F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Lola ciągle myśli o powrocie do Formuły 1

Dyrektor zarządzający upatruje szans w ponownym wyborze trzynastego zespołu.
Nataniel Piórkowski, 6 listopada 2011, wyświetlenia: 2574<< | lista | T- | T+ | >>
Lola nie porzuciła całkowicie nadziei na powrót do Formuły 1 i deklaruje gotowość udziału w ewentualnej procedurze wyboru trzynastego zespołu stawki przez FIA.

Brytyjski producent samochodów, który po raz ostatni gościł w Formule 1 w sezonie 1997 wyraził zainteresowanie wejściem do F1, gdy organ zarządzający ponownie otworzy procedurę mającą na celu wyłonienie trzynastego zespołu stawki, którym przez pewien czas było USF1, które nie podołało wyzwaniom i zamknęło projekt jeszcze przed startem sezonu 2010.

Lola zdecydowała się jednak nie angażować w ponowny wybór, ponieważ FIA odrzuciła ostatecznie propozycję ograniczonych budżetów zespołów. Fakt ten nie oznacza bynajmniej, że zarząd firmy całkowicie porzucił plany ponownej ekspansji marki do sportu. „Jesteśmy gotowi i czekamy” – powiedział w rozmowie z portalem autoweek.com dyrektor zarządzający Loli – Robin Brundle.

„Sport motorowy jest trzecią gałęzią naszej działalności i chcielibyśmy rozwinąć ją w dowolnym kierunku. W tym roku przewidujemy obroty na poziomie 40 milionów dolarów, a w ciągu pięciu lat oczekujemy ich wzrost do około 77 milionów dolarów. Program F1 wymagałby jednak od nas kilkudziesięciu milionów dolarów. Musimy być do tego przygotowani. Możemy prowadzić go pod jednym dachem i liczymy, że jeśli FIA rozpocznie procedurę wyboru trzynastego zespołu, to będziemy mogli się ubiegać o to miejsce. Musimy pozyskać partnera w zakresie jednostek napędowej, dzięki czemu moglibyśmy konstruować tylne partie samochodu z myślą o przepisach wchodzących w życie od 2014 roku, ale jesteśmy na to przygotowani” – dodał.

Źródło: planet-f1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.10.2012  Lola Cars zakończy działalność
05.10.2011  Superleague Formula planuje wprowadzenie nowego bolidu od sezonu 2013
19.08.2011  Lola prezentuje nowy samochód klasy LMP2
20.06.2011  Toyota testuje nowy prototyp LMP1 do Le Mans
15.04.2010  Lola także nie będzie ubiegać się o miejsce w F1 w 2011
Tagi:
Lola

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
adnowseb, 06.11.2011 15:07[!]
Jej powrót, byłby wydarzeniem które uradowałoby moje serce.Ale czy do tego dojdzie ?
Wspomnienie przy dobrej muzyce AC-DC:http://www.youtub.../watch?v=SLoEjVoucrw
O ile się nie mylę w 2010 też próbowali wejść ,lecz niestety nieudanie:(
konradosf1, 06.11.2011 15:15[!]
sprawa 13 zespołu w stawce powraca jak bumerang. W tym sezonie trochę przycichło, ale niech FIA się zdecyduje. Jak dla mnie na starcie tego sezonu powinno znaleść się Epsilon Euskadi, jednak teraz jeśli Lola chce powrócić, a jest to zespół z siłą przebicia, więc może i coś z tego będzie
cziken129, 06.11.2011 15:16[!]
Szczerze mówiąc wątpię, czy Lola dostanie się do F1 ponownie. Jeśli na ten rok przewidują obroty w wysokości 40 milionów, to jak dla mnie ciut za mało, by cokolwiek zrobić w królowej sportów motorowych.
Lysy, 06.11.2011 15:19[!]
Ja bym proponował zrobić coś z "dziewicami" czy jest sens panie Branson trzymać się zębami Formuly 1?
Jako 13 zespół widziałem Stefana, ale Lola wydaje się być lepszym wyborem
Saruto, 06.11.2011 15:25[!]
Dziewice się sprzedały ;)
nie liczyłbym na 13 zespół w najbliższych latach
Kamikadze2000, 06.11.2011 15:26[!]
Wykupcie HRT i będzie git. ;]

@Lysy - ten biznes przejmuje Rosja. Branson powoli się wycofuje, skoro już nawet jego firma nie będzie widniec w oficjalnej nazwie zespołu. Nawet jeżdżą z rosyjską flagą. :)

Im więcej bolidów w stawce, tym lepiej. Zawsze to więcej młodych ma szansę się zaprezentowac w F1. 13 zespołów to dobra liczba. :)
adnowseb, 06.11.2011 15:30[!]
@Kamikadze2000
dobra liczba ,ale pechowa:)
pozdrawiam (w F1 13stki nie ma)
RaceMaster, 06.11.2011 15:34[!]
przy obrotach rzedu 40 mln dolarow dochody maja jakie? 5-8 mln? Przy dzisiejszych budzetach w F1 byliby kopciuszkiem nawet przy takim HRT. Moga tylko pomarzyc...
MatiXF1, 06.11.2011 16:19[!]
Zespół Stefan bym bardziej widział jako 13 zespół. Niby mają gotowy budżet, samochód więc czemu by nie?
Witek, 06.11.2011 16:23[!]
Lola bądź co bądź ma długą tradycję w F1 - gł. jako dostawca bolidów dla zespołów prywatnych jak np. Larrousse czy Scuderia Italia i nie tylko - z reszta "SUPER" Aguri Suzuki za kierownica bolidu Lola 90 (ze słabym silnikiem Lamborghini bez turbo) zajął 3. miejsce w GP Japonii A.D. 1990, natomiast cały zespół zgromadził w tamtym sezonie bodaj 14 punktów (wtedy przecież za 6. miejsce był przyznawany tylko 1 punkt)! Tak wiec myślę, że są podstawy by sądzić, że pokażą coś całkiem sensownego - tylko budżet może być problemem (niskie przychody jak na takie obroty i ponad 50 lat tradycji).
Karol26, 06.11.2011 16:43[!]
Fajna firma ale nie wiem czy by dali radę. Najlepszym z ubiegających się wydawał się być Stefan GP. Jednak dziwię się czego ich nie dołączyli. Oby kiedyś doszedł 13 zespół ale dobry zespół z pewnym udziałem. Sami mieli nauczkę w 97 roku i teraz jeżeli chcą się ubiegać muszą mieć pewność, że w F1 zostaną :)
SirKamil, 06.11.2011 17:56[!]
Autopromocja, tylko niespecjalnie wiem na czym oparta... Na obrocie rocznym? To absurd. Lola jest firmą świadczącą usługi- wystawione przez nich faktury to obrót ale co to ma do prowadzenia zespołu F1 w którym obrót to sponsorskie i telewizyjne wpływy budżetowe? To tak, jakby powiedzieć, że ponieważ obrót mojego gospodarstwa domowego to ok 50000 zł rocznie WIĘC mam tyle gotówki na zakup nowego samochodu. Daimler ma ponad 109 miliardów dolarów obrotu, ale jak ma się to do budżetu Mercedes GP? No właśnie. rzetelny przekaz Loli powinien bazować na tym ile mogą wydać na swój zespół. Dlatego to tylko i wyłącznie promocja.
Yurek, 06.11.2011 19:24[!]
O czym tu mowic, Lola jest za biedna na F1, niestety...
Adam1970, 06.11.2011 23:42[!]
Ten pan nie powiedział nic o rentowności swojej firmy ale i tak powiedział za dużo.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca