F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

FIA wyznaczyła dwie strefy DRS na torze Buddh

Pierwsza zostanie zlokalizowana na prostej startowej, druga pomiędzy zakrętami nr 3 i 4.
Nataniel Piórkowski, 24 pa?dziernika 2011, wyświetlenia: 3555<< | lista | T- | T+ | >>
FIA wyznaczyła dwie strefy aktywacji systemu DRS na torze Buddh, na którym w tę niedzielę odbędzie się inauguracyjne Grand Prix Indii.

Punkt pomiaru pierwszej, zostanie zlokalizowany na wyjściu z zakrętu nr 15, a sama aktywacja systemu ruchomego tylnego skrzydła będzie rozciągała się na prostej start/meta.

Z kolei drugim miejscem, w którym kierowcy będą mogli nacisnąć guzik DRS, będzie długa prosta pomiędzy zakrętami nr 3 i nr 4, z czego sama strefa aktywacji będzie biegła od jej połowy, aż do samego dohamowania do zakrętu nr 5. Punkt detekcji będzie w tym przypadku zlokalizowany na wejściu w zakręt nr 3.

Źródło: twitter.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.05.2024  Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem
06.05.2024  Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania
06.05.2024  Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami
04.05.2024  Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami
21.04.2024  Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji
Tagi:
Buddh
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
DJ Malina, 24.10.2011 20:36[!]
Chciałbym, żeby w 2012 nie było DRS
Karol24, 24.10.2011 20:39[!]
Czyli wyprzedzanie i kontra na kolejnej prostej.
akkim, 24.10.2011 20:43[!]
@DJ Malina @Karol24
Panowie, o co chodzi przecież sprawa prosta,
atak za atakiem a potem riposta,
wyścig przecież pierwszy, podobać się musi,
jak nie "wyprzedzaniem" ten urok nam wdusić :(
DJ Malina, 24.10.2011 21:36[!]
Cóż, jakoś Maurycemu się nie podoba takie wyprzedzanie :D
akkim, 24.10.2011 21:44[!]
@DJ Malina
To mój sarkazm DJ, to mnie wpienia stale,
krew mnie wciąż zalewa przez tą z tyłu szparę.
Kordas, 24.10.2011 21:57[!]
Sam DRS nie jest głupi. Głupia jest zasada jego używania. Może powinniśmy postawić na to że DRS można np. użyć raz na okrążeniu max przez 5 sekund? Wtedy kierowca który się broni miałby szansę się obronić ale kierowca atakujący wcale nie musiałby użyć wtedy DRS na najdłuższej prostej tam gdzie przeciwnik, mógłby poczekać aż ten wykorzysta swój DRS na dane okr. i spróbować to zrobić na którejś krótszej prostej gdzie kierowca z przodu już nie mógłby otworzyć tylnego skrzydła. Sprawiłoby to że wyprzedzenie nie byłoby w większości przypadków mijaniem i mielibśmy więcej emocji bo widzielibyśmy walkę w większej ilości miejsc na torze. Wtedy i strategia jego używania wiązałaby się z emocjami, bo teraz to po prostu kierowca wjeżdża w odpowiednie miejsce na torze, PIK i po chwili jest już przed rywalem. Do tego na krótszej prostej nie byłoby takiej różnicy w prędkości i więcej zależałoby od umiejętności opóźnienia hamowania przez kierowcę
akkim, 24.10.2011 22:06[!]
@Kordas

Zatem w trąbę nas robią - skrzydło + zasady,
co nam dzisiaj dają prócz sztucznej zabawy?
Tylko niesmak pozostał z trudnego manewru,
i właśnie dlatego to powód mych nerwów.
Reyon, 24.10.2011 22:31[!]
Zabawy strefami ciąg dalszy :D
MairJ23, 24.10.2011 22:49[!]
Ej tam DRSy - cos sie tam wydarzy w Indiach - ja im kurka nie ufam, oni sa gorsi od nas !!!
sensej, 25.10.2011 01:59[!]
W wyścigu powinno być tak jak w kwalifikacjach - DRS aktywowany w dowolnej chwili...nie byłoby problemu z "przewidywalnymi" manewrami, druga sprawa to walka 3 kierowców o pozycję...1szy jest bezradny w najlepszej sytuacji jest ten 2gi bo może uciekać i bronić się przed 3im a jednocześnie wyprzedzać 1go bo ten z kolei nie może użyć DRS wogóle..."[...]Przepisy stanowią ludzie którym obcy jest zdrowy rozsądek[...]".
Adakar, 25.10.2011 08:56[!]
@sensej
tyle że dowolne używanie DRSu ... zabiłoby samą IDEĘ DRSu ... nie widzisz tego ?
mat_eyo, 25.10.2011 09:20[!]
@Kordas Ale czy tak właśnie nie działa KERS? Więc zlikwidować ten pie@#$%ny DRS a zwiększyć moc/pojemność akumulatorów KERS! Odzyskiwanie energii ma przyszłość w samochodach drogowych, "kładzenie" spoilerów już nie bardzo...
Adakar, 25.10.2011 22:13[!]
@mat_eyo
Panowie od Bugatti Veyrona i Mercedesa-Mclarena SLR powiedzieli by co innego na temat kładzionych spojlerów ;-)
Prozacson, 26.10.2011 20:26[!]
Z mojego punktu widzenia przepisy dotyczące DRS wyglądały by mniej więcej tak:
1. DRS jest dostępny dla każdego w reżimie wyścigowym w wyznaczonych strefach/strefie z wyłączeniem przypadków punktów: 3
2. DRS jest dostępny dla bolidu który traci do poprzedzającego bolidu nie więcej niż 5s.
3. Kierowca nie może korzystać z DRS gdy kierowca za nim traci do niego mniej niż 1,5s. mimo iż sam traci mniej niż 5s do poprzedzającego go bolidu.
3.1 Kierowca może korzystać z DRS gdy kierowca za nim traci do niego mniej niż 1,5s. i sam traci do poprzedzającego go bolidu mniej niż 1,5s.
4. Wyprzedzony kierowca nie mogący korzystać z DRS na podstawie punktu 3. Może go aktywować gdy rywal wyprzedzi go o 1,5 długości bolidu.
5. Wyprzedzający kierowca może korzystać z DRS do końca strefy DRS.
6. Kierowca rozpoczynający korzystanie z DRS na podstawie pkt. 2. Może korzystać z DRS do momentu zrównania się z bolidem go poprzedzającym.
7. W strefach aktywacji DRS korzystanie z KERS jest zabronione.
8. Kierowca dublowany nie może korzystać w Strefie DRS z DRS jeśli Lider wyścigu lub inny dublujący go kierowca jest 5s. za nim.
To taka prowizorka moim zdaniem ale wydaje mi się że zapewniło by nam to dużo więcej akcji na torze :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca