F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari skupi się na właściwym wykorzystaniu opon

Włoski zespół nie potrafił dotrzymać tempa rywalom na twardszej mieszance.
Karol Zając, 29 sierpnia 2011, wyświetlenia: 1514<< | lista | T- | T+ | >>
Priorytetem Ferrari w przyszłości będzie upewnienie się, że ich samochód potrafi lepiej wykorzystać opony – po tym jak tempo włoskich bolidów znacznie spadło po założeniu twardszej mieszanki w czasie GP Belgii.

Fernando Alonso był bliskim rywalem dla duetu Red Bulla na miękkich oponach podczas rundy w Spa, jednak później dramatycznie się od nich oddalił po obowiązkowym pit-stopie po twardszą mieszankę opon.

Ferrari doświadczyło już podobnych problemów w tym sezonie, jednak wydawało się, że zdołało je przezwyciężyć. Domenicali czuje, że nawrót problemów oznacza, iż zespół naprawdę musi zrozumieć czemu tak się dzieje.

„Widzieliśmy, ze Vettel spisywał się bardzo dobrze na twardej mieszance, tak więc dlatego skupiliśmy się na tym, gdyż mogliśmy im dorównać” – wyjaśnia Domenicali. „To wielka szkoda, ponieważ sądzę, że Fernando miał bardzo dobry wyścig, ciągle atakował. Niestety nie jesteśmy zadowoleni z rezultatu w wyścigu i z klasyfikacji, a inną rzeczą, z której z pewnością nie możemy być zadowoleni, to fakt, że kiedy nasze opony nie pracują we właściwym zakresie temperatur, to nie jesteśmy w stanie osiągnąć naszego szczytowego tempa. To największe zadanie, nad którym musimy popracować w projekcie na przyszły sezon”.

Ferrari powróciło do starszej specyfikacji tylnego zawieszenia na rundę w Spa, co może wyjaśniać dlaczego Alonso nie był w stanie użyć pośredniej mieszanki tak dobrze, jak to robił w większości poprzednich wyścigów.

Jednak Domenicali nie jest przekonany, czy zmiana zawieszenia była decydującym czynnikiem w wynikłej sytuacji: „Szczerze mówiąc, to nie wiem. Oczywiście przybyliśmy tutaj z jasnym przekonaniem, że nie będzie to tutaj problemem. Nie mogę powiedzieć, że to było źródło problemów, ponieważ prawdziwy kłopot jest wtedy, gdy nasze opony pracują poza właściwym zakresem temperatur – wtedy cierpimy. To jest problemem” – opisuje sytuację Włoch.

„To nie odnosi się tylko do tego. To odnosi się do wielu czynników i świetnie byłoby mieć jasną wizję tego wszystkiego, ponieważ to by oznaczało, że rozwiązaliśmy ten problem. Szczerze mówiąc to jest coś, nad czym musimy pracować z całych sił” – podsumował.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.05.2024  Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em
01.05.2024  LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami
01.05.2024  Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami
01.05.2024  LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
Tagi:
Domenicali S.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
yaper, 01.09.2011 18:36[!]
Niestety, problem z dogrzaniem twardszych gum wrócił jak bumerang i Ferrari ma prawdopodobnie po tym sezonie. Jedyna nadzieja w McLarenie, ale oni mają chyba 1% szans na wydarcie RBR przynajmniej jednego z tytułów :/
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca