F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

David Richards szuka możliwości zdobycia udziałów Lotus-Renault

Ma mu w tym pomóc holenderski biznesmen - Marcel Boekhoorn.
Konrad Házi, 31 sierpnia 2011, wyświetlenia: 3192<< | lista | T- | T+ | >>
Kolejne plotki na temat poważnych kłopotów finansowych Renault spowodowały, że David Richards wyraził swe zainteresowanie wykupieniem udziałów w zespole. Tak przynajmniej twierdzi holenderski dziennik De Telegraaf, dodając przy tym, że jeden z najbogatszych holenderskich biznesmenów – Marcel Boekhoorn został poproszony o wsparcie pomysłu Richardsa – szefa Prodrive.

„Słyszałem o tym, jednak nie wiem co o tym sądzić.” – powiedział Jan Paul ten Hoopen, który jest menadżerem Holendra startującego w GP2 – Giedo van der Garde. Warto jednak podkreślić, że 26-latka z całą sprawą obecnie łączy jedynie fakt, iż jego żoną jest córka Boekhoorna.

Tymczasem Hoopen dodaje: „To w głównej mierze wynika z bałaganu w zespole (Renault). Przedstawmy to w ten sposób – jasne jest w przypadku Lotus-Renault, że wiele rzeczy jest tam niejasnych. Oczywiście jeśli coś w tym faktycznie jest, to będziemy szukać wszelkich okazji dla Giedo”.

Przypomnijmy, że Richards, były szef zespołu BAR, był też szefem w zespole z Enstone, gdy jeździł pod znakiem Benettona w późnych latach 90-tych.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.01.2011  Prodrive nie będzie rozważał wejścia do F1 przed rokiem 2013
20.06.2010  Prodrive i Toyota połączą siły w rajdach?
15.04.2010  Prodrive wyklucza wejście do F1 w roku 2011
19.02.2010  Richards nie jest zaskoczony problemami nowych zespołów
22.12.2009  Richards: Trzeba przemyśleć kwestie technologii
Tagi:
Renault
Van der Garde G.
Richards D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Yurek, 31.08.2011 10:36[!]
@bigos95 - dla Pietrowa miejsce będzie dopóty, dopóki sponsorzy będą wystarczająco płacić (Diniz też nie jeździł wieki), a Kubica może odejdzie, jak zobaczy narastający burdel w zespole. Niech przejmują jak najszybciej, żebym już nie musiał słyszeć "zespół Lotus Renault".
Kamikadze2000, 31.08.2011 11:07[!]
W przyszłym roku skład będzie taki, jak w 2010 roku! No chyba, że Robert nie będzie jeszcze zdolny do powrotu. Wówczas sprawa jest otwarta. Osobiście alternatywnym kierowcą mianowałbym Bruno Sennę. :)
Simi, 31.08.2011 11:39[!]
Yurek - nie musisz słuchać Lotus Renault. Lotus to tylko sponsor, tak samo jak w przypadku Vodafone McLaren ;)
Adakar, 31.08.2011 11:52[!]
@bigos95 @Kamikadze2000
chyba się zapominacie. F1 to nie jest sport, to biznes. Tutaj nie ma "pewnych" kierowców i sytuacji. Z kokpitem można się żegnać z wyścigu na wyścig. Polak najpierw musi udowodnić że ma dwie sprawne ręce ...

a Davida od lat widać ciągnie na stare śmiecie :-)
Co więcej, gdyby poprowadził tą ekipę, byłoby to znacznie lepsze dla wszystkich niż ciapa Eric. Ostatni epizod Davida w F1 to pasmo sukcesów i wyraźna zwyżka formy BAR Honda.
Kamikadze2000, 31.08.2011 12:43[!]
@Adakar - F1 to też sport i zespół dobrze wie, że dzięki Robertowi wyszli z dna. Przecież R30 to pierwowzór szrota R29! Oczywiście, że Robert będzie musiał powierdzic, iż nie stracił nic ze swoich umiejętności, dlatego trzymajmy kciuki! Pozdr :))
Yurek, 31.08.2011 12:54[!]
@Simi - na przykład panowie Maurycy i Andrzej bardzo lubią mówić "Lotus Renault GP", co mnie niewymownie irytuje.
punksnotdead, 31.08.2011 13:09[!]
@Kamikadze2000 jak coś co było później może być pierwowzorem czegoś co było wcześniej? :D
SirKamil, 31.08.2011 13:12[!]
Menedżer jakiegoś niezbyt utalentowanego chłopca z GP2 który chwile temu wyszedł z Coffee shopu.
Kto jeszcze wyrazi swoje wielce mundre zdanie na temat LRGP i zacytuje go prasa?
IceMan11, 31.08.2011 13:16[!]
@Kamikadze2000 - bardziej następca niż pierwowzór.
Co do tematu. W sprawy biznesowe się nie mieszam :)
Adakar, 31.08.2011 13:38[!]
@bigos95
Massa to tylko jeden przykład. A Karl Wendlinger, a Oliver Panis, a Pedro Lamy czy JJ Lehto. Marko Martin po śmiertelnym wypadku odstawił rajdy ... i nie mówcie mi że w/w to MIĘCZAKI a Kubica o Bóg jeden wie jaki emocjonalny Robocop
Czechoslowak, 31.08.2011 13:43[!]
"jasne jest w przypadku Lotus-Renault, że wiele rzeczy jest tam niejasnych" - to akurat dobrze powiedziane. Chyba żaden inny team w stawce nie jest tak "intrygujący" jak LRGP. Ten luksembursko-malezyjsko-francuski(?) team z brytyjską licencją stanowi ostatnio główną pożywkę dla plotek w świecie F1: a to problemy finansowe, a to zmiany właścicielskie, a to zmiany za kółkiem. Pozwy, rozprawy, spekulacje, a sportowa forma idzie w dół... Może się to wszystko jakoś ułoży, ale osobiście mam nadzieję, że Robert w sezonie 2013 będzie jeździł już w innym, trochę bardziej "stabilnym" zespole, zwłaszcza że zwolnią się wtedy miejsca w przynajmniej dwóch, jeśli nie wszystkich czterech zespołach wyprzedzających obecnie LRGP w klasyfikacji generalnej.
Adakar, 31.08.2011 14:02[!]
@Czechoslowak
yyy.... nie chciałbym być nie przyjemny, ale czy śledzisz newsy ? Marek ma już kontrakt na 2012. Jenson też dostanie, bo jak mówi jest na TAK. Schumi upiera się, że na 110% będzie jeździł w 2012 roku.

Jedyna zagadka to baby Felippe.
Czechoslowak, 31.08.2011 14:17[!]
Adakar -> wyraźnie napisałem:"ale osobiście mam nadzieję, że Robert w sezonie 2013 będzie jeździł już w innym, trochę bardziej "stabilnym" zespole"
Nie mam złudzeń że w 2012 jedyną opcją dla Kubicy pozostaje LRGP, ale w 2013 może się pojawić kilka naprawdę ciekawych możliwości
Adakar, 31.08.2011 14:26[!]
@Czechoslowak
ok, ale najpierw gdzieś trzeba w 2012 się "pokazać", żeby docenili Cię u lepszej konkurencji. Zamieszanie wokół Lotusa Reanult GP nie jest w niczym pomocne samemu zespołowi. Gdyby NIE było problemów nie byłoby plotek.
W 2012 może się okazać że Eric będzie potrzebował dwóch paydriverów (senna i pietrov) bo Lopez nie będzie chciał więcej dopłacać
IceMan11, 31.08.2011 14:52[!]
@Adakar: "Marko Martin po śmiertelnym wypadku odstawił rajdy". Chyba nie miał innego wyboru jak zginął w tym wypadku :)
Ralf Schumacher po swoim wypadku też jakoś słabiej się prezentował.
Adakar, 31.08.2011 14:55[!]
@IceMan11
czepiasz się. Dobrze wiesz o co chodzi.
jpslotus72, 31.08.2011 16:05[!]
Cytat :
wiele rzeczy jest tam niejasnych
Właściwie te "wiele rzeczy" sprowadza się do jednej - daty możliwego powrotu Roberta. Całe zamieszanie w zasadzie wynika z tej jednej niewiadomej, która otwiera wiele możliwych scenariuszy. Kiedy pod X podstawimy konkretną datę, nie powinno już być większych problemów z właściwym ustawieniem całej kalkulacji.
W każdym razie - przy Pietrowie, Sennie i możliwym wejściu Grosjeana nie widzę w tej chwili w LRGP miejsca dla kolejnego pay-drivera czy debiutanta - ani przed ani po powrocie Roberta.

(Co do formy Roberta w momencie powrotu, to jest on już chyba wystarczająco doświadczonym kierowcą, żeby nawet na podstawie symulatora z dużą dokładnością ocenić swoje możliwości - i nie sądzę, żeby decydował się na powrót, zanim poczuje się do tego naprawdę gotowy. Gdyby wrócił nie w pełni przygotowany, byłoby to dla jego kariery większe ryzyko niż sam wypadek.)
rado123F1, 31.08.2011 17:33[!]
@IceMan11
Martin nie zginął w tym wypadku. Zmarł jego pilot, a Martin nie mógł się po tym wypadku pozbierać psychicznie i zakończył karierę :)

PS: Jeśli twoja wypowiedź była ironiczna to sorry :)
Kamikadze2000, 31.08.2011 18:25[!]
Dobra, dobra - ale R30 jest konstrukcją opartą na R29. ;]

@Adakar - "Po wypadku, w który o mało nie stracił życia" - teraz nikt nie ma wątpliwości... ;) pzdr :0
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca