F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Button: Możemy teraz walczyć z Red Bullem na każdym torze

Jego zdaniem McLaren poprawił się na obiektach dotychczas należących do RBR.
Michał Sulej, 13 pa?dziernika 2011, wyświetlenia: 2181<< | lista | T- | T+ | >>
Jenson Button po swoim triumfie w Grand Prix Japonii uważa, że McLaren może teraz stanowić zagrożenie dla Red Bulla na wszystkich obiektach wyścigowych pokonywanych z dużymi prędkościami.

Brytyjczyk, który na Suzuce zdobył swoje trzecie zwycięstwo w tym sezonie po pokonaniu startującego z pole position Sebastiana Vettela, wierzy, że jego zespół aktualnie znacznie poprawił swoje tempo na szybkich torach, na których w ostatnich latach rządził Red Bull. „Myślę, że nasze ogólne tempo, nie biorąc pod uwagę strategii i zarządzania oponami, było całkiem niezłe na szybkich torach” – powiedział na czwartkowej konferencji prasowej.

„Uważam, że nasz bolid dobrze sprawuje się na takich obiektach i dobrze jest to widzieć, jako że w porównaniu do Red Bulla, była to nasza słabość. Na szybkich zakrętach zawsze spoglądaliśmy na nich, myśląc przy tym, jak do diabła oni to robią? Później udaliśmy się na Spa i byliśmy tam konkurencyjni. Tak samo było na Suzuce, gdzie w pierwszym sektorze byliśmy szybsi od Red Bulla po raz pierwszy od trzech lat. Dlatego też uważam, że nasz samochód jest konkurencyjny na szybkich torach”.

Button, który w ostatnich wyścigach przyćmiewał swojego zespołowego partnera – Lewisa Hamiltona, umniejsza znaczenie tegorocznych opon, które według ogólnie panującego przekonania powinny działać na jego korzyść za sprawą jego delikatnego stylu jazdy. „Sam nie wiem. Myślę, że jeżdżąc na ubiegłorocznych oponach mimo wszystko również byłbym zadowolony, ponieważ na szybkich torach ogumienie nadal mocno by się zużywało. Być może nowe opony rzeczywiście lepiej pasują do mojego stylu jazdy. Trudno powiedzieć, aczkolwiek na niektórych torach miałem duże problemy z ich degradacją, zatem nie zawsze idzie to po mojej myśli”.

Kierowca McLarena ponadto sądzi, że w GP Korei opony nie będą miały łatwego żywota i w jego opinii kierowcy mogą być zmuszeni nawet do pięciokrotnego zjeżdżania na ich wymianę. „Będzie ciężko. Miękka mieszanka jest dość wytrzymała na długich przejazdach, ale na supermiękkiej będzie ciekawie. Możemy zobaczyć sporo pit-stopów. Nie możemy wykonać więcej zjazdów, niż pięć i moim zdaniem istnieje prawdopodobieństwo, że wykorzystamy je wszystkie”.

„Sesja kwalifikacyjna będzie interesująca, jako że nikt nie chce przesadzić i spłaszczyć żadnej z opon, ponieważ może się okazać, że potrzebne będą wszystkie komplety. Później czekają nas Indie – tamtejszy tor jest równie szybki, co Suzuka, ale obecnie temperatura oscyluje tam w okolicy 35 stopni. Będzie więc podobnie, jak w Japonii, ale jeszcze goręcej, co stanowi jeszcze większe wyzwanie dla opon. Zatem przed nami kilka ciężkich wyścigów, podczas których nie będzie chodziło tylko o czystą prędkość, ale również o umiejętne obchodzenie się z oponami” – podsumował Brytyjczyk.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.01.2024  Button rozbawiony nową nazwą zespołu z Faenzy
27.09.2023  Jota Porsche potwierdza rozmowy z Vettelem ws. startu w Le Mans
04.05.2023  Button: Hamilton nie zamierza odchodzić z F1
03.03.2023  Norris: Nie żałuję przedłużenia kontraktu z McLarenem
01.11.2022  Button: Mam wątpliwości, czy Ricciardo zdoła wrócić w sezonie 2024
Tagi:
McLaren
Button J.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
MairJ23, 13.10.2011 22:10[!]
@IceMan11 no cos ty , bron boze, mowie na serio ! Coraz bardziej mi sie podoba to osiagniecie - 2gi tytul, bo zaczynam dostrzegac dlaczego to wygladalo tak latwo a wcale nie bylo. Bardzo lubie Sebastiana i bardzo cenie sobie jego obecnosc w F1 bo poprostu podnosi poprzeczke razem z Red Bullem.
Nie wiem czy widziales jego bardzoe mocjonalna wypowiedz zaraz po GP Japonii dla BBC (McKenzie) - Vettel to jest na serio ktos !!!!
katinka, 13.10.2011 22:11[!]
@IceMan11
Dzieki, juz wiem o co chodzi - Perfect!

@marla
Oczywiscie, ze Jenson pojechal tez wspaniale okrazenie i moze nawet pod wzgledem wyscigowym bylo idealniejsze niz to Seby. Jens zawsze obiera idealna linie jazdy i widac bylo jak dobrze czuje bolid. Ale bardziej podobala mi sie jazda Vettela, chyba bardziej na limicie, agresywniej ciąl tarki i ta koncowka, coby zdobyc PP byla jak dla mnie po prostu niesamowita.
pawlos, 13.10.2011 22:13[!]
Super filmik. Niemniej jednak nie podejmę się oceny, który pojechał lepiej. Wyraźne jest dla mnie jedynie bardziej agresywne atakowanie krawężników przez Vettela. Ale czy to było bardziej opłacalne, nie wiem
MairJ23, 13.10.2011 22:16[!]
@IceMan11 to nie do konca tak jak opisujesz... Brundle tlumaczy to w ten sposob ze on bardziej agresywnie wzial tarki przejezdzajac przez 130R i dlatego mogl szybciej wcisnac na gaz i szybciej zaczal sie rozpedzac - wiec teoretycznei masz racje ale zdecydowal inny element jazdy Vettela niz ty nam chcesz przedstawiac - przynajmniej wg Brundla ....
Ja natomiast uwazam ze ten manewr napewno nie przeszkodzil mu wygrac PP wiec moze mu pomogl :)

Ja to natomiast widze w taki sposob.... Mowicie ze tylko samochod sie liczy... ale zwroccie uwage na to jak Sebastian nauczyl sie ta maszyne obslugiwac ze bierza ja na limit !!! Jenson ma jeszcze sporo miejsca w sumie... teoretycznie moglby pocisnac szybciej. Ale to Sebastian wyciska z samochodu wszystko ! a nie Jenson. Bedzie niesamowitym kierowca ten nasz Seba ;) (juz jest)

I wlasnei Webber jest tam gdzie jest bo nie potrafil sie szybko dostosowac do samochodu jak jego mlodszy niemiecki kolega.
IceMan11, 13.10.2011 22:27[!]
@MairJ23
Oczywiście, że to głównie dzięki ostatniej szykanie. Zresztą tłumaczy to na filmiku i ja się z tym zgadzam, ale skrócenie łuku było czymś na pewno pomocnym w tym wszystkim. Poza tym nie chodziło mi o to, że wyłącznie dzięki temu zdobył PP tylko, że pojechał całkiem inaczej - bardziej sprytnie.
m3nel23, 13.10.2011 23:20[!]
No ale przyznajcie, że Jenson pięknie jeździ. Boże, ta jego delikatność mniam. Tylko on zasługuje na Vice mistrza.
Kamikadze2000, 14.10.2011 08:09[!]
@m3nel23 - chyba po raz pierwszy się z Tobą zgadzam! :))
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca