F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Liuzzi nie zamierza płacić za miejsce w HRT

"Przypuszczam, że woleliby kierowcę z pieniędzmi, lecz próżno oczekiwać tego po mnie".
Michał Roszczyn, 23 lutego 2011, wyświetlenia: 2062<< | lista | T- | T+ | >>
Vitantonio Liuzzi nie jest gotów płacić za miejsce w tegorocznej stawce Formuły 1. Włoch stara się obecnie o fotel wyścigowy w zespole HRT po stracie swojej posady w Force India na rzecz Paula di Resty.

W minionym sezonie ekipa z Murcji preferowała zawodników z wsparciem finansowym sponsorów i sytuacja nie uległa raczej zmianie w tym roku, gdyż Narain Karthikeyan zapewnił sobie miejsce w HRT dzięki pomocy koncernu Tata. Niemniej Liuzzi podkreśla, że nie zamierza płacić za starty w mistrzostwach świata.

„Przypuszczam, że woleliby kierowcę z pieniędzmi, lecz próżno oczekiwać tego po mnie, ponieważ nigdy tego nie robiłem i nie mogę tego zacząć robić teraz. Wnoszę doświadczenie, szybkość i poświęcenie dla teamu – to na pewno. Co do reszty, to pomagałbym ze wszystkich sił znaleźć sponsorów, ale nie mogę sobie pozwolić na wnoszenie pieniędzy w zamian za posadę. Jak zawsze będę dawał z siebie wszystko. Rozmawiają z kilkoma sponsorami i wszystko wygląda dość dobrze, zatem istnieje duża szansa na zwiększenie budżetu i oczywiście rozwój ekipy”.

Zapytany, czy wybrałby rolę kierowcy wyścigowego w HRT zamiast posady testera w bardziej ustabilizowanym teamie, Liuzzi odpowiedział: „To zależy o jaki zespół by chodziło, jak również ważne są wszelkie warunki i perspektywy [na przyszłość]. Obecnie w Formule 1 wszystko jest istotne, wiele spraw zmienia się z miesiąca na miesiąc, więc zobaczymy. Na tę chwilę nic nie jest przesądzone; prowadzimy po prostu pozytywne rozmowy i zobaczymy w najbliższych dniach, co się wydarzy”.

Włoch jest przekonany, że Hispania Racing może być bardziej konkurencyjna w nadchodzącym cyklu grand prix, zakładając że plany związane z nowym samochodem wypalą. „Bardziej konkurencyjni niż w zeszłym roku? Na pewno. Wystarczająco konkurencyjni? Nie jestem pewien. Ta kwestia stoi pod znakiem zapytania, gdyż wszystko dogrywane jest tak późno, nowy bolid zadebiutuje późno i także budżet jest ograniczony. To wszystko ma duże znaczenie, ale z pewnością posiadają oni kilka interesujących pomysłów i jeżeli one wypalą, to będzie w porządku”.

Źródło: en.espnf1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.12.2019  Briatore wątpi w przenosiny Hamiltona do Ferrari
27.09.2018  Liuzzi: Giovinazzi musi uczyć się od Raikkonena
08.02.2014  Liuzzi przenosi się do Super Formula i Super GT
14.01.2014  Liuzzi wygrał kartingową imprezę Massy
12.08.2013  Vitantonio Liuzzi zadebiutuje w wyścigach GT
Tagi:
Liuzzi V.
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Hellsbells, 23.02.2011 14:54[!]
Już oczekuje tytułu kolejnego newsa "HRT nie zamierza płacić Liuzziemu za miejsce w swoim zespole". To chyba już koniec jego historii w F1.
Kordas, 23.02.2011 14:58[!]
Zawsze pozostaje opcja jeżdżenia za friko.
arahja, 23.02.2011 15:05[!]
co by nie mówić Vitantonio jest jednym z niewielu kierowców, który po stracie miejsca w stawce potrafił do niej powrócić. Życzę powodzenia, ale nie życzę kokpitu w HRT, żadnemu kierowcy z ambicjami i talentem tego nie życzę :))
jpslotus72, 23.02.2011 15:45[!]
Płacić za możliwość kompromitowania się w tym złomie? To byłaby dosyć perwersyjna przyjemność..
testauto, 23.02.2011 16:54[!]
Niestety ale realia są takie, że ktoś musi jeździć tak kiepskimi bolidami i logiczne jest to, że nie może być na starcie 24-ch bolidów klasy RB, McLaren lub Ferrari. Szkoda Liuzziego, bo nigdy nie mógł pokazać swojej prawdziwej formy a wierzę, ze stać go na więcej. Niestety ale nie znalazł się w odpowiednim miejscu i czasie jak sporo innych kierowców.
mpluta2, 23.02.2011 18:17[!]
I ma rację
gpjano, 24.02.2011 09:02[!]
Vitantonio nigdy mnie nie poruszył swoją jazdą. Sprawdziłem w archiwach.
2005-startuje 4 razy (debiut)
2006-wygrywa z kolegą zespołowym Scotem Speedem, który potem wylatuje z hukiem
2007-Speeda zastępuje Vettel i w 7 startach zdobywa więcej punktów niż Liuzzi w 17 startach!
2008-przerwa
2009-zastępuje Fisichellę i w 5 startach nie zdobywa nawet punkcika a Sutil w 17 startach zdobywa 5 punktów
2010-Liuzzi zdobywa 21 punktów, Sutil 47!!!
Z pewnością jest dobrym kierowcą ale nie jest badrzo dobrym. A teraz są potrzebni bardzo dobrzy kierowcy bo różnice między bolidami są naprawdę niewielkie. Nawet w HRT powinien być ktoś, kto pojedzie bardzo szybko. Im wyżej w klasyfikacji tym większe szanse na sponsorów. Sponsor też chce być widziany jako wspierający dobre bolidy.
NEO86, 23.03.2011 18:34[!]
Nie dziwię mu się. Nikt nie chciałby płacić milionów za jazdę takim szrotem jak HRT
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca