WG mnie gdy jest neutralizacja powinno byc od dublowanie, ale nie tak jak kiedys ze sie ich puszczało do przodu i gnali jak mogli, tylko niech zwolnią, przepuszcza liderów i zajma pozycje w szyku wtedy dalej będą mieli kółko straty ale nie będą zawadzać w czołówce
No w końcu się za to wzięli,bo była paranoja.
@Il Capitano
Zauważ, że czasem przez SC robi się z 5 sekund różnicy między zawodnikami całe okrążenie!
Cytat adnowseb : No w końcu się za to wzięli,bo była paranoja.
Dokładnie
Najprostsze rozwiązanie - podczas SC obowiązuje zasada niebieskiej flagi.
KryS, 03.11.2011 22:59 | | |
Cytat tomapacz : Najprostsze rozwiązanie - podczas SC obowiązuje zasada niebieskiej flagi.
Polać Mu ;)
Przecież kontrola wyścigu oraz poszczególne zespoły mają mapkę GPS z zaznaczonymi bolidami. Co to za filozofia, aby np. na jednym z trzech okrążeń za samochodem bezpieczeństwa jakiś delegat przeszedł się po kolei wzdłuż alei serwisowej i zatrzymywał się tam gdzie jest potrzebna korekta pozycji i przekazywał przez team radio Iksińskiemu odpowiedni komunikat.
"Okey, możesz wyprzedzić 3 bolidy przed Tobą - Virgin, Lotus, Virgin" albo "Okey, zjedź na na bok i lekko zwolnij, musisz puścić 10 bolidów i ustawić się za Lotusem". Raczej ta pierwsza wersja z wyprzedzaniem do przodu jest bezpieczniejsza i spokojnie przez jedno okrążenie do ogarnięcia po tym jak już niektórzy odwiedzą pit lane.
tak jak napisał tomapacz, trzeba umożliwić dublowanie podczas sc i po kłopocie.
@tomapacz
Otóż to. :)
Zresztą jakkolwiek tego nie zrobią (lub jakkolwiek tego nie nazwą), kolejność za SC powinna być taka jak aktualna rzeczywista kolejność w wyścigu, bo tak jak jest teraz, to jakiś absurd.
Powinni ten przepis przywrócić, aby zdublowani mogli odzyskać stracone okrążenie. Oni utrudniają jazdę szybszym kierowcom. To jest po prostu chore. To musi się zmienić!!!
Głupota! Koncentrujecie się na złej kwestii! Wyobraźcie sobie, że jak wyjeżdża SC lider zdublował 6. zawodnika. W ten sposób robią się dwa wyścigi: o miejsca 1-5 i o miejsca 6-24. Mimo, że przed SC mogła być różnica 10 sek między tymi grupami.
Powinno być oddublowywanie i to przeprowadzone w taki sposób, aby bolidy ustawiały się wg pozycji i były w zbitej grupie.
@pawel92setter
Zgadzam się z tobą. Właśnie taka sytuacja była w GP Brazylii 2010, że Hulkenberg i Kubica byli zdublowani, a Rosberg nie i Niemiec w tym czasie był dwa razy w boksach, a i tak utrzymał swoją pozycję.
Ja też się podpisuje pod tym co napisał Tomapacz - najprościej byłoby gdyby w pewnym momencie (na jakiś określony sygnał) wszystkie zdublowane bolidy zjechały na bok i pozwoliły się minąć czołówce i po kłopocie wg mnie. Po co kombinować?
|