F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2005
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Drugi dzień testów na torze Jerez

Do Williamsa dołączyły w środę zespoły McLaren, Red Bull i Toyota.
Marek Roczniak, 28 wrze?nia 2005, zmieniony 28.09.2005 19:57, wyświetlenia: 1078<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
1.Pedro de la Rosa McLaren Mercedes 1:16,410   83 
2.Mark Webber Williams BMW 1:16,734 +0,324 103 
3.Antonio Pizzonia Williams BMW 1:16,790 +0,380 79 
4.Alex Wurz McLaren Mercedes 1:16,834 +0,424 71 
5.Vitantonio Liuzzi Red Bull Cosworth 1:17,019 +0,609 109 
6.Ralf Schumacher Toyota 1:17,652 +1,242 87 
7.Ricardo Zonta Toyota 1:20,762 +4,352 70 
Kierowca testowy zespołu McLaren, Pedro de la Rosa, uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia podczas drugiego dnia testów na torze Jerez. Zajmująca obecnie pierwszą pozycję w klasyfikacji generalnej konstruktorów stajnia z Woking rozpoczęła dzisiaj przygotowania do finałowych wyścigów sezonu 2005, w których oprócz de la Rosy uczestniczył także drugi kierowca testowy, Alex Wurz. Austriak uplasował się na czwartej pozycji, mając blisko pół sekundy straty do swojego partnera. Obaj kierowcy testowali opony Michelin, przy czym aktywność de la Rosy ograniczyły nieco problemy z silnikiem.

Pomiędzy kierowcami McLarena kolejno na drugiej i trzeciej pozycji znaleźli się reprezentanci Williamsa, Mark Webber i kierowca testowy Antonio Pizzonia, który został ponownie wyznaczony na zastępcę Nicka Heidfelda i wystartuje także w ostatnich dwóch wyścigach tego sezonu. Obaj kierowcy uzyskali niemal identyczne czasy, tracąc ponad 0.3 sekundy straty do de la Rosy, a do ich obowiązków należały testy opon Michelin, sprawdzanie nowych kanałów hamulcowych i praca nad ustawieniami przedniego zawieszenia. Dla stajni z Grove był to ostatni dzień testów w tym sezonie, bowiem wykorzystała ona już swój 30-dniowy limit wynikający z zawartego w tym roku dżentelmeńskiego porozumienia o redukcji testów. Pod porozumieniem tym nie podpisała się tylko ekipa Ferrari.

Piąty czas uzyskał jedyny obecny dzisiaj na hiszpańskim torze Jerez reprezentant Red Bull, Vitantonio Liuzzi. Piątkowy tester stajni z Milton Keynes był najbardziej aktywnym uczestnikiem drugiego dnia testów, łącznie przejeżdżając 109 okrążeń. Na ostatnich dwóch pozycjach środowe testy ukończyli reprezentanci Toyoty, Ralf Schumacher i kierowca testowy Ricardo Zonta. Młodszy z braci Schumacherów skoncentrował się na przygotowaniach do Grand Prix Japonii i Chin, a jego strata do najszybszego kierowcy wyniosła ponad sekundę. Tymczasem Zonta zasiadł za kierownicą TF105B i kontynuował testy rozwojowej wersji silnika V8. Obydwu kierowców z japońskiej stajni gnębiły dzisiaj liczne problemy.

W czwartek do zespołów McLaren, Red Bull i Toyota dołączą ekipy B.A.R i Renault. Francuską stajnię reprezentował będzie między innymi młody Brazylijczyk Lucas di Grassi, należący do programu rozwojowego kierowców Renault (RDD). Dla 21-letniego kierowcy F3 Euro Series będzie to oczywiście debiut za kierownicą bolidu F1.

Źródło: pitpass.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Jerez

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
W, 29.09.2005 18:15[!]
Fantastycznie...
Problemy z silnikiem De la Rosy. Oby wyrobili limit awarii podczas testów.
To jak kubeł zimnej wody dla tych, którzy uwierzyli, że silniki w McLarenach zostały dopracowane. :-(
Daniel, 29.09.2005 19:17[!]
Mclaren na 1 pozocyji dobra wiadomość mam nadzieje że McLareny będą rządzić na następnych testach a toyoty coś słabo wypadły.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca