F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Davidson i Bourdais triumfatorami wyścigu w Zhuhai

Peugeot przypieczętował tytuł zdobyty podczas ostatniej wcześniejszej rundy.
Mariusz Karolak, 14 listopada 2011, wyświetlenia: 5755<< | lista | T- | T+ | >>
Anthony Davidson i Sebastien Bourdais zapewnili Peugeotowi kolejne zwycięstwo w klasie LMP1 w cyklu Intercontinental Le Mans Cup. W chińskim Zhuhai odbyła się ostatnia runda cyklu, w której francuska marka odniosła podwójne zwycięstwo.

Drugi Peugeot był prowadzony przez byłych kierowców Formuły Jeden – Francka Montagny'ego i Stephana Sarrazin. Model 908 okazał się bezkonkurencyjny i główny rywal w postaci Audi R18 TDI, nie miał w Chinach żadnych szans. Najlepszy samochód niemieckiego producenta zajął trzecie miejsce ze stratą okrążenia do zwycięzców.

Timo Bernhard i Marcel Fassler po mniej więcej połowie wyścigu zostali sami na placu boju, gdyż drugie Audi prowadzone przez Allana McNisha i Toma Kristensena, odpadło po problemach z elektryką, które powstały w wyniku kolizji. Lola Rebelion wjechała w tył Audi, za którego kierownicą siedział w tym momencie McNish. Ten Incydent nie przeszkodził jednak Neelowi Janiemu i Nicolasowi Prostowi w zajęciu czwartego miejsca – najlepszego wśród prototypów napędzanych silnikiem benzynowym.

Klasę LMP2 wygrał zespół Signtech Nissan, natomiast klasę GTE Pro ekipa BMW w składzie Jorg Muller i Augusto Farfus. Drugie miejsce w tej klasie również zajęło BMW prowadzone przez Andy'ego Priaulx i Uwe Alzena. Ostatnie, tj. dwudzieste trzecie miejsce, zajął zespół AF Corse, w którym jechali Giancarlo Fisichella i Gianmaria Bruni. Mika Hakkinen reprezentujący zespół AMG China Mercedes nie dojechał do mety.

Intercont. Le Mans Cup > 2011 > 1000 Km of Zhuhai, Zhuhai - 4,319 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 7Sebastien Bourdais
Anthony Davidson


Peugeot Sport TotalPeugeot 908
Klasa LMP1
2496h01m24,87915
2. 8Franck Montagny
Stephane Sarrazin


Peugeot Sport TotalPeugeot 908
Klasa LMP1
249+0:38,65113
3. 1Timo Bernhard
Marcel Fassler


Audi Sport Team JoestAudi R18 TDI
Klasa LMP1
2481 okr.11
4. 12Nicolas Prost
Neel Jani


Rebellion RacingLola B10/60 Coupe
Klasa LMP1
2427 okr.9
5. 24Jacques Nicolet
Alexandre Premat
Olivier Pla



Oak RacingOak Pescarolo
Klasa LMP1
2409 okr.8
6. 007Stefan Mucke
Andrew Meyrick
Harold Primat



Aston Martin RacingLola Aston Martin
Klasa LMP1
23910 okr.7
7. 15Mathieu Lahaye
Guillaume Moreau
Pierre Ragues



Oak RacingOak Pescarolo
Klasa LMP1
23811 okr.6
8. 26Franck Mailleux
Lucas Ordonez
Jean Karl Vernay



Signtech NissanOreca 03
Klasa LMP2
22821 okr.15
9. 55Augusto Farfus
Jörg Müller


BMW MotorsportBMW M3 GT
Klasa GTE Pro
22128 okr.15
10. 56Uwe Alzen
Andy Priaulx


BMW MotorsportBMW M3 GT
Klasa GTE Pro
22029 okr.13
11. 59Stephane Ortelli
Frederic Makowiecki


Luxury RacingFerrari 458 Italia
Klasa GTE Pro
21831 okr.11
12. 63Christian Ried
Richard Lietz
Gianluca Roda



Proton CompetitionPorsche 911 RSR
Klasa GTE Am
21732 okr.15
13. 50Patrick Bornhauser
Julien Canal
Olivier Beretta



Larbre CompetitionChevrolet Corvette C6- ZR1
Klasa GTE Am
21633 okr.13
14. 57Tracy Krohn
Niclas Jonsson
Michele Rugolo



Krohn RacingFerrari F430
Klasa GTE Am
21534 okr.11
15. 62Pierre Ehret
Tim Mullen
Roger Wills



CRS RacingFerrari F430
Klasa GTE Am
21534 okr.9
16. 35Frederic Da Rocha
Patrice Lafargue


Oak RacingOak Pescarolo
Klasa LMP2
21336 okr.13
17. 90Wei Liang Chen
Zhang Shan Qi


PTRS RacingOreca FLM 09
Klasa FLM/LMPC
21336 okr.
18. 98Edoardo Mortara
Darryl O'Young
Alexandre Imperatori



Audi Sport C Racing ChinaAudi R8 LMS
Klasa GTC
21039 okr.
19. 97Jeffrey Lee
Hing Tak Mak
Florian Gruber



Audi Race Experience CHNAudi R8 LMS
Klasa GTC
20346 okr.
20. 60Fabien Giroix
Michael Wainwright
Roald Goethe



Gulf AMR Middle EastAston Martin Vantage
Klasa GTE Am
19851 okr.8
21. 64Oskar Slingerland
Martin Rich
Rene Rasmussen



Lotus JetAllianceLotus Evora
Klasa GTE Pro
19455 okr.9
22. 23Shogo Mitsuyama
Naoki Yokomizo


Tokai Univ YGK PowerCourage LC70 - Oreca
Klasa LMP1
18762 okr.
23. 51Gianmaria Bruni
Giancarlo Fisichella


AF CorseFerrari 458 Italia
Klasa GTE Pro
18663 okr.8
Niesklasyfikowani
94Akihiro Tsuzuki
Carlo van Dam
Michael Kim



Hitotsuyama RacingAudi R8 LMS
Klasa GTC
169
65James Rossiter
Johnny Mowlem
David Hansson



Lotus JetAllianceLotus Evora
Klasa GTE Pro
163
2Tom Kristensen
Allan McNish


Audi Sport Team JoestAudi R18 TDI
Klasa LMP1
139
58Dominik Farnbacher
Anthony Beltoise
Ralph Firman



Luxury RacingFerrari 458 Italia
Klasa GTE Pro
110
96Mika Hakkinen
Cong Fu Cheng
Lance David Arnold



Team AMG ChinaMercedes SLS AMG GT3
Klasa GTC
73
61Marco Cioci
Philip Ma


AF CorseFerrari F430
Klasa GTE Am
22
Pole position: Anthony Davidson (Peugeot Sport Total) - 1:21,769 (+1 pkt.)
Premia za użycie silnika, który ma przepracowane więcej niż 15 godzin: Gianmaria Bruni (AF Corse) +0 pkt.
Premia za użycie silnika, który ma przepracowane więcej niż 15 godzin: Frederic Makowiecki (Luxury Racing) +0 pkt.
Premia za użycie silnika, który ma przepracowane więcej niż 15 godzin: Oskar Slingerland (Lotus JetAlliance) +0 pkt.
Premia za użycie silnika, który ma przepracowane więcej niż 15 godzin: Julien Canal (Larbre Competition) +0 pkt.
Premia za użycie silnika, który ma przepracowane więcej niż 15 godzin: Niclas Jonsson (Krohn Racing) +0 pkt.
Premia za użycie silnika, który ma przepracowane więcej niż 15 godzin: Pierre Ehret (CRS Racing) +0 pkt.
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Pokaż rezultat tego wyścigu z rozbiciem na klasy


Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.10.2011  Toyota będzie współpracowała z ORECĄ
22.10.2011  Mika Hakkinen wystartuje w wyścigu IMLC w Chinach
03.10.2011  Peugeot wygrał Petit Le Mans i zdobył tytuł ILMC
23.09.2011  FIA ogłosiła konkretne plany dotyczące Długodystansowych MŚ
12.09.2011  Michał Broniszewski pechowo w Silverstone
Tagi:
ILMC
Bourdais S.
Davidson A.
Hakkinen M.
Peugeot

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Witek, 14.11.2011 00:37[!]
Piękny scenariusz i zwycięzcy wyścigu. Ant Davidson i Seb Bourdais - dwaj moi ulubieni kierowcy, będący poza obecną stawką F1. Bardzo mnie boli i jeszcze raz to podkreślę, że nie rozumiem dzisiejszej Formuły Pierwszej pod względem startujących obecnie kierowców. Tak wiele talentów- prawdziwych ścigantów z krwi i kości nigdy nie dostało szansy na jazdę w porządnym team'ie... To cholernie niesprawiedliwe. Co robił w F1 taki - np. - Nelsinho Piquet, kiedy w tym czasie Anthony Davidson walczył z paździerzem w postaci Super Aguri, będącym już w agonii (pamiętam, jak narzekał na tak duże wibracje i tak złe prowadzenie [a także niemożność ustawiania ostatniego bolidu SA], że miał łzy w oczach podczas mówienia o tym w wywiadzie dla BBC). Albo Bourdais, którego ewidentnie skrzywdzono w Toro Rosso, a potem taki Gerhard Berger śmieje się z niego przy reporterach, że Chłopak w czerwonych okularach nie potrafi hamować na torach niebędących owalami! Zgroza! Niestety, wszystko kasa dziś określa. Na pohybel materialistom i sprzedajnym szefom zespołów. Dobrze, że chociaż dziś wygrali. Gdyby jeszcze Mika dojechał... :(
Adam2iak, 14.11.2011 08:00[!]
Vernay'a i Mortarę z chęcią widziałbym jeszcze w GP2, tak jak kilku innych bardziej doświadczonych kierowców w opozycji do młodzieży :P
Provo, 14.11.2011 10:22[!]
Witek popieram; ja też ubolewam nad tym, że becnie bardziej od umiejętności liczy się kasa jaką wnosi kierowca, co krzywdzi wielu chłopaków, którzy bardziej zasługują na F1; takcy jak Petrow gdyby nie kasa nie mieli by szans na posade w F1.
Życzę jak najlepiej Antoniem, zawszę mam w pamięci jak z Kubicą jako testerzy walczyli o najlepsze czasy podczas treningów; Sebowi też kibicowałem jak jeździł w ChampCar i jeśli byłby taki kiepski to chyba nie zdobyłby tylu tytułów.
bartek199874, 14.11.2011 16:47[!]
Trochę mało kierowców startowało. A czemu w tabelce są napisani kierowcy z premiami + 0 pkt?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca