Vitantonio Liuzzi jest w tym momencie w
„trudnej sytuacji kontraktowej” – na miesiąc przed przełożonym na Australię rozpoczęciem sezonu 2011. Takiego zdania jest fiński dziennik
Turun Sanomat, który odnosi się do starań Liuzziego o miejsce w bolidzie
HRT.
Teoretycznie rzecz biorąc 29-latek wciąż jest zakontraktowany przez zespół
Force India, pomimo tego, że stajnia z Silverstone podziękowała za jego usługi w celu zrobienia miejsca dla Paula di Resty.
Dziennik w swoim artykule twierdzi, że Liuzzi wciąż targuje się o rekompensatę pieniężną od swojego dotychczasowego zespołu, jednocześnie jednak negocjując już zupełnie nowy kontrakt z Hispanią.
Artykuł sugeruje, że jeśli były kierowca Red Bulla i Toro Rosso podpisze teraz kontrakt z HRT, to może stracić grunt w negocjacjach z Force India. Jednocześnie jednak, jeśli będzie przedłużał podpisanie umowy z HRT – którzy również szukają kierowcy opłacającego swoje starty – to może się okazać, że nie będzie dla niego żadnej pracy.
Dziennik dodaje też, że jedną z możliwych opcji rozważanych przez HRT jest Christian Klien, który zaimponował w zeszłym roku osiągami podczas wyścigów w Singapurze, Brazylii i Abu Zabi.
Źródło: motorsport.com