso sprawia frajdę lokalnym fanom wykonując dziś mnóstwo okrążeń. W tym momencie wykręcił 1:24 i rozpoczął 108 okrążenie dnia.

15:52 Niektórzy kierowcy się 'nudzą' i robią między innymi takie zdjęcia: link

15:49 Zbliżamy się do ostatniej godziny testów, tymczasem Hamilton i Alonso wyjeżdżają na tor. Dołącza do nich następnie Paul di Resta.

15:45 Co ciekawe, Heidfeld kontynuuje swój przejazd i jest już na siódmym okrążeniu. Tempo spadło jednak aż o trzy sekundy i jego ostatnie kółko to 1:24,083.

15:43 Pogoda na torze – jest ciepło i słonecznie, spora różnica względem zeszłorocznych, deszczowych testów. Prognozy przewidują jednak kilka chmurek na jutro.

15:40  Niemiec co prawda nie pobił najlepszego czasu w ostatnim sektorze, jednak to wystarczyło, by pokazał na co go stać w walce o miejsce po kontuzjowanym Robercie. Tymczasem Vettel jest już na 14 okrążeniu, a czasy nie wzrastają powyżej 1:23.

15:38 ...i wykręca najlepszy czas dnia – 1:20,361. Renault pokazuje pazury.

15:37 Heidfeld z najszybszymi dwoma pierwszymi sektorami...

15:35 Po kilku wolnych kółkach Vettel naciska i notuje czasy na poziomie 1:22. Rywale będą przyglądać się tym okrążeniom bardzo uważnie, jednak tylko Red Bull wie ile tak naprawdę jest paliwa na pokładzie RB7.

15:33 Hamilton powraca na tor w McLarenie. Brytyjczyk wykręca mocne 1:21,099 i wskakuje na czwarte miejsce w tabeli. Najwyraźniej zespół trenuje przejazdy kwalifikacyjne z niskim poziomem paliwa. Czy na tyle stać MP4-26? Nie należy oczywiście zapominać, że to dość wczesny etap testów z nowym podwoziem brytyjskiej ekipy.

15:29 Alonso kończy swój najdłuższy przejazd dnia z 19 okrążeniami na koncie. Poza kilkoma słabszymi okrążeniami jego tempo utrzymywało się w okolicach 1:26 na ostatnich kółkach, wygląda więc na to, że Ferrari dobrze zachowuje się z danym obciążeniem i oponami.

15:26 Kobayashi wykonuje już szóste okrążenie w swoim Sauberze – porusza się w czasie 1:25 na okrążenie.

15:22 Przejazd Hamiltona trwał bardzo krótko – to było tylko jedno mierzone okrążenie i Brytyjczyk jest już z powrotem w boksach. Alonso natomiast jest na 16 okrążeniu przejazdu i przekracza granicę 100 okrążeń – nowe Ferrari przejechało już w Jerez ponad 300 okrążeń!

15:19 Hamilton wykręca piąty w tym momencie czas – 1:21,373, natomiast Schumacher zjeżdża po 18 okrążeniach dla Mercedesa, rozpoczynając na poziomie 1:24,490, by następnie zwolnić do 1:27,728.

15:16 Na torze robi się więcej ruchu – Vettel i D'Ambrosio wyjeżdżają z boksów. Tymczasem Heidfeld podkreśla swoją chęć jazdy dla Lotus Renault za pomocą drugiego najszybszego czasu dnia – 1:20,942. Są to jednak tylko krótkie przejazdy – pozostaje pytanie, czy Renault uda się wykonać też te dłuższe.

15:13 Alonso ma sposób na swoich rywali – używa regulowanego tylnego skrzydła na prostych. Barrichello mimo wszystko jednak wyprzedza Hiszpana.

15:11 Barrichello przez ostatnich kilka okrążeń podąża zaraz za Alonso. Pierwszy raz mamy sytuację, w której samochody tak długo jadą zaraz obok siebie.

15:08 Alonso i Schumacher wciąż nabijają kilometry na torze utrzymując się w czasach na poziomie 1:25. Po sporej przerwie Vettel także wyłania się z garażu w swoim RB7.

15:07 Dla Brytyjczyka był to jednak tylko przejazd instalacyjny – zapewne zespół sprawdza działanie samochodu.

15:02  Hamilton w końcu wyjeżdża z garażu McLarena. MP4-26 stał w nim przez niemal dwie godziny.

15:00 Schumacher jest już w okolicach niskich 1:25, jest to jednak znacznie lepsze tempo w porównaniu z jego poprzednimi wyjazdami. Najwyraźniej Niemiec korzysta z innych opon, bądź też jedzie z innym obciążeniem paliwem.

14:57 Alonso na chwilę zagląda do boksów Ferrari i już powraca na tor. Kobayashi także dołącza do akcji.

14:56 Buemi szuka miejsca na torze i musi odpuścić, gdyż przed sobą zastaje Mercedesa z Schumacherem za kierownicą, który jedzie czwarte kółko swojego przejazdu z czasami w okolicach 1:24.

14:50 Alonso kończy swój długi przejazd na 13 okrążeniu z najlepszym czasem 1:26,437, a najgorszym na ostatnim kółku – 1:29,156.

14:46 Paul di Resta wykonuje krótki przejazd i zjeżdża do boksów Force India.

14:43 Heidfeld jest na czwartym kółku swojego krótkiego przejazdu i wykręca czasy na poziomie 1:22, zbliżając się jednocześnie do cięższego Alonso. Hiszpan jest na 10 okrążeniu i jego opony Pirelli zaczynają się zużywać – wykręca czasy na poziomie wysokiego 1:27.

14:41 Buemi wraca do alei serwisowej po tym, jak nie udaje mu się zyskać pozycji na prostej start-meta w pojedynku przeciwko zdeterminowanemu Alonso.

14:38 ...i Niemiec poprawia się – z czasem 1:21,270 ląduje na czwartym miejscu w tabeli. Barrichello także przesuwa się w górę klasyfikacji – wykręca 1:22,227. To o 1,2 sekundy szybciej, niż wczorajszy najlepszy wynik Pietrowa.

14:35 Heidfeld powraca na tor – Renault wykonuje na razie krótkie i średnie przejazdy.

14:33 Buemi od razu poprawia swój czas na 1:21,681. Schumacher zjeżdża natomiast po pokonaniu 12 okrążeń – kończy przejazd z czasem 1:29,9.

14:32 Buemi i Kobayashi dołączają do Schumachera i Alonso.

14:27 Kierowca Virgin wraca do boksów kończąc swój przejazd na 15 okrążeniach z czasami wzrastającymi do 1:29. Jego miejsce na torze zajmuje witany owacjami Alonso w Ferrari.

14:21 Schumacher jest już na swoim czwartym okrążeniu przejazdu. Czasy stabilnie na poziomie 1:26. Heidfeld zjeżdża tymczasem do boksów i zostawia na torze Schumachera, Barrichello i D'Ambrosio.

14:18 Barrichello trzeci raz próbuje swojego szczęścia z naprawionym KERS. Za chwilę wykona 40 okrążenie dnia w FW33.

14:15 D'Ambrosio wciąż na torze, kręci kolejne kółka i jego tempo ciągle delikatnie spada do poziomu wysokich 1:28.

14:12 Heidfeld od razu przyciska i wykręca czasy na poziomie 1:21,8, tylko kilka setnych gorzej od swojego najlepszego czasu. Na tor wyjeżdżają także Buemi i Schumacher.

14:10 McLaren może i niewiele jeździ, ale z pewnością zbiera sporo danych, gdy faktycznie jest na torze, dzięki takim urządzeniom na samochodzie – link.

14:08 R31 z Heidfeldem na pokładzie wyłania się z boksów. Dołącza on do D'Ambrosio, który wciąż jest na torze – ma już na koncie 10 okrążeń i czasy w okolicach 1:28.

14:07 Okazuje się, że McLaren ma problemy z częściami zamiennymi, stąd trochę dłużej trwają przerwy w związku z naprawą elementów samochodu.

14:05 Heidfeld zrobił sobie krótką przerwę na lunch, podczas gdy zespół pracował przy samochodzie.

14:04 Alonso kończy swój długi przejazd po 16 kółkach na bardzo wyrównanym poziomie w okolicach 1:27.

14:02 D'Ambrosio także wykonuje okrążenia w swoim MVR-02, jego pięć ostatnich kółek było w granicach 1:27. Na ostatnich okrążeniach zbliżył się do niego Barrichello, teraz Brazylijczyk odpuszcza i robi sobie miejsce.

13:59 Alonso jest już na 13 okrążeniu swojego przejazdu z bardzo regularnymi czasami na poziomie 1:26, jednak w tym momencie spadł do niskich 1:27. Barrichello również jest na torze i robi swoje czwarte okrążenie – jego czasy to wysokie 1:24.

13:55 AUTOSPORT donosi: „Kilka małych problemów u Renault podczas dzisiejszych testów, jednak planują jeszcze dłuższe przejazdy dla Heidfelda na popołudnie”.

13:53 Barrichello po raz drugi wyjeżdża z boksów po porannych problemach z KERS.

13:51 Wygląda na to, że Karun Chandhok będzie musiał jeszcze poczekać na szansę jazdy dla Lotusa: „Z powrotem na lotnisku Seville w drodze do Anglii... Zmiana w programie, więc żadnych jazd w tym tygodniu. Wielki korek kibiców Fernando na torze!”

13:50 D'Ambrosio dołącza do Alonso na torze.

13:49 Osiem okrążeń Heidfelda wykonane było ze średnim czasem 1:23,6, natomiast Schumacher wykonał 14 okrążeń ze średnim 1:27,8, jednak na koniec przejazdu wykręcił aż 1:32.

13:46 Japończyk zjeżdża do boksów po 5 okrążeniach ze średnimi czasami na poziomie 1:23,9. Za nim zjeżdżają Heidfeld i Schumacher.

13:44 Tempo Schumachera spadło do 1:28, Kobayashi kręci niskie 1:24, Alonso średnie 1:26, a Heidfeld wysokie 1:22.

13:43 Alonso przejechał przez aleję serwisową i powrócił na tor. Barrichello w międzyczasie powrócił do akcji – najwyraźniej Williams naprawił system KERS na pokładzie samochodu.

13:41 Spoglądamy na tor: Schumacher, który chyba jeździ ze sporym ładunkiem paliwa – rozpoczął okrążenia w okolicach 1:26, teraz jest na poziomie 1:27. Heidfeld tymczasem powrócił do średnich 1:22.

13:38 W Mercedesie tymczasem wciąż puste żołądki: „Michael ciągle robi kółka na torze...nadal nie ma przerwy na lunch!” Zespół Force India odkłada jednocześnie swoje narzędzia i idzie na zasłużony posiłek.

13:37 Wygląda na to, że zespoły kończą przerwy na lunch. Z boksów wyłaniają się Alonso i Kobayashi.

13:33 Jakby w odpowiedzi na zapewnienia Pietrowa – Heidfeld wyjeżdża z boksów Renault.

13:30 Pietrow uspokaja za pomocą swojego Twittera: „Wszystko idzie zgodnie z planem. Nie musicie się niepokoić :)”. Na torze tymczasem wciąż tylko Schumacher, który wykręcił dwa czasy na poziomie 1:26,5.

13:26 Schumacher jest już sam na torze – Kobayashi zjechał po pięciu okrążeniach przejazdu, w którym trzymał się w granicach 1:24,7 i 1:25,2.

13:23 Schumacher wyjeżdża na tor w swoim Mercedesie.

13:20 Di Resta kończy swój krótki, 3-okrążeniowy przejazd z czasami 1:24 i jednym 1:28. Na torze osamotniony Kobayashi, kręcący średnie i wysokie 1:24.

13:16 Kobayashi wyjeżdża na tor i dołącza do di Resty, który kręci czasy w okolicach 1:24.

13:15 Hamilton odpoczywa na następnym kółku i wykręca 1:28,8, a następnie schodzi do 1:22,5. W tym momencie zjeżdża jednak do alei serwisowej.

13:12 Ponowne problemy z KERS uniemożliwiają na razie Barrichello przejechanie więcej niż 27 kółek. Heidfeld natomiast przejechał ich w nowym Renault o jedno oczko mniej.

13:11 Hamilton ustanawia swoje najszybsze okrążenie i ląduje na 5 pozycji z czasem 1:21,584

13:10 Di Resta i Hamilton opuszczają swoich mechaników.

13:07 Niemiec, mający jak na razie na swoim koncie najwięcej przejechanych kilometrów, po 5 okrążeniach zjechał do boksów.

13:05 Vettel ciągle jest sam na torze. Pierwsze kółka rozpoczął w czasie 1:22,5, potem tempo spadło do 1,24.

12:58 Vettel po raz kolejny rusza do akcji.

12:58 D'Ambrosio zakończył pierwszy długi przejazd dzisiejszego dnia. Belg pokonał 19 okrążeń i osiągnął średni czas 1:30,273. Tempo niezbyt dobre, ale opony pozostawały w niezłym stanie – to mogła być częściowa symulacja wyścigu.

12:56 Di Resta i Vettel także w garażach, więc tor jest teraz pusty.

12:54 Hamilton zjeżdża do boksów, ale podczas zatrzymywania z jego przednich hamulców wydobywa się sporo dymu.

12:52 Heikki Kovalainen: „Mam lunch, zadziwiające, jak wielu ludzi przybyło dziś do Jerez. Czuje się, jakby to było prawdziwe grand prix”.

12:50 Hamilton zjeżdża do mechaników, którzy zmieniają kąt nachylenia przedniego skrzydła w jego bolidzie, po czym znów wyjeżdża na tor. Z kolei di Resta poprawia swój najlepszy rezultat na 1:22,945.

12:48 Di Resta także rusza na tor.

12:47 Vettel poprawia się jeszcze na 1:21,574. W międzyczasie wreszcie Hamilton opuszcza swój garaż.

12:44 Mistrz świata ucina nieco ponad 0,01s ze swojego najlepszego czasu. Jego rezultat to 1:21,671.

12:40 Vettel opuszcza mechaników Red Bulla.

12:36 D'Ambrosio ma teraz cały tor dla siebie.

12:35 Mercedes wrócił do boksów.

12:33 D'Ambrosio jedzie już siódme kółko z rzędu. Pierwsze wykonał w czasie 1:32, teraz jego wyniki wahają się w granicach 1:29,5. W międzyczasie Schumacher poprawia się na 1:21,054.

12:32 Podczas tych testów nie ma oficjalnej przerwy obiadowej, ale w godzinach południowych tor i tak staje się nieco pusty. Schumacher jednak chyba zamierza odpocząć później, bo właśnie wyjechał z alei serwisowej.

12:31 Nawet Mercedes przyznaje, że dziś fanów w Jerez nie brakuje. Oto wpis z oficjalnego Twittera zespołu: „Słyszeliśmy, że jednemu dziennikarzowi zmierzającemu na tor przejechanie 8 km zajęło 1,5 godziny. Są tutaj tysiące kibiców...”

12:29 Zresztą zobaczcie sami: link

12:25 Dzisiaj w Jerez naprawdę wielkie tłumy, które przyszły zobaczyć w akcji Alonso. Hiszpan razem z d'Ambrosio obecnie przebywa na torze. Podczas przejazdu wicemistrza świata na trybunach słychać gromkie okrzyki fanów.

12:20 Niemiec następnie osiąga czas 1:21,8, po czym zjeżdża do boksów.

12:17 Nowy najlepszy czas 7-krotnego mistrza świata – 1:21,442, ale to nie winduje go w klasyfikacji.

12:15 Schumi dołącza do Hiszpana.

12:12 Wiadomość od Barrichello: „Właśnie miałem problem z systemem KERS w moim bolidzie. Czekam, by znów wyjechać z garażu”. Tymczasem Alonso opuszcza swoich mechaników.

12:10 Buemi i Di Resta wyruszają z alei serwisowej.

12:08 Vettel po 15 kółkach również zjeżdża, więc tor zostaje pusty.

12:04 Obaj wrócili do swoich mechaników.

12:01 Buemi i Schumacher dołączają do aktualnego mistrza świata.

11:57 Obecnie na torze tylko Vettel, jeżdżący w okolicach nieco poniżej 1:23.

11:54 McLaren być może ma jakieś problemy, ponieważ Hamilton przejechał na razie tylko 12 okrążeń i nie wyjechał z garażu już od ponad godziny. W międzyczasie Alonso jeszcze poprawia się na 1:20,493, powiększając tym samym przewagę nad resztą stawki.

11:50 Vettel wykręca swój jak dotychczas najlepszy czas – 1:21,685 – to 4 rezultat dnia i co ciekawe równy najlepszemu osiągnięciu Schumachera co do tysięcznej sekundy.

11:50 Kovalainen jednak rezygnuje i zjeżdża do boksów.

11:49 Schumacher i Vettel również ruszają na tor.

11:47 Alonso po 3 okrążeniach zjechał z toru, na którym obecnie przebywają tylko Buemi, Kovalainen i Di Resta. Ostatnia wymieniona dwójka jedzie tuż za sobą. Czyżby była szansa na przetestowanie ruchomego tylnego skrzydła?

11:45 Na razie nie wiadomo, jakiej mieszanki używał Hiszpan, ponieważ Pirelli jeszcze nie ujawniło, w jaki sposób będzie oznaczało różne typy ogumienia.

11:42 Kolejne czasy Alonso podczas tego przejazdu to 1:21,813 i 1:22,342 – wygląda na to, że opony w jego bolidzie powoli się zużywają.

11:40 Alonso ku uciesze fanów ustanawia najlepszy dziś czas – 1:20,996.

11:37 Heidfeld kontynuuje przyzwyczajanie się do nowego bolidu odwiedzając aleję serwisową i ćwicząc starty. Teraz wyjechał tuż za Alonso.

11:33 Vettel w akcji: link

11:32 Heidfeld wraca na tor w jakże ważnym dla siebie dniu.

11:30 Vettel w końcu przejechał okrążenie pomiarowe po paru kółkach przejechanych przez pit-lane.

11:30 Godzinna przerwa była spowodowana problemami technicznymi, które jednak już się nie powtórzą. Przepraszamy!

11:29 Buemi wyjechał z alei serwisowej, przećwiczył start i wjechał na tor.

11:26 Pogoda w Jerez jest dzisiaj naprawdę dobra. Świeci Słońce i tor cały czas się rozgrzewa. W tej chwili jego temperatura wynosi 25.6 stopnia Celsjusza.

11:24 Vettel wyjeżdża na tor.

11:23 W tej chwili na torze jedynie Kobayashi, który kręci czas w okolicach 1:22.

11:21 Heidfeld kończy swój 5-okrążeniowy przejazd z bardzo wolnym czasem ostatniego okrążenia. Niemiec był uwikłany w manewr wyprzedzania Buemiego.

11:18 Jednak nie. Był to tylko krótki przejazd i czerwone Ferrari z powrotem w boksach.

11:17 Kolejne okrążenie Hiszpana blisko 1:21. Zobaczymy czy Fernando utrzyma to tempo na kolejnych okrążeniach.

11:15 Alonso ustanawia najlepszy dzisiaj czas nieuchronnie zbliżając się do granicy 1:21.

11:13 Przepraszamy za chwilowy brak aktualizacji, jednak nastąpiły pewne komplikacje. Mamy nadzieję, że od tej pory wszystko będzie na bieżąco. Wracając do testów Nick Heidfeld złamał barierę 1 minuty i 22 sekund i jest teraz na piątym miejscu. Tymczasem na torze zrobił się spory ruch w tej chwili jeżdżą Alonso, Buemi, Di Resta i D'Ambrosio

10:15 Kobayashi przepuszcza Schumachera w zakręcie nr 2, a Kovalainen winduje Team Lotus na 5 miejsce w tabeli.

10:13 Heidfeld osiąga 1:24,591.

10:08 Pierwsze okrążenie pomiarowe Vettela – 1:26,858. Z kolei Alonso poprawia się na 1:23,321, Heidfeld na 1:24,774, a Buemi na 1:22,302.

10:06 Alonso osiąga 1:23,6, a Kobayashi po wcześniejszych przygodach wraca na tor.

10:02 Pierwsze okrążenie pomiarowe Heidfelda – 1:29,574. Przy okazji jeszcze jedno zdjęcie jego nowego kasku: link

10:01 Schumacher osiąga drugi czas – 1:21,884, a Alonso i Heidfeld opuszczają swoich mechaników.

10:00 Tymczasem Nico Rosberg również przebywa w Jerez, ale na sesji zdjęciowej: link

09:58 Schumacher po wyjeździe z alei serwisowej wykonał próbny start.

09:55 Jak widać, Renault zdecydowało się odziać Heidfelda: link

09:53 Za kilka minut uruchomimy tablicę z czasami widoczną na górze relacji.

09:52 Force India donosi: „Paul wyskoczył z bolidu, by przeprowadzono kilka zmian w jego ustawieniach”.

09:50 Większość aut zmierza do alei serwisowej, tylko Alonso, Buemi i Barrichello pozostali na torze.

09:48 Hamilton 1:22,0, Barrichello 1:24,4.

09:46 Barrichello i Kovalainen jeżdżą teraz w okolicach 1:25. Alonso jeszcze urwał 0,1s ze swojego najlepszego osiągnięcia.

09:45 Alonso wskakuje na czwarte miejsce z czasem 1:24,6.

09:44 Di Resta poprawia się, a pierwsze pomiarowe okrążenie Alonso to 1:28,147.

09:42 Hamilton osiąga drugi wynik – 1:22,4. Otwierające kółko Barrichello to 1:28,526.

09:39 Kovalainen jeszcze nieco poprawia swój rezultat, w międzyczasie di Resta wykręca czas 1:26,508.

09:38 Fin osiąga 1:26,552.

09:35 Testowy plan Kovalainena na dziś: „Wykonywanie dłuższych przejazdów, mających na celu poznanie opon i praca nad ustawieniami”.

09:34 Zielona flaga, kierowcy powoli ruszają z boksów.

09:31 Laweta z autem Kobayashiego już zmierza do boksów.

09:30 A oto Nick Heidfeld i Renault R31 w pełnej krasie: link Jak wam się podoba jego kask?

09:28 Kobayashi najwyraźniej przesadził ze zbliżaniem się do krawędzi toru i po prostu jego auto stanęło, nie wykonując przy tym żadnego obrotu, co jest częste w takich przypadkach.

09:27 Bolid ekipy Sauber chyba zatrzymał się na wewnętrznej stronie zakrętu.

09:23 Kobayashi poprawił się jeszcze na 1:21,2, ale chwilę potem spowodował wywieszenie czerwonej flagi!

09:22 Buemi osiąga 1:25.778, tymczasem Kobayashi schodzi do 1:22,016.

09:20 Kobayashi jako pierwszy melduje się na tablicy z czasami. Jego rezultat to 1:28,627.

09:19 Dzisiejszy poranek w Jerez wypełniła mgła, ale teraz tor już jest 'czysty', a szarość widać tylko nad horyzontem. Zresztą zobaczcie sami: link

09:17 Barrichello pokonał okrążenie instalacyjne, tak więc ma już to za sobą cała dzisiejsza stawka.

09:16 Trybuny są o wiele bardziej wypełnione, niż wczoraj. Kibice zaczynają śpiewać Alonso.

09:15 Zachęcamy do komentowania wydarzeń na torze bezpośrednio pod newsem!

09:10 Jednak nie, Schumi zjeżdża do alei serwisowej...

09:10 Srebrny Mercedes jedzie drugie okrążenie, może będziemy mieć pierwszy wynik na tablicy z czasami.

09:08 Wszyscy po swoich okrążeniach instalacyjnych wrócili do garażu, ale na tor po raz pierwszy dziś wyjechał Michael Schumacher.

09:07 Wiadomość z Twittera zespołu Force India: „Paul donosi, że tarki są wilgotne, a tor się 'świeci' w miejscach, gdzie wczesnym rankiem zalegała mgła”.

09:05 Z garażu wyruszają również Hamilton, Alonso, Kobayashi i Vettel.

09:04 No i w końcu mamy okrążenie instalacyjne Nicka Heidfelda za kółkiem Renault R31.

09:03 Pierwszymi gośćmi na torze wyjeżdżający z boksów Kovalainen, Buemi, a następnie d'Ambrosio.

09:00 Witamy w relacji z trzeciego dnia przedsezonowych testów w Jerez. Dzisiaj największym wydarzeniem dla lokalnej publiczności będzie z pewnością pojawienie się na torze Fernando Alonso, który przejmie stery bolidu Ferrari od Felipe Massy. Jednak dla międzynarodowych fanów najbardziej interesujący będzie występ Nicka Heidfelda, który powraca do F1 w barwach ekipy Lotus Renault GP zastępując kontuzjowanego Roberta Kubicę.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 5 6 Odśwież T- T+
bigos95, 12.02.2011 17:18[!]
Wspaniałe jest R31 ! Za to RBR raczej będzie miało ciężki sezon :)
rentonB, 12.02.2011 17:23[!]
Chyba sobie kpisz, RB7 zmiazdzy konkurencje w tym sezonie.
dymson, 12.02.2011 17:28[!]
ciekawe kto jakie ma rezerwy
mbwrobel, 12.02.2011 17:31[!]
Stawiajcie u bookmachera wszystkie pieniądze na Red Bulla, bo @rentonB twierdzi, że RB7 będzie mocny :-D.
Seraf0227, 12.02.2011 17:33[!]
W jednych sprawach jesteście takimi pesymistami, że to aż przeraża, a w innych takimi optymistami, że to jest aż nieprawdopodobne :D
Speedster, 12.02.2011 17:43[!]
Nooo, dobry drajwer, nie musi byc wybitny, plus R31 = pozycje w czołowce. Renault wraca do gry.
testauto, 12.02.2011 17:47[!]
Jakby na to nie patrzeć, testy czy nie testy to wynik Heidfelda jest imponujący.
marcan, 12.02.2011 17:49[!]
Co za podekscytowanie...To dopiero Jerez jest, 3 dzień testów, do Bahrainu daleko, a niektórzy widzą już Lotus Renault jako lidera mistrzostw.Paranoja. A pamiętacie, że w zeszłym roku Sauber i Toro Rosso w Jerez było szybsze od RedBulla?
prz20, 12.02.2011 17:50[!]
i w ten sposob to nick bedzie na podium na koniec sezonu zamiast kubica:D
Yurek, 12.02.2011 17:56[!]
Marcan mi wyjął wyniki Saubera z zeszłorocznych testów z ust. A pamiętacie, że Piruet i Barrichello wygrywali testy w 2008? O tak, 2008 to był dla obu Brazylijczyków fantastyczny sezon. Testy są tak miarodajne, że ho.
maciejas10, 12.02.2011 18:04[!]
widac ze r31 jest b dobrym bolidem zobaczymy jak jutro pujdzie sennie ale Heidfeld pokazal sie z bardzo dobrej strony i mysle ze r31 bedzie wygrywał w ty roku no i szkoda ze kubicy musi sie cos stac jak jest b dobry bolid no bardzo szkoda oj szkoda ale mysle za jak kubica wruci to wolałbym zeby Heidfeld byl 2 kierowca a pietrov na rezerwowego dac
tomekj, 12.02.2011 18:05[!]
opanujciesie ludzie ciekawe jak jutro kturys z kierowcow RBR lub Ferrari zejdzie z czasem ponizej 1:20s to bedziecie znowu plakac ze LRGP jest do d..y TO SA TYLKO TESTY wiem zaraz bedziecie mowic o BrawnGP ale tobyl jedno razowy wyskok od Hondy budowany przez dwa sezony z podwojnym dyfuzorem gdzie i tak w polowie sezonu RBR ich miazdzyl
six1, 12.02.2011 18:39[!]
Ludzie co wy ćpacie bierzcie mniejsze dawki albo zmienicie dilera.Skąd wy wiecie kto będzie tam a kto będzie siam.To są tylko TESTY i basta.Po trzech wyścigach dopiero będzie coś wiadomego w tym temacie a nie dzisiaj po testach.
MairJ23, 12.02.2011 20:08[!]
spokojnie trzeba poczekac kilka miesiecy zeby sie wypowiadac na temat mistrza - trzeba zobaczyc w jakim miejscu kazda stajnia sie znajduje - wypowiadanie sie teraz to tylko marzenia. Ba nawet wypowiadanie sie za kilka miesiecy to nadal wrozenie z fusow - jeszcze wszystko sie moze zmienic (w polowie sezonu). Pamietamy wspinanie si emclarena w sezonie 2009 i Ferrari w 2010. Jedno jest pewne - Renault pokazuje ze ma potencjal i ze moze sie okazac ze bedziemy obserwowac walke miedzy 5cioma zespolami. McLaren , RBR, Merc (trzeba zobaczyc Rosberga jak bedzie jezdzil), LotusRenault oraz zawsze mocne Ferrari.
Co za tym idzie... sezon zapowiada sie ciekawie - Robert bedzie zly :) ale to sprawi ze bedzie madrzejszy/bardziej zdeterminowany - mam taka nadzieje :)
pozdro
armi, 13.02.2011 00:20[!]
Widzę powszechny trend bagatelizowania testów. I nie rozumiem też tych, którzy twierdzą, że wypowiadanie się teraz, w czasie trwania testów, na temat tego, jaki będzie sezon jest głupie. Otóż nie. Dlaczego? Po sezonie wróci się do tych wypowiedzi i zobaczymy, kto miał rację. :)

@ maciejas10: Proponuję więcej czasu spędzać nad językiem polskim, niż nad klawiaturą komputera. Oczy bolą od czytania tekstu z takimi bykami i bez jakiejkolwiek interpunkcji. Peace.
Strony  •  < 1 2 3 4 5 6 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca