Doświadczenie Sakona jest niezbędnym czynnikiem w rozwoju Virgin.
Teraz Glock i d'Ambrosio nerwowo sprawdzają stan konta bankowego Sakona - może zaciągnął nowy kredyt? Cała nadzieja w tym, że Marussia Virgin nie sprzedaje wyścigów na raty 0% i postawi Sakonowi wyższy próg finansowy.
yammamoto skacze z kwiatka na kwiatek raz tu raz tam, a to pojeździ gdy zapłaci, albo pogrzeje ławe
mfm, 23.03.2011 12:12 | | |
W tym roku odpadnie HRT, a za rok Virgin Marussia, smutne to, ale prawdziwe...
Przy okazji Sakona, poniżej lista "bytów", których wg mnie nie powinno być w F1 (inne propozycje mile widziane):
- Sakon ;)
- HRT (w całości)
- Helmut Marko
- Hermann Tilke i jego beznadziejnie nudnych torów
- Pastor Maldonado i jego PDVSA
- Team Lotus (w sensie nazwy)
@raffus - akurat do Maldonado pretensji mieć nie możesz. On przynajmniej się w czymś wykazał (tytuł w GP2, przez całą karierę juniorską wyróżniał się w każdej serii, w której startował). Cóż, Sakon talentu może za dużego nie posiada, ale za to budżet ma niemały. Na trzy weekendy wyścigowe?? To wiele wyjaśnia, no ale po co im kierowca testowy, skoro nie ma testów w trakcie sezonu?? Każda łatwa kasa się przyda.... ;]
@Kamikadze2000 - ok, może z Pastorem trochę przesadziłem, ale głownie chodziło mi zastąpienie nim Hulka...
nie wydaje mi się żeby coś musiał płacić, zespół musi mieć kierowce zapasowego więc zgłosił jedynego dostępnego który nie wybrzydza.
@raffus - cóż, jeżeli mieli wybierać żółtodzioba z kasą i doświadczonego żółtodzioba bez kasy, postąpili właściwie. Stracili po prostu wielu znaczących sponsorów i stąd musieli podjąć tak w sumie kontrowersyjne kroki.
|