|
|
|
|
|
|
Costa i Willis dołączą do Mercedesa |
Niemiecka ekipa wzmacnia swoje szeregi. |
|
•Łukasz Godula, 30 wrze?nia 2011, wyświetlenia: 7659 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Mercedes GP potwierdził, że były dyrektor techniczny Ferrari – Aldo Costa – dołączy do Mercedesa razem z Geoffem Willisem. Costa opuścił Ferrari w maju po rozczarowującym starcie sezonu włoskiej stajni, a teraz będzie pracował u boku Rossa Brawna w Mercedesie.
Duet ten pracował razem w Maranello, gdy święciła ona największe triumfy. Costa dołączy do Mercedesa jako główny inżynier 1 grudnia. Willis również dołączy do niemieckiego zespołu po tym, jak opuścił niedawno HRT i będzie pracował jako dyrektor technologiczny od 17 października.
„Jestem zachwycony, że mogę potwierdzić dołączenie do zespołu Aldo Costy i Geoffa Willisa” – powiedział Brawn. „Geoff jest bardzo szanowanym inżynierem i spędził w Formule 1 już 20 lat, także z niecierpliwością czekamy na jego przyjście w przyszłym miesiącu”.
„Przez wiele lat blisko pracowałem z Aldo i wiem, że wniesie poświęcenie oraz wiedzę zdolną do zdobycia mistrzostwa, gdy dołączy do nas w grudniu. Budowanie zwycięskiej ekipy to ekscytujące wyzwanie dla nas, ponieważ pracujemy w oparciu o konkurencyjność i standardy, jakie wyznacza nam Mercedes. Z mocną strukturą techniczną pod przewodnictwem Boba Bella, dajemy sobie najlepszą możliwą szansę na osiągnięcie naszych ambicji”.
Brawn powiedział niedawno, że Mercedes GP musi poszerzyć swoją infrastrukturę, jeśli myśli o dogonieniu wielkich zespołów, jak Red Bull, McLaren i Ferrari. Jego ekipa zmniejszyła zatrudnienie po odejściu Hondy i sugerował, że jest zadowolony ze swojej infrastruktury, jednak chciałby poszerzyć ilość pracowników do limitu wyznaczonego przez umowę dotyczącą ograniczenia zasobów.
„By dodać ludzi, musisz mieć strukturę której potrzebujesz i oczywiście jednym z dużych wydarzeń w zespole jest dołączenie do nas Boba Bella” – stwierdził Brawn. „Infrastruktura musi być stworzona zanim zaczniesz dodawać ludzi. Myślę, że wzmocniliśmy strukturę. Zawsze miło jest spisać się dobrze z najmniejszą możliwą ilością osób, jest też limit zasobów i chcemy dobić do tego limitu. W tym samym czasie inne zespoły schodzą do tego ograniczenia, ponieważ ciągle są większe od limitu, więc w 2011 roku większe zespoły ciągle miały przewagę tego, że schodzą do celów zapisanych w ograniczeniu zasobów”.
Źródło: autosport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|