F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wystartował Grand Prix Manager 2011

Czas zacząć ustalanie składów zespołów na sezon 2011!
Redakcja, 13 marca 2011, wyświetlenia: 4410<< | lista | T- | T+ | >>
Testy dobiegły końca i początkowe ceny składników zostały właśnie ustalone, zatem już dziś, na dwa tygodnie przed pierwszym wyścigiem sezonu 2011, możemy oficjalnie uruchomić Grand Prix Managera. Najlepsze zespoły w tegorocznej zabawie otrzymają jak zwykle upominki ufundowane przez sklep on-line dla prawdziwych fanów motoryzacji – motofanshop.com.

Ceny na fazę wstępną zabawy – podobnie jak w ubiegłym roku – zostały skorygowane na podstawie wyników testów, ale przy zachowaniu określonych zasad. Tak czy inaczej należy pamiętać, że mogą one odbiegać od faktycznego rozkładu sił, jaki zobaczymy w GP Australii, ale na razie przewidywania można opierać wyłącznie na testach. Wyliczone ceny dają spore pole do popisu i kilka ciekawych opcji, wyłączając jednak możliwość zakupu bolidów dwóch najlepszych zespołów F1 z 2010 roku, które także na testach spisywały się bardzo dobrze. Po trzech wyścigach ceny zostaną już wyliczone na podstawie wyników w sezonie 2011.

Jeśli chodzi o fazę wstępną, to nastąpiła zmiana zasad dotyczących możliwości zresetowania składu. Po zakończeniu tej fazy każdy uczestnik zabawy będzie miał ponownie do wyboru możliwość ustalenia nowego składu zespołu za początkowy budżet ($25 000 000), jeśli nie będzie zadowolony z tego wybranego przed startem sezonu, albo kontynuowania zabawy z dotychczasowym składem i stanem konta. Nowością jest to, że w przypadku wybrania zresetowania składu straci się punkty zdobyte za składniki zespołu w trakcie trzech pierwszych GP (punkty z typowania zostają).

Przypominamy, że przed pierwszym wyścigiem sezonu można dokonywać dowolnych zmian w składzie zespołu, bowiem wymiana składników nie wiąże się z żadną stratą. Jednakże w trakcie sezonu w przypadku zmiany któregoś z elementów zespołu otrzymamy 75% zwrotu obecnej ceny starego elementu w fazie wstępnej, a 50% w głównej fazie zabawy. Na główną fazę przygotowane zostało nowe narzędzie ułatwiające podejmowanie decyzji przy zmianach w składzie zespołu. Jest nim przewidywacz ceny kierowcy po następnym GP. Na stronie z cennikiem wybieramy kierowcę i przewidywane miejsce na starcie oraz na mecie najbliższego wyścigu – po zatwierdzeniu komputer pokaże, jaka byłaby nowa cena kierowcy, gdyby zajął podane miejsca (opcja ta uaktywni się po trzech GP).

Utrzymana została możliwość zezwolenia innym uczestnikom zabawy podejrzenia składu własnego zespołu, przy czym nie aktualnego, ale takiego, jaki miało się trzy wyścigi temu lub wcześniej (dzięki temu aktualny skład będzie wciąż tajemnicą). Oczywiście jeśli ktoś w ogóle nie życzy sobie, aby inni mogli podejrzeć jego stary skład, może wyłączyć odpowiednią opcję w danych założyciela zespołu (domyślnie podgląd jest włączony). Nowością w roku 2011 jest możliwość zobaczenia, które miejsce zajmował dany zespół po każdym GP.

Ostatnia ważna zmiana w GPM w porównaniu do poprzednich lat to usunięcie podziału na aktywne i nieaktywne zespoły. Rozwiązanie to nie przynosiło właściwie żadnych korzyści, a w pewnych sytuacjach wprowadzało wręcz niepotrzebnie zamieszanie. Od tej pory wszelkie klasyfikacje w GPM obejmują więc wszystkie zarejestrowane zespoły, niezależnie od tego, kiedy ich właściciele logowali się po raz ostatni.

Wszystkie zmiany wprowadzone na ten rok zostały już ujęte w regulaminie GPM, który warto choć raz przeczytać, aby uniknąć ewentualnych niespodzianek w trakcie sezonu.

Na koniec informacja dla osób, które założyły nowe zespoły w okresie od zakończenia sezonu 2010 do 1 marca 2011 roku lub nie kupiły składników w ubiegłym roku i nie zdobyły ani jednego punktu: zespoły te zostały usunięte (operacja taka jest wykonywana co roku), a więc konieczna jest nowa rejestracja, jeśli ich posiadacze chcą powrócić do rywalizacji.

Życzymy powodzenia wszystkim uczestnikom tegorocznej zabawy!

Przejdź do Grand Prix Managera
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.03.2017  Ruszamy z Grand Prix manager 2017!
11.03.2016  Rusza nowy sezon GPM!
12.03.2015  Grand Prix Manager 2015 - zaczynamy!
10.03.2014  Rozpoczynamy dziesiątą edycję Grand Prix Managera!
09.03.2013  Rusza kolejna edycja GPM!
Tagi:
Grand Prix Manager

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
MinetaUrPIQUET, 13.03.2011 18:45[!]
W końcu!:) cieszę się. ^^
dragon92, 13.03.2011 18:48[!]
No wkoncu :D
Voltare, 13.03.2011 18:48[!]
Także życzę powodzenie :) Zabawę czas zacząć!!
Buczo, 13.03.2011 18:57[!]
Czy mi się wydaje czy wszystko jest tańsze niż w zeszłym roku?
Endrju Szopen, 13.03.2011 18:57[!]
Piąty sezon - i tym razem mam nadzieję, że cały sezon będzie tak dobry dla mnie jak początek w 2009 :P
THC-303, 13.03.2011 19:00[!]
A ja debiutuję więc nie wymagajmy za wiele, celuję w pierwszy 1000 :P
wojtas19, 13.03.2011 19:00[!]
ja tez debiutuje;)ktos wie jakie sa w tym roku nagrody?
Endrju Szopen, 13.03.2011 19:07[!]
A moim celem jest poprawić 104 miejsce z '09 :P

I nie spaść niżej niż miejsce 1640 w sezonie 2010... Który z resztą olałem w trakcie :P Więc wina była moja straszna.
cobra, 13.03.2011 19:09[!]
Witalij wyżej sklasyfikowany niż MSC. :D
monako, 13.03.2011 19:12[!]
Juupijajeeejjjj!!
cwiek, 13.03.2011 19:26[!]
No wreszcie. Już się nie mogłem doczekać. Powodzenia wszystkim.
Sylas, 13.03.2011 19:42[!]
I się zacznie kombinowanie - Czy Williams wkońcu coś pozytywnego zrobi, Może Torro Rosso zaskoczy, Czy Mclaren tylko oszukuje, może QuckNick będzie chciał zabłysnąć a Pietrow będzie liderem a może jakiś z nowych zespołów zabłyśnie lub Wielki Schu powróci do gry .... itp, itd......

Ależ na to czekałem. Chciał bym powtórzyć wynik z pamiętnego 2009 - pierwsza setka
christoff.w, 14.03.2011 00:19[!]
Fajnie,bede gral ale to juz nie to samo bez Roberta. :(
Banditto, 14.03.2011 00:43[!]
Ale bez Kubicy będzie prościej, bo był bardzo nieprzewidywalny i odbierał punkty droższym składnikom, co prawda praktycznie przez cały sezon były wysokie rokowania na pierwszą 10 w wykonaniu Kubicy, ale w GPM chodzi o wygrywanie, a nie ciułanie punkcików.
sisiorex, 14.03.2011 10:35[!]
Szkoda że nie ma co liczyć na wielkiego fuksa jak było z Brawn GP :D
michal5, 14.03.2011 14:14[!]
najlepsze to wybrać mclaren i Renault
Sar trek, 15.03.2011 07:52[!]
sisiorex --> Można wziąć 4xHRT i zobaczyć co będzie. Może nie testowali bolidu tylko dlatego, że ukrywają jakieś rozwiązania dające 0,4 s przewagi nad resztą. Wszyscy uważają, że odprawa celna, to jakaś licha wymówka :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca