F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Haug: Schumacher nie zmieni zespołu po 2012

Kierowca koncentruje się obecnie na końcówce sezonu.
Mariusz Karolak, 11 listopada 2011, wyświetlenia: 1522<< | lista | T- | T+ | >>
Mercedes nie śpieszy się z przedłużeniem umowy z Michaelem Schumacherem, ponieważ ten nie ma zamiaru zmieniać zespołu wyścigowego. Tak stwierdził w piątek Norbert Haug po tym, jak zespół przedłużył umowę z Nico Rosbergiem na rok 2013. Kontrakt Schumachera wygasa natomiast z końcem roku 2012.

Rosberga łączono jednak z innymi zespołami w 2013 roku, m.in. z Ferrari. Dlatego żeby go zatrzymać, zdecydowano się już teraz przedłużyć kontrakt. Co do Schumachera to wydaje się, że kierowca i szefowie Mercedesa muszą jedynie zdecydować, czy dalej chcą kontynuować współpracę.

Norbert Haug był pytany przez Sky o powody, dla których nie przedłużono jeszcze umowy z siedmiokrotnym mistrzem Formuły 1. „Nie wydaje mi się, aby Michael przeszedł gdzieś indziej. To dlatego nie śpieszymy się” – tłumaczył Niemiec. „On koncentruje się teraz na końcówce sezonu i później wejdziemy w nowy rok. Dopiero potem zobaczymy, co będzie”.

Haug dodał, że Schumacher i Rosberg tworzą razem „perfekcyjnie kompletny” duet.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.08.2022  Haug: Haas wprowadza nerwowość w relacjach z Schumacherem
16.11.2021  McLaren dementuje plotki o sprzedaży Grupy na rzecz Audi
10.06.2021  Mazepin: Nie chciałem przestraszyć Schumachera
24.11.2020  Hamilton odpowiada na komentarze o byciu 'szczęściarzem'
26.07.2018  Organizatorzy GP Niemiec próbują wynegocjować nową umowę z F1
Tagi:
Haug N.
Schumacher Mich.
Rosberg N.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
schuey, 11.11.2011 22:34[!]
a jak do 50tki bedzie jedzil...tak na pozycji 6tej srednio , lub 8? To oddacie w koncu nalezny mu szacunek co?!!!
Kamikadze2000, 11.11.2011 22:40[!]
Co Ty chrzanisz Panie Haug!? Schumi w innym zespole!? Jeżeli On dotrwa do 2013 roku, to będzie sukces. ;]
jpslotus72, 11.11.2011 23:48[!]
@schuey
Oddam - jeśli zobaczę 50-cio letniego Schumachera na 6-tej pozycji (a nawet na 8-smej). :) A może miałeś na myśli DTM? - jeśli tak, to spokojnie mogą być zwycięstwa a nawet mistrzostwo... (Poważnie - myślę, że od 2013/14 Schumi mógłby łączyć funkcję "asystenta Brawna" w ekipie F1 ze startami w DTM w barwach Mercedesa - nie byłoby w tym nic "uwłaczającego" mistrzowi, który wykonywałby nadal świetną robotę dla Merca. Coulthardowi np. starty w DTM nie przeszkadzały w pracy dla BBC podczas weekendów GP w F1.)

No bez przesady - sam Michael zastanawia się, czy w ogóle przedłużyć swoją karierę do 2013, a miałby szukać innego zespołu? Są chyba jakieś granice - nawet dla najlepszych kierowców i najwierniejszych fanów. Chyba, że komuś chodzi o bicie rekordów Guinessa a nie F1.

A jeśli chodzi o szacunek - na serio - to dawno już oddałem go Schumiemu jako siedmiokrotnemu mistrzowi świata i nigdy tego nie cofnę. Myślę, że zostanie z Mercedesem także na 2013 i później - ale niekoniecznie jako aktywny kierowca F1...
twardy, 12.11.2011 02:01[!]
wystarczy, że dostanie konkurencyjny bolid i może nawet do 60-tki jeździć
jpslotus72, 12.11.2011 02:05[!]
@twardy
Ze względu na porę - dzięki za bajkę na dobranoc... :)
nij0, 12.11.2011 08:11[!]
Do 60-tki to on może jeździć co najwyżej na rowerze, wyobrażasz sobie przeciążenia 5G w wieku 60 lat ? :D
schuey, 12.11.2011 10:32[!]
nie no 60tka to troche hard core ale 47 lat..i dalej za kierownica F1 to dosc mozliwe i nie mowie tu o DTM
Busisko, 12.11.2011 12:20[!]
Fangio zdobywał mistrzostwa jak był starszy od MSC i tego też jemu życzę!
schuey, 12.11.2011 13:00[!]
@Busisko zaraz powiedza ze to byly inne czasy hahahahah...ale w tamtych czasach jakie oni mieli treningi? Nie bylo ich w ogole. Pili i palili podczas pit-stopow. Dzisiejszy organizm jest w stanie wiecej zniesc niz to co bylo kiedys. Wiec jezeli Fangio objezdzal młokosów ok 50tki to ja wierze ze Schumi bedzie mial jeszcze siłe zeby posmigac kilka lat. Czy sie to komus podoba czy nie!!!

@jpslotus72 Funkcie prezentera zostaw wlasnie dlal swietnego duetu Coultard Mikka..Schumi jest calkiem innym organizmem niz wiekszosc kierowcow w stawce. Zreszta jak dobrze wiesz objechal ich wszystkich w swojej karierze. Ciezka praca, talentem i umiejetnosciami NIE ZOSTAJE SIE SPIKEREM. To tylko Maurycy potrafi
jpslotus72, 12.11.2011 13:13[!]
@schuey
Nie powiem tego "zaraz" - bo już to mówiłem (i pewnie do tego się odnosisz). Z całym szacunkiem - ale nie dostrzegać różnicy pomiędzy bolidami z połowy lat 50-tych i dzisiejszymi, a tym samym wyzwań, jakie stawiają one przed kierowcą (przyspieszenie, prędkość, przeciążenia, dohamowania - poza tym dystans i liczba wyścigów w sezonie), to jednak przesada. Fangio w formie, jaką miał zdobywając swój ostatni tytuł, miałby nie tylko ogromne problemy z przejechaniem jednego szybkiego kółka w dzisiejszej maszynie, ale w ogóle z zajęciem pozycji w fotelu kierowcy.
Doświadczenia z ostatnich wskazują, że okolice 40-tki to obecnie limit dla przeciętnych kierowców F1 - tzn. jeśli chodzi o utrzymywanie takiej formy i osiągów, które pozwalają jeszcze sensownie się ścigać. Schumi nie należy do kierowców "przeciętnych", więc ten limit w jego przypadku może być nieco większy (organizm może być trochę odciążony dzięki talentowi, umiejętnościom i doświadczeniu). Ale bez przesady (50-tka? 60-tka? - myślę, ze sam Schumi zareagowałby na to "hahahahah")...
Cytat schuey :
Schumi jest calkiem innym organizmem niz wiekszosc kierowcow w stawce.
A jednak i on podlega "ludzkim prawom" - pamiętasz chyba, dlaczego nie mógł zastąpić Massy w Ferrari? Owszem, to były problemy spowodowane kontuzją - ale nawet Mistrz nie jest "ze stali".
PS - nigdzie nie proponowałem Schumacherowi roli "prezentera - spikera", chyba że źle zrozumiałeś określenie "Twarz Mercedesa". Mówię o asystowaniu Brawnowi i ewentualnych startach w DTM.
Cytat schuey :
Zreszta jak dobrze wiesz objechal ich wszystkich w swojej karierze.
Jednak przez Alonso sam został w końcu "objechany".
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca