|
|
|
|
|
|
Liuzzi nie zamierza płacić za miejsce w HRT |
"Przypuszczam, że woleliby kierowcę z pieniędzmi, lecz próżno oczekiwać tego po mnie". |
|
•Michał Roszczyn, 23 lutego 2011, wyświetlenia: 2062 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Vitantonio Liuzzi nie jest gotów płacić za miejsce w tegorocznej stawce Formuły 1. Włoch stara się obecnie o fotel wyścigowy w zespole HRT po stracie swojej posady w Force India na rzecz Paula di Resty.
W minionym sezonie ekipa z Murcji preferowała zawodników z wsparciem finansowym sponsorów i sytuacja nie uległa raczej zmianie w tym roku, gdyż Narain Karthikeyan zapewnił sobie miejsce w HRT dzięki pomocy koncernu Tata. Niemniej Liuzzi podkreśla, że nie zamierza płacić za starty w mistrzostwach świata.
„Przypuszczam, że woleliby kierowcę z pieniędzmi, lecz próżno oczekiwać tego po mnie, ponieważ nigdy tego nie robiłem i nie mogę tego zacząć robić teraz. Wnoszę doświadczenie, szybkość i poświęcenie dla teamu – to na pewno. Co do reszty, to pomagałbym ze wszystkich sił znaleźć sponsorów, ale nie mogę sobie pozwolić na wnoszenie pieniędzy w zamian za posadę. Jak zawsze będę dawał z siebie wszystko. Rozmawiają z kilkoma sponsorami i wszystko wygląda dość dobrze, zatem istnieje duża szansa na zwiększenie budżetu i oczywiście rozwój ekipy”.
Zapytany, czy wybrałby rolę kierowcy wyścigowego w HRT zamiast posady testera w bardziej ustabilizowanym teamie, Liuzzi odpowiedział: „To zależy o jaki zespół by chodziło, jak również ważne są wszelkie warunki i perspektywy [na przyszłość]. Obecnie w Formule 1 wszystko jest istotne, wiele spraw zmienia się z miesiąca na miesiąc, więc zobaczymy. Na tę chwilę nic nie jest przesądzone; prowadzimy po prostu pozytywne rozmowy i zobaczymy w najbliższych dniach, co się wydarzy”.
Włoch jest przekonany, że Hispania Racing może być bardziej konkurencyjna w nadchodzącym cyklu grand prix, zakładając że plany związane z nowym samochodem wypalą. „Bardziej konkurencyjni niż w zeszłym roku? Na pewno. Wystarczająco konkurencyjni? Nie jestem pewien. Ta kwestia stoi pod znakiem zapytania, gdyż wszystko dogrywane jest tak późno, nowy bolid zadebiutuje późno i także budżet jest ograniczony. To wszystko ma duże znaczenie, ale z pewnością posiadają oni kilka interesujących pomysłów i jeżeli one wypalą, to będzie w porządku”.
Źródło: en.espnf1.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|