F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wypowiedzi po drugim dniu testów w Abu Zabi (7)

Ferrari, Sauber, Renault, Lotus, STR, HRT, Virgin.
Redakcja, 16 listopada 2011, wyświetlenia: 1896<< | lista | T- | T+ | >>
Ferrari

Jules Bianchi: „Podczas testów niezawodność jest kluczowa, gdyż pozwala pracować zgodnie z planem. Dziś podzieliliśmy pracę na dwie części. Rano skoncentrowaliśmy się nad nowymi częściami związanymi z przyszłorocznym mapowaniem silnika. Po południu przyjrzeliśmy się nowym oponom Pirelli. Różnica pomiędzy tegorocznymi oponami nie jest duża, jednak jest zbyt wcześnie by wyciągać ostateczne wnioski. Jako kierowca wyścigowy zawszę chce być najszybszy, jednak rozumiem, że podczas testów czasy nie są najważniejsze. Jestem zadowolony, że byłem wstanie poprawiać swoje osiągi, gdyż oznacza to, iż wykonuję dobrą robotę. Najważniejsze jest jedna zebranie przydatnych danych. Możliwości testowania jest nie wiele, więc trzeba dobrze je wykorzystać”.

(Paweł Zając)
 

Sauber

Esteban Gutierrez: „To był świetny dzień, uczyłem się jazdy na różnych mieszankach opon. Dość ciężko jest zaadaptować się z jednej do drugiej. W dodatku trzeba mieć odpowiednie wyczucie, by nie przycisnąć zbyt mocno, gdy ma się mniej przyczepności. To było bardzo dobre doświadczenie i nie mogę doczekać się jutra. Jestem zadowolony z tego, jak zespół przywitał mnie z powrotem w samochodzie. Dobrze jest ponownie jeździć i nadal się rozwijać”.

(Paweł Zając)
 

Lotus Renault GP

Kevin Korjus: „To był dla mnie dzień nauki i pierwsza okazja do poprowadzenia R31. Priorytetem było poddanie mnie ocenie. Stopniowo zyskiwałem pewność za kierownicą i po południu czułem się dość komfortowo. Z niecierpliwością czekałem na możliwość przejechania szybkich okrążeń, co okazało się naprawdę trudne, szczególnie dla mojej szyi. Fizycznie było dość ciężko, a nauczenie się tych wszystkich guzików i robienia wszystkiego we właściwym czasie nie było łatwe. Jest zupełnie inaczej niż w WSbR. Czuję, że muszę odpocząć, jednak bardzo podobał mi się ten dzień, gdyż samochód jest niewiarygodnie dobry. Znacznie szybszy i szczególnie zaskoczyły mnie hamulce. Zobaczyłem jak wiele muszę poprawić by być dobrym kierowcą F1. Muszę również popracować nad moją kondycją, jednak jestem niezmiernie wdzięczy ekipie, za szansę, jaką dziś otrzymałem”.

(Paweł Zając)
 

Team Lotus

Luiz Razia: Rano wykonywaliśmy pracę pod kątem sezonu 2012, więc sporo zmienialiśmy i porównywaliśmy podczas każdego przejazdu. Wykonaliśmy również przejazd sprawdzający osiągi, który wypadł bardzo dobrze, gdyż złapałem tempo już od pierwszego okrążenia. Większość popołudnia spędziliśmy pracując z nowymi oponami. Robiliśmy również szybkie okrążenia, jedna czerwona flaga sprawiła, że nie mogłem osiągnąć najlepszego czasu. Balans samochodu był dobry, a ja poprawiałem swoje czasy okrążeń, więc jestem zadowolony. Chciałem przejechać jak najwięcej okrążeń, więc cieszę się mając ich 89 na koncie.

(Paweł Zając)
 


Toro Rosso

Kevin Ceccon: „To było dla mnie niesamowite doświadczenie. Po pierwsze muszę podziękować Toro Rosso za danie mi tej fantastyczniej szansy. Wykonaliśmy dzisiaj dużo pracy, testując części do bolidu jak i również nowe opony Pirelli. Wykonałem dwa długie przejazdy z których wiele się nauczyłem. W zasadzie nauczyłem się dziś więcej podczas jednego dnia w F1, niż podczas kilku dni w innych seriach! Także dzisiejszy dzień był bardzo wartościowy pod względem nauki i doświadczenia i z niecierpliwością czekam na jutro”.

(Łukasz Godula)
 

HRT

Jan Charouz: „Jazda dla HRT była dziś bardzo przyjemna. Świetnie było mieć tak wiele opon do testów, co było czymś czego potrzebowałem, gdyż ciężko mi było złapać tempo na nowym komplecie. Podobała mi się praca z zespołem, który jest bardzo profesjonalny. Po południu miałem problem z silnikiem i jeszcze nigdy nie widziałem, żeby ktoś wymienił go tak szybko! Podczas mojego ostatniego przejazdu na super miękkich oponach trafiłem na korek, a mogłem zrobić tylko jedno okrążenie. To było wspaniałe doświadczenie i byłoby wspaniale pojeździć jeszcze raz. Czułem się coraz pewniej z każdym okrążeniem. Po raz pierwszy miałem okazje korzystać z systemu DRS, co jest naprawdę przyjemnym doświadczeniem”.

Nathanael Berthon: „Nie udało mi się zbyt wiele pojeździć, jednak wyjazd na tor w samochodzie F1 jest niesamowity. Ważnym jest przejechanie kilku okrążeń by dostosować pozycję za kierownicą, więc jutro będę mógł komfortowo rozpocząć jazdę i jak najwięcej z niej wyciągnąć”.

(Paweł Zając)
 


Virgin

Charles Pic: „Rano dalej przyzwyczajałem się do bolidu i pracowałem nad optymalizacją mojej jazdy. Wykonaliśmy dwa przejazdy w celu sprawdzenia jak zachowują się hamulce i popołudniu przetestowaliśmy nowe opony Pirelli, jednak tym razem tylko przez kilka kółek. Używaliśmy czterech różnych mieszanek i interesującym było przyglądanie się różnicom pomiędzy nimi. Po południu byłem zadowolony z bolidu i wszystkich nowych rzeczy jak DRS oraz ciągle się poprawiałem. Jestem bardzo zadowolony z mojego drugiego dnia w bolidzie i ponownie wiele się nauczyłem. Dziękuję zespołowi za ułatwienie mi wszystkiego”.

(Łukasz Godula)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Yas Marina
Testy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
oliwia_90, 16.11.2011 19:04[!]
Kto się ze mną zgodzi...
50% - bolid
20% - zespół
10% - taktyka
10% - inne czynniki
10% - umiejętności kierowcy I jak tu mówić o sprawiedliwości w tym sporcie? Schumacher taki mistrz i co nie może wygrać ani jednego wyścigu? Kovalainen w Mclarenie walczyć o podium a teraz co? Kto mial szczęście lub znajomośći to trafił do lepszego zespołu , a ile prawdziwych talentów przepadło w tej klatce szczurów to aż strach pomyśleć.
Yurek, 16.11.2011 19:30[!]
@oliwia_90 - wow, odkrycie stulecia... Interesujesz się F1 od wczoraj czy przedwczoraj? (nawiasem mówiąc umiejętności kierowcy to raczej więcej niż 10%, by przywołać takie nazwiska jak Dumfries czy Michael Andretti)
Heikki, 16.11.2011 20:05[!]
Huckleberry, 17.11.2011 13:25[!]
@oliwia_90

Kto się ze mną zgodzi - piłka nożna:
70% szans na strzelenie gola - napastnik
20% - pomocnik
9,5% - obrońca
0,5% - bramkarz

Co za beznadziejnie niesprawiedliwy sport........

@Heikki - malowanie kasku Roberta pasuje do Red Bulla ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca